Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
mooie plaatsen in December??
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
mooie plaatsen in December??
Hallo Allemaal,
Wij gaan dus in December naar la en omstreken.
We hebben een gewone auto tot onze beschikking.
2kinderen van 1 en 2 jaar.
En 2 start punten namelijk Bigbear en Longbeach.
Wie weet met bovenste gegevens in gedachte voor ons een paar plekken die we absoluut moeten zien???
Let wel het gaat om December.
Eventuele overnachtingen zijn mogelijk,echter wil ik niet te vaak in een hotel zitten met de kids.
En wil ik dus graag weer na max 2 nachten in een van de basissen zijn.
Dus helaas is voor ons op dit moment een rondreis niet te doen.
Ik hoor graag van jullie wat de moeite waard is.
Knott`s berry , Disney en san diego zoo staat tot op heden al in de planning.
Bedankt Alvast
Wij gaan dus in December naar la en omstreken.
We hebben een gewone auto tot onze beschikking.
2kinderen van 1 en 2 jaar.
En 2 start punten namelijk Bigbear en Longbeach.
Wie weet met bovenste gegevens in gedachte voor ons een paar plekken die we absoluut moeten zien???
Let wel het gaat om December.
Eventuele overnachtingen zijn mogelijk,echter wil ik niet te vaak in een hotel zitten met de kids.
En wil ik dus graag weer na max 2 nachten in een van de basissen zijn.
Dus helaas is voor ons op dit moment een rondreis niet te doen.
Ik hoor graag van jullie wat de moeite waard is.
Knott`s berry , Disney en san diego zoo staat tot op heden al in de planning.
Bedankt Alvast
http://bigbeargetaway.com/ws_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: mooie plaatsen in December??
Joshua Tree, Sedona,Grand Canyon.
Allemaal te doen met 2 overnachtingen, en de moeite waard.
Allemaal te doen met 2 overnachtingen, en de moeite waard.
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
thanx Yoshua trees zijn we al geweest en is idd leuk. Maar zijn de temperaturen in bijv grand canyon wel te doen in december.
Zelf dachten we aan monument valley en bryce en ik weet niet of Yosemite een mogelijkheid is in december(vol sneeuw??)
Zelf dachten we aan monument valley en bryce en ik weet niet of Yosemite een mogelijkheid is in december(vol sneeuw??)
http://bigbeargetaway.com/ws_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Bryce kun je ook sneeuw verwachten. Wel mooi. In Yosemite ook, je hebt sneeuwkettingen nodig. Het is wel mooi, er zijn ook veel winteractiviteiten. Kijk eens op de NPS-site, daar staan altijd suggesties voor alle seizoenen. En voor Yosemite is www.yosemitefun.com een leuke site.
Marianne
Marianne
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
Ok zijn er ook nog plaatsen waar ik een beetje lekkere temperatuur kan verwachten in December?Martin & Marianne schreef:Bij Bryce kun je ook sneeuw verwachten. Wel mooi. In Yosemite ook, je hebt sneeuwkettingen nodig. Het is wel mooi, er zijn ook veel winteractiviteiten. Kijk eens op de NPS-site, daar staan altijd suggesties voor alle seizoenen. En voor Yosemite is http://www.yosemitefun.com een leuke site.
Marianne
Ik heb namelijk echt geen zin om met sneeuwkettingen te gaan rijden.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Misschien is Legoland California in Carlsbad iets om met de kinderen te doen.
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
markro schreef:Misschien is Legoland California in Carlsbad iets om met de kinderen te doen.
Misschien is dat inderdaad nog een leuke optie, zelf zijn we daar nog nooit geweest:)
Na een beetje op internet hebben te gekeken welke temperaturen je overal kunt verwachten is het erg koud op de meeste plekken!!
(Erg handige site : http://www.idcide.com/weather/ca/index.htm)
Death valley wint met zo een 17 graden,.Dit stelt voor Death Valley natuurlijk niks voor !
Grand Canyon zit op zo een 6 graden ONDER nul brrrr,..
Mijn partner zit niet echt te springen om door de sneeuw te rijden. Dus vallen de meeste plekken al af...Yosimitie schijnt vol te liggen de watervallen komen immers door het sneeuw!
Tot nu toe,....
Word het omstreken Long Beach met outlet shopen en nog meer shoppen.
Disney Land (beide parken)
Knots berry farm.
Misschien Lego Land en San Diego Zoo
En familie uiteraard.
Verder word het Big Bear,( Ja daar moeten we ook zeker aan het sneeuw gaan geloven
Wandelen in de sneeuw, eventueel snowboarden. Beestjes zoeken (hopelijk niet de Mountain Lions en beren van t dicht bij)
En weer winkelen...
Death Valley dan, en Joshua tree's.
Iemand nog leuke suggesties?
En ervaring met Natuur parken in December?
Misschien kan ik mijn Partner dan overtuigen dat die onder O temperaturen het waard zijn!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Omgeving Phoenix en Tucson kan nooit fout gaan, of doorrijden naar Tombstone?
Perfecte temperaturen!
Perfecte temperaturen!
Ik denk dat dat gemiddelde temparaturen zijn. Palm Springs. Palms to Pines hw van Palm Desert naar Borrego Springs/ Anza Borrego desert SP en dan weer terug. Overnachting Borrego Springs of Julian. Death Valley is een heel eind rijden. En DV is dan hoogseizoen (Palm Springs ook..) en je zou een reservering moeten maken bij Xanterra.
