Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Marieke (omzwervingen)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
omzwervingen
Amerika-ontdekker

Even voorstellen: Marieke (omzwervingen)

Bericht door omzwervingen »

Ik heb hier al een paar vragen gesteld dus ik zal me ook even voorstellen.

Mijn naam is Marieke (nickname: omzwervingen) en ik ben 32 jaar. Ik heb Engels gestudeerd en ik heb in 1998 een stage gedaan aan de University of Texas in Austin. Ik ga nu voor het eerst terug naar de Verenigde Staten, maar dan naar het zuidwesten! Samen met mijn vriend Dimitri, en met een route op zak die op basis van onze wensen en interesses (veel natuur, wandelen, fotograferen) is uitgestippeld door kenners. We gaan van eind augustus t/m eind september met onze huurauto en tent langs een aantal nationale parken en hebben er enorm veel zin in!

Dit forum, en de website http://www.ontdek-amerika.nl/ van twee van de forumleden, zijn van onschatbare waarde bij de voorbereidingen en de voorpret, bedankt daarvoor!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Marieke (omzwervingen)

Bericht door vana »

Hoi Marieke, welkom op het forum.
Dat gaat vast een geweldige reis worden want het zuidwesten is schitterend.
Heel veel plezier.

Marjon
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Marieke (omzwervingen)

Bericht door Ellen Schaefer »

Hoi Marieke,

Heel veel plezier in Het zuidwesten van de VS. Het is hier zo mooi! Waar gaat de route, behalve de Nat. Parken, nog meer langs?
Groetjes
Ellen
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer