Als je een rondreis maakt kan dat behoorlijk oplopen
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Souvenirs sparen van elke staat
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Souvenirs sparen van elke staat
Misschien zal ik wel niet de enige zijn , maar ik 'spaar' de zeepjes en balpennen van de hotels waar we gelogeerd hebben .
.
- Bandido
- Amerika-expert
Ik had het kunnen weten: verschilt natuurlijk weer per staat. Laat ik het anders zeggen: in veel staten krijgt een auto elk jaar een ander nummerbord.Loek schreef:Ik heb anders al 16 jaar dezelfde nummerbord. Gaat gewoon van auto naar auto. De voorste begint er nu wel erg "gebruikt" uit te zien...
Wij hadden van Florida en Georgia een flinke stapel liggen inmiddels, daar moet het namelijk wel.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
lenie boessen
- Amerika-newbie
Amerikaans recept
Wil graag mijn verjaardag vieren ,met thema "Amerika".omdat wij dit jaar voor het eerst na ...ja ja Amerika gaan! Heeft er iemand leuke ideeën of recepten voor mij?? Alvast bedankt Lenie
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Geweldig wat een leuke spaarders zijn jullie!
Weer genoeg ideeen op gedaan!
Wij hebben zo ook onze tikken
:
Van elk park/stad etc koop ik boekenleggers. Kosten 1 dollar of nog minder, neemt weinig ruimte in beslag en aangezien we grote lezers zijn is het elke keer weer een feest als je een boekenlegger kan uitzoeken of tegen komt. Het is alleen jammer dat als ik boeken uitleen de boekenleggers nooit mee terug komen
Mokken: van elke starbucks hebben we er eentje en van de meeste plaatsen waar we zijn geweest. We komen óm in de mokken. Wat mij betreft stopt het hier
Boeken: van de meeste parken hebben we een boek over het ontstaan van de parken etc.
Dit jaar wil ik heel graag het Monopoly spel 'National Parks' meenemen. Dat lijkt me zo leuk!
Dat was het wel volgens mij!
Wij hebben zo ook onze tikken
Van elk park/stad etc koop ik boekenleggers. Kosten 1 dollar of nog minder, neemt weinig ruimte in beslag en aangezien we grote lezers zijn is het elke keer weer een feest als je een boekenlegger kan uitzoeken of tegen komt. Het is alleen jammer dat als ik boeken uitleen de boekenleggers nooit mee terug komen
Mokken: van elke starbucks hebben we er eentje en van de meeste plaatsen waar we zijn geweest. We komen óm in de mokken. Wat mij betreft stopt het hier
Boeken: van de meeste parken hebben we een boek over het ontstaan van de parken etc.
Dit jaar wil ik heel graag het Monopoly spel 'National Parks' meenemen. Dat lijkt me zo leuk!
Dat was het wel volgens mij!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik zie je reactie nu staan en bedenk me ineens....... je kunt bij de boekhandel of zo van die bladen kopen waar men vroeger netjes de negatieven in bewaarde.Jasmino schreef: Verder verzamel ik ook boekenleggers, ook daarvan heb ik er al een heleboel. Ik probeer altijd leuke spreuken te vinden, of verwijzingen naar steden of bezienswaardigheden. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik mijn uitgebreide verzameling moet bewaren, nu liggen ze nog gewoon in een grote doos.
.
5 gleufjes op een rij op 1 blad. Wellicht is dat een idee? Geen idee of het allemaal past want sommige zijn weer breder dan de ander, maar wellicht is het proberen waard?
Ik zal nog eens even verder denken want die van mij liggen ook nog steeds in een mapje in de la.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Daar had ik ook al eens aan gedacht, maar de meeste van mijn boekenleggers passen daar niet in. Ik heb ze thuis nog steeds in en grote doos liggen. Ik heb er nu ook weer een aantal verzameld, het wordt al een hele verzameling.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Jacqueline, ik heb voor jouw verzameling ook een boeklegger gekocht in Amerika bij Taliesin West van Frank Lloyd Wrigth.
Je krijgt hem wel als jullie weer terug zijn.....
Gr. Marjan
Je krijgt hem wel als jullie weer terug zijn.....
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
red_princess
- Amerika-ontdekker
Wij sparen de nummerborden.
We zijn er in onze eerste vakantie in Florida en Georgia mee begonnen. Afgelopen jaar in Washington, New York ed veel moeilijker te vinden. Dus dan maar naderhand thuis via internet aangeschaft. We hebben een lege wand op onze zolder waar we ze allemaal ophangen. Heb er alleen nog geen foto van.
Die magneetjes zien er ook echt heel leuk uit. Misschien ga ik die aankomende vakantie ook wel zoeken.
We zijn er in onze eerste vakantie in Florida en Georgia mee begonnen. Afgelopen jaar in Washington, New York ed veel moeilijker te vinden. Dus dan maar naderhand thuis via internet aangeschaft. We hebben een lege wand op onze zolder waar we ze allemaal ophangen. Heb er alleen nog geen foto van.
Die magneetjes zien er ook echt heel leuk uit. Misschien ga ik die aankomende vakantie ook wel zoeken.
Oktober 2007: Miami
November 2008: Washington, Atlantic City, Amish, Boston en New York
Augustus 2009: Zuidwesten USA & Hawaii
November 2008: Washington, Atlantic City, Amish, Boston en New York
Augustus 2009: Zuidwesten USA & Hawaii
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat is super! En dan ook nog van zo'n attractie die ik nog op mijn lijstje heb staan. Bedankt!hekkie schreef:Jacqueline, ik heb voor jouw verzameling ook een boeklegger gekocht in Amerika bij Taliesin West van Frank Lloyd Wrigth.
Je krijgt hem wel als jullie weer terug zijn.....![]()
Gr. Marjan
Wij hebben trouwen ook een kleinigheidje voor jou in onze tas zitten
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, in Georgia krijg je elk jaar een nieuw nummerbord. In andere staten minder vaak en dat is dus ook de reden dat je ze op rommelmarkten minder vaak ziet liggen: er zijn er simpelweg minder.red_princess schreef:Wij sparen de nummerborden.
We zijn er in onze eerste vakantie in Florida en Georgia mee begonnen. Afgelopen jaar in Washington, New York ed veel moeilijker te vinden.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nog een vraagje over die staat-magneetjes.. die kun je dus vinden in (de wat grotere) benzinepompen en in sommige souvenir shops. Is er heel toevallig iemand die een benzinepomp in Northern California weet of een souvenir shop in bijv. San Francisco, waar je deze magneetjes gezien hebt. Ik wil er dan direct 9 kopen, van alle staten waar ik nu geweest ben, zodat ik ze echt kan gaan sparen. (deze reis kom ik alleen in NorCal, en ik ben al in California geweest dus kan pas vanaf de volgende reis dan echt gaan sparen) Maar mocht iemand toevallig iets weten, dan hoor ik het graag, zodat ik niet elke winkel af loop te speuren.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Wij zijn net terug uit Orlando en hebben daar in Downtown Disney bij een winkeltje met koelkastmagneetjes (Magnetron) een pot gekocht met magneetjes van alle staten en een kaart van Amerika erin voor $ 29,00. Zo kun je na iedere reis je magneetjes op de kaart plakken. Er zit vast in Californië bij Disney ook wel zo'n soort winkel. Succes.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zo cool! Dat zocht ik dus ook. Wij zijn niet bij Disney geweest (Want we deden alleen NorCal aan, niet SoCal) en ik heb in veel toeristen winkeltjes in San Francisco enzo gekeken, maar nergens heb ik die magneetjes kunnen vinden! Echt heel jammer. Nou komt dat wel tijdens een andere reis dan over een paar jaar, maar toch heel jammer!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hé, das toevallig. Daar heb ik afgelopen maart ook zo'n pot met magneetjes gekocht.Tans4USA schreef:Wij zijn net terug uit Orlando en hebben daar in Downtown Disney bij een winkeltje met koelkastmagneetjes (Magnetron) een pot gekocht met magneetjes van alle staten en een kaart van Amerika erin voor $ 29,00. Zo kun je na iedere reis je magneetjes op de kaart plakken. Er zit vast in Californië bij Disney ook wel zo'n soort winkel. Succes.
Roland
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als je met de backpack reist (of zo een zachte tas) kan je ook van die stoffen vlagjes per staat kopen en die telkens op je reistas naaien.. Lekker stoefen op de luchthaven hehe 
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
- Rebekka1977
- Amerikafan
Leuk idee!red_princess schreef:Wij sparen de nummerborden.
We zijn er in onze eerste vakantie in Florida en Georgia mee begonnen. Afgelopen jaar in Washington, New York ed veel moeilijker te vinden. Dus dan maar naderhand thuis via internet aangeschaft.

