Weet je toevallig ook of hij mijn berichtje over vrijdag heeft gehad?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Leuk, zeg, Marjan! Alleen vind ik het zo zielig voor hem, dat het weer zo slecht is geweest deze week
. Wij hebben hier gemiezer gehad (nu is de zon er weer godzijdank!), maar in het Noord-Oosten zijn er hele overstromingen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Petra,Petra/VS schreef:Leuk, zeg, Marjan! Alleen vind ik het zo zielig voor hem, dat het weer zo slecht is geweest deze week. Wij hebben hier gemiezer gehad (nu is de zon er weer godzijdank!), maar in het Noord-Oosten zijn er hele overstromingen.
Ik weet dat jullie vrijdag een afspraak hebben en waar, maar als je deze week nog een berichtje hebt gestuurd, denk ik dat hij dat niet gekregen heeft. Hij had tot gisteren ook geen ontvangst met zijn mobiel. Heb je een dringende boodschap, wil ik wel iets aan hem doorgeven of zijn mob.nr aan jou geven. As. maandag en dinsdag zit hij bij Peejay, dus waarschijnlijk kan hij daar wel internetten.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Arme Roland, het weer zit hem helemaal niet mee deze vakantie. Ik hoop, dat hij nog een beetje mooie foto's heeft kunnen maken. Hier is het al de hele week stralend weer, maar er wordt voor vrijdag, als ik hem ga ontmoeten, regen voorspeld
.
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jeetje, hoe is het toch mogelijk zeg. Amerika is toch zo groot en nu wordt íe alweer gespot. Hier moet de overheid achter zitten.. :dunno:PeeJay schreef:En ja hoor, het is ons weer gelukt, Roland is "gespot" in Pennsylvania, in de buurt van Carbondale....hekkie schreef:... Roland "gespot" ... in Hanover NH...
Roland is degene met de blauwe fleecetrui en de rode pet.
Roland is degene met de GAP-sweater.
/PeeJay
Zoiets als Elvis sightings...
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt, dolphin, het is inderdaad een heel leuke straat om te wonen.
Roland is dus hier in NEPA geweest op maandag en dinsdag. Maandag avond kwam ie aan en we zijn toen naar de Windsor geweest voor Worlds-2nd-best-Hot-Wings, daarna gebben we gebowld, de ene strike na de andere natuurlijk.
De volgende dag is Roland in zun eentje (maar in zun Mustang) naar Bushkill Falls, watervallen, gegaan. Daarna zijn we samen de kolen mijnen in geweest. 's-Avonds hebben we ribs gegeten bij Ruby Tuesdays en daarna naar de film, Just Like Heaven, een fantastische chick-flick.
De volgende dag is Roland richting Philly vertrokken, en ik weer gewoon aan het werk.
Dit alles met een lekker weertje, zonnig en een aangename temperatuur, dus niet de hele vakantie regen voor hem...
Zo, nou weten jullie alles, en niet meer zeggen dat je niets te horen krijgt...en als je op 5 Nov naar de meeting gaat verteld Roland vast de rest.
/PeeJay
De volgende dag is Roland in zun eentje (maar in zun Mustang) naar Bushkill Falls, watervallen, gegaan. Daarna zijn we samen de kolen mijnen in geweest. 's-Avonds hebben we ribs gegeten bij Ruby Tuesdays en daarna naar de film, Just Like Heaven, een fantastische chick-flick.
De volgende dag is Roland richting Philly vertrokken, en ik weer gewoon aan het werk.
Dit alles met een lekker weertje, zonnig en een aangename temperatuur, dus niet de hele vakantie regen voor hem...
Zo, nou weten jullie alles, en niet meer zeggen dat je niets te horen krijgt...en als je op 5 Nov naar de meeting gaat verteld Roland vast de rest.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5200 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv