Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
online inchecken bij delta airlines
online inchecken bij delta airlines
As zondagochtend is het zover.. dan gaan we naar Amerika!
Nog even een laatste vraag; is het verstandig en aan te raden thuis al online in te checken?
Wat vragen ze dan allemaal? Ik heb nl nog nooit online ingecheckt?
Hoe zit het met onze bagage?
We vliegen vanaf brussel..
Nog even een laatste vraag; is het verstandig en aan te raden thuis al online in te checken?
Re: online inchecken bij delta airlines
Hoi,
Ik heb geen specifieke ervaring met Delta, maar normaal moet je inloggen met je boekingsnummer (en misschien vluchtnummer of vertrekdatum). Vervolgens moet je je paspoortgegevens invoeren, aantal koffers en je plaats in het vliegtuig kiezen. Dan alles nog eens goed nakijken. De laatste stap is het uitprinten van de boarding pass.
Op het vliegveld moet je je koffer afgeven bij de checkin of bagage drop-off. Als ik me goed herinner, moet je je boarding pass laten zien. Het koffer wordt dan ook gewogen. Vervolgens kun je door de douane en naar de gate gaan. Wel even op de monitoren de juiste gate zoeken.
Marc
Ik heb geen specifieke ervaring met Delta, maar normaal moet je inloggen met je boekingsnummer (en misschien vluchtnummer of vertrekdatum). Vervolgens moet je je paspoortgegevens invoeren, aantal koffers en je plaats in het vliegtuig kiezen. Dan alles nog eens goed nakijken. De laatste stap is het uitprinten van de boarding pass.
Op het vliegveld moet je je koffer afgeven bij de checkin of bagage drop-off. Als ik me goed herinner, moet je je boarding pass laten zien. Het koffer wordt dan ook gewogen. Vervolgens kun je door de douane en naar de gate gaan. Wel even op de monitoren de juiste gate zoeken.
Marc
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Delta biedt idd de mogelijkheid om online al in te checken.
Waarom zou je het niet doen? Is toch ideaal? Alles wat je van tevoren al kunt regelen is mooi meegenomen
en wat ze vragen? Geen idee meer, niet heel veel..je paspoortnummer en waar je wilt zitten
Probeer het gewoon zou ik zeggen, lukt het niet dan kan je altijd nog naar de ouderwetse balie op Schiphol
Waarom zou je het niet doen? Is toch ideaal? Alles wat je van tevoren al kunt regelen is mooi meegenomen
en wat ze vragen? Geen idee meer, niet heel veel..je paspoortnummer en waar je wilt zitten
Probeer het gewoon zou ik zeggen, lukt het niet dan kan je altijd nog naar de ouderwetse balie op Schiphol
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Ik neem aan dat je je confirmationnummer al hebt? Dan kun je nu alvast je stoelen vastleggen. Daar hoef je niet mee te wachten tot het inchecken, gaat echt heel makkelijk bij Delta.
Klik op Inineraries & Check-Inn, voer de gevraagde gegevens in en je krijgt een duidelijk overzicht van je reis. Ook zie je over hoeveel uur je kunt inchecken, en een plattegrond van het vliegtuig met welke stoelen nog vrij zijn.
Succes!
Klik op Inineraries & Check-Inn, voer de gevraagde gegevens in en je krijgt een duidelijk overzicht van je reis. Ook zie je over hoeveel uur je kunt inchecken, en een plattegrond van het vliegtuig met welke stoelen nog vrij zijn.
Succes!
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- headhunterke
- Amerikakenner
Maar je moet dus nog altijd naar diezelfde balie waar je normaal gezien je boarding pass krijgt om je koffers te wegen enzo he? Ik heb het hier wel ff over Zaventem...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bij United waren er in mei aparte balies voor mensen die alleen maar bagage af hoefden te geven, daar stond bijna niemand, en balies met een hele lange rij voor mensen welke ook nog in moesten checken, ook dit was bij Brussels international airport (zo willen ze toch genoemd worden tegenwoordig
)

- headhunterke
- Amerikakenner
Weet iemand of dat bij Delta ook het geval is? Ik ben nl. in februari ook met Delta naar NY gevlogen, en ik heb iig niet zo'n balie gezien. (maar ik kan ze gemist hebben want ik was ook al héél vroeg wakker :p)

Ik vind Zaventem toch veel beter in de mond liggen. Voor al eer je 'Brussels international Airport hebt uitgesproken is je vliegtuig al wegHarry schreef:... dit was bij Brussels international airport (zo willen ze toch genoemd worden tegenwoordig)

