Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zie door de bomen het bos niet meer

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Larie
Amerika-ontdekker

Re: Zie door de bomen het bos niet meer

Bericht door Larie »

Als je nog een leuke overnachting in de buurt van Bryce zoekt, en niet in de drukte wilt zitten, dan kan ik je de cabins in Kodachrome Basin State Park zeker aanraden. Er staan zes mooie cabins midden in het park (met twee 2-persoons bedden, airco, goede douche, magnetron en koelkast en buiten een bbq). Je kan er alleen telefonisch erserveren, zie voor het telefoonnummer: http://www.kbcabins.com/
Onze kinderen vonden het er geweldig!

Groetjes,
Lara
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je nu op de Yosemite site kijkt, dan zie je dat voor de periode 5 augustus - 7 augustus er een Signature Tent en een Non-Heated Tent Cabin in Curry Village beschikbaar zijn (al of niet met ontbijt).

Gewoon dus even regelmatig op de site kijken.

Martin
jvt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door jvt »

Alweer even niets van me laten horen: ik was veel te druk met het boeken van hotels. Volgens mij wordt onze rondreis erg afwisselend. We slapen in luxe hotels, hogans, stacaravans en B&B. Ik ben echt heel erg benieuwd of alle reserveringen (vaak rechtstreeks bij de eigenaren) goed doorkomen. Ik zie ons daar al hoopvol staan en dan van die niet begrijpende blikken krijgen .....

Alleen voor Bryce heb ik nog geen plek kunnen vinden. We hebben 3 bedden nodig (kids zijn te oud om bij elkaar te liggen) en echt alle accommodaties die ik op tripadvisor kan vinden heb ik bekeken :cry: . Wat er nog wel is: Bryce Country cabin (moeten we 2 cabins huren, is best prijzig), Grand Staircase Inn in Escalante (reisafstand lijkt wat ver?) en dan nog een motel in Hatch. Stone Canyon Inn heeft ook nog plek maar ook daar is een cabin best prijzig. Het leek me zo fijn om een accommodatie met een zwembad te hebben, maar dat lijkt al helemaal onmogelijk. Iemand nog tips?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien is een tipi bij Ruby's Campground iets? Of een cabin? Je zit wel met je beddengoed, maar wellicht kun je iets huren of wat lakens meenemen?
De cabins waar Roland en Marloes