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
Ok dus die kant op zal eens even gaan snuffelen op internet thanksYeehaw schreef:Ik denk dat dat gemiddelde temparaturen zijn. Palm Springs. Palms to Pines hw van Palm Desert naar Borrego Springs/ Anza Borrego desert SP en dan weer terug. Overnachting Borrego Springs of Julian. Death Valley is een heel eind rijden. En DV is dan hoogseizoen (Palm Springs ook..) en je zou een reservering moeten maken bij Xanterra.
Anza Borrego, Borrego Springs en Julian zijn relatief onbekend. Ook bij de meeste Californians trouwens! Is echt een prachtig gebied samen met bv Joshua Tree NP. De moeite waard! Succes met het zoeken.
Yeehaw
Yeehaw
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Wij zijn 3 x in de winter naar Los Angeles gevlogen, rond 20 dec.t/m 10 jan. ongeveer
De eerste 2x hadden we prima weer, veel zon, ruim 20 graden. We hebben toen ook Sequoia, Zion, Bryce en Grand Canyon en Death Valley (wel 20 graden en heerlijk rustig) gezien, heel mooi allemaal, erg lag sneeuw, maar de zon scheen en het was prachtig weer. Wel 's nachts koud! Na 1 januari is het overal heel erg rustig!!!
De derde keer hebben we "slecht" weer gehad, veel regen, koel en modderoverstromingen! Als de zon gaat schijnen is het dan weer lekker, maar het weer vonden wij toen erg tegenvallen.Zelf koud en regen in Las Vegas!! Je merkt dat Ca. niet ingesteld is op koud, regenachtig weer. Ook op de wegen is het dan gevaarlijk glad.
Toch zou ik rustig weer die kant op gaan omstreeks dec./jan. Twee weken regen is echt een uitzondering!
De eerste 2x hadden we prima weer, veel zon, ruim 20 graden. We hebben toen ook Sequoia, Zion, Bryce en Grand Canyon en Death Valley (wel 20 graden en heerlijk rustig) gezien, heel mooi allemaal, erg lag sneeuw, maar de zon scheen en het was prachtig weer. Wel 's nachts koud! Na 1 januari is het overal heel erg rustig!!!
De derde keer hebben we "slecht" weer gehad, veel regen, koel en modderoverstromingen! Als de zon gaat schijnen is het dan weer lekker, maar het weer vonden wij toen erg tegenvallen.Zelf koud en regen in Las Vegas!! Je merkt dat Ca. niet ingesteld is op koud, regenachtig weer. Ook op de wegen is het dan gevaarlijk glad.
Toch zou ik rustig weer die kant op gaan omstreeks dec./jan. Twee weken regen is echt een uitzondering!
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
Ik ben erg benieuwd wat December ons te bieden heeft!
De auto is gehuurd en dit is geen 4x4 geworden dus erg besneeuwde plaatsen gaat niet lukken.
Nou gaan we ook naar het huis in BIG bear om te snowboarde en met de kindjes sneeuw poppen te boetseren hahha
. Maar dan mag mijn moeder de bergen op rijden die is het tenslotte gewend
!!
IK denk wel dat we Death valley gaan doen, dit is niet heel lang rijden en vast het warmste plekje!!
Maar ik zou graag meer plekken bezoeken !!!
ervaring en Tips zijn welkom
Bedankt !!!
De auto is gehuurd en dit is geen 4x4 geworden dus erg besneeuwde plaatsen gaat niet lukken.
Nou gaan we ook naar het huis in BIG bear om te snowboarde en met de kindjes sneeuw poppen te boetseren hahha
IK denk wel dat we Death valley gaan doen, dit is niet heel lang rijden en vast het warmste plekje!!
Maar ik zou graag meer plekken bezoeken !!!
ervaring en Tips zijn welkom
Bedankt !!!
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
Yeehaw schreef:Anza Borrego, Borrego Springs en Julian zijn relatief onbekend. Ook bij de meeste Californians trouwens! Is echt een prachtig gebied samen met bv Joshua Tree NP. De moeite waard! Succes met het zoeken.
Yeehaw
Ja, Yoshua trees zijn we afgelopen keer ook gweest...Toen was het er warm!
Die andere plaatjes ken ik niet ! is het weer daar oke?
Monument valley en Bryce canyon vind ik zo mooi. maar daar sneeuwt het vast...
Het lijkt me trouwens wel leuk als het sneeuw er al ligt. Maar waarschijnlijk sneeuwt het juist in December?
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Vanaf eind december kun je ook weer whale watchen vanuit o.a. San Diego, Ventura , Santa Barbara.
Je ziet dan ook veel zeehonden en dolfijnen. Ik vond het erg leuk.
Er ligt niet altijd veel sneeuw in december. Het kan erg verschillen per jaar.
- Gezinnetje
- Amerika-ontdekker
kangie schreef:Vanaf eind december kun je ook weer whale watchen vanuit o.a. San Diego, Ventura , Santa Barbara.
Dat klinkt ook wel erg leuk ja!
Ik denk dat vooral mijn kleine jongen dat erg leuk gaat vinden!!
Owh,..ik hoop dat er geen sneeuw komt..manlief houd er niet van.
Hij heeft al geen zin in het rijden op de Free Way,,,Hij heeft te veel films gekeken hahah....
Hij zit er echt tegen op...
Erg tegenstrijdig natuurlijk want we gingen juist in December zodat hij in de bergen kon snowboarden..nou ja !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 984 Weergaves
-
Laatste bericht door Malou97
-
- 8 Reacties