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Wij gaan ook voor het eerst online inchecken (vertrek 19 aug) , laat eens weten of het gelukt is bij jullie ? Wij gaan ook met Delta airlines .jerkar schreef:As zondagochtend is het zover.. dan gaan we naar Amerika!
Nog een fijne reis !
Wij zitten op dit moment in Amerika. Het is hier geweldig. Zijn afgelopen zondag met Delta vanuit Dusseldorf naar Phoenix gevlogen. Wij wilden ook online inchecken. Nadat we echt alles hadden ingevuld (ook weer de paspoortgegevens) kregen we bericht dat we niet online konden inchecken vanwege Visa (Esta gebeuren). Ik heb meteen naar Delta gebeld en zij zeiden dat dit een veelvuldig probleem was op dit moment. We zijn zondag gewoon naar het vliegveld gegaan en hebben daar ingecheckt. Geen enkel probleem. Ben wel op tijd daar (3 uur van te voren).
Groetjes,
Judith
Groetjes,
Judith
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is wel goed om te weten. Wist niet dat dat een rol speelde bij het online inchecken. Hopelijk wordt in de toekomst meegenomen bij het online inchecken. Bijvoorbeeld door een specifieke vraag o.i.d. Volgens mij moet dat wel in te bouwen zijn.
Roland
Roland
helaas... we hebben het net geprobeerd maar hij geeft aan dat je vanwege esta niet online kunt inchecken...
Morgen dus toch maar naar de balie..
Morgen dus toch maar naar de balie..
Bedankt voor de info , dan houden we daar rekening mee en zien dat we tijdig op de luchthaven zijn .
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor de info. Inderdaad goed om te weten, daar zullen wij dan over 3 weken ook rekening mee houden. Jammer hoor dat het door esta niet werkt.
In 2025 weer naar Florida.
- headhunterke
- Amerikakenner
Gisteren op het nieuws gehoord dat er op Zaventem wel al onbemande check-in balies staan.
Maar of ze ook voor Delta zo eentje hebben weet ik niet.
In Atlanta en JFK is dat wel het geval dacht ik.
Dus het is gewoon je ticket en reispas inscannen, dacht ik he...
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik heb de voordelen in ned. van vooraf online inchecken nog niet ontdekt. Op schiphol moet je op het vliegveld alsnog je boarding pass uit laten draaien en uiteraard in de rij staan om je bagage af te geven. (zo ging het iig bij ons)
In Amerika hebben we op de terugreis ook online ingechecked en toen kregen we direct onze boarding pass, dat scheelde wel, hoef je op het vliegveld alleen maar je bagage af te geven. omdat je tegenwoordig ongeveer overal met die computers op het vliegveld inchecked/ je boarding pass krijgt, gaat dit allemaal zo snel dat het echt geen uren meer kost!
Wij hebben ook met delta gevlogen en konden wel vooraf online inchecken (wij vlogen heen op 29-6, terug op 24-7), ik zou het dus in ieder geval wel even proberen als je nu nog niet gaat!
Als je bij het online inchecken dus niet direct een boarding pass uitgedraaid krijgt, heb je als het ware alleen bevestigd dat je meevliegt. Je moet nog wel op twee plekken in de rij staan, het uitdraaien van de boarding pass en afgeven van de bagage. Maar het moet heel raar lopen als dit een uur wachten oplevert.
In Amerika hebben we op de terugreis ook online ingechecked en toen kregen we direct onze boarding pass, dat scheelde wel, hoef je op het vliegveld alleen maar je bagage af te geven. omdat je tegenwoordig ongeveer overal met die computers op het vliegveld inchecked/ je boarding pass krijgt, gaat dit allemaal zo snel dat het echt geen uren meer kost!
Wij hebben ook met delta gevlogen en konden wel vooraf online inchecken (wij vlogen heen op 29-6, terug op 24-7), ik zou het dus in ieder geval wel even proberen als je nu nog niet gaat!
Als je bij het online inchecken dus niet direct een boarding pass uitgedraaid krijgt, heb je als het ware alleen bevestigd dat je meevliegt. Je moet nog wel op twee plekken in de rij staan, het uitdraaien van de boarding pass en afgeven van de bagage. Maar het moet heel raar lopen als dit een uur wachten oplevert.
Wij zullen het binnen 9 dagen ontdekken . Voor ons is het allemaal nieuw , we zullen maar zorgen dat we op tijd op Zaventem zijnheadhunterke schreef:Gisteren op het nieuws gehoord dat er op Zaventem wel al onbemande check-in balies staan.

- headhunterke
- Amerikakenner
Op tijd zijn is toch nog altijd de boodschap hoor.
Ik weet niet waarom, maar ik hou blijkbaar nog vast aan het principe om zoveel uur op voorhand op de luchthaven te zijn, ook als je via zo'n onbemande cabine kan inchecken (zoals op JFK)
Ik weet niet waarom, maar ik hou blijkbaar nog vast aan het principe om zoveel uur op voorhand op de luchthaven te zijn, ook als je via zo'n onbemande cabine kan inchecken (zoals op JFK)
Ik had gedacht aan drie uur voor vertrek op Zaventem te zijn , ook al om het spitsuur voor te zijn .headhunterke schreef:Op tijd zijn is toch nog altijd de boodschap hoor.
Dat zal wel genoeg zijn zeker ?
- headhunterke
- Amerikakenner
Ik ben ook van plan om 3 uur op voorhand er te zijn.
Volgens mij zal dat genoeg zijn.
Ik ga graag ruim op voorhand want als je dan in die onzekerheid moet zitten of je de vlucht al dan niet nog haalt... Kan een domper zijn op de vreugde :p
Volgens mij zal dat genoeg zijn.
Ik ga graag ruim op voorhand want als je dan in die onzekerheid moet zitten of je de vlucht al dan niet nog haalt... Kan een domper zijn op de vreugde :p
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wij hadden deze zomer ook pech: online inchecken lukte bij ons niet
Ik heb Delta gebeld en de man zei dat wij waarschijnlijk 1 van de random picked people waren die niet online mochten inchecken. Gewoon weer zo'n suffe veiligheidsmaatregel
Gelukkig hadden we de stoelen al bij het boeken vast kunnen leggen en die zouden ook gereserveerd blijven. Op schiphol hebben we toen gewoon via zo'n incheck-station ingechecked, was zo gebeurd.
Ik heb Delta gebeld en de man zei dat wij waarschijnlijk 1 van de random picked people waren die niet online mochten inchecken. Gewoon weer zo'n suffe veiligheidsmaatregel
Gelukkig hadden we de stoelen al bij het boeken vast kunnen leggen en die zouden ook gereserveerd blijven. Op schiphol hebben we toen gewoon via zo'n incheck-station ingechecked, was zo gebeurd.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1969 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-
- 6 Reacties