Die website is interessant!! Valt me op dat de prijzen voor de meeste nummerplaten een heel pak goedkoper zijn dan wanneer je ze in de VS aanschaft, heb op sommige plaatsen al prijzen gezien 19,99 exl. tax.
Kan iemand misschien even vertellen wat de verzendingskosten precies zijn?
Kan iemand misschien even vertellen wat de verzendingskosten precies zijn?

- Rebekka1977
- Amerikafan
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht (het wordt overigens netjes automatisch uitgerekend en getoond als je een bestelling gaat plaatsen). Bij ons was het $13.00 voor 5 platen. Ze waren er ook nog eens heel snel. 
(Het zijn trouwens wel gebruikte platen natuurlijk)
(Het zijn trouwens wel gebruikte platen natuurlijk)
$13 valt reuze mee! Ik vind het juist leuk dat het gebruikte platen zijn, dan heb je tenminste iets 'echt' vind ik, en geen 'toeristisch' massaproduct als je begrijpt wat ik bedoel. Je kan er in Amerika ook kopen waar dan bijvoorbeeld 'route 66' of iets dergelijk op staat, en zo hangen er dan in bijna alle toeristische winkels zeker 10 stuks. Dan is het leuke er voor mij al vanaf.
Ik denk dat ik maar eens een bestelling ga plaatsen
Ik denk dat ik maar eens een bestelling ga plaatsen

Wij sparen sleutel hangers. Musea, steden, staten, enz. Net een gekocht bij Sequaia museum eindje verderop.
rijocaer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3248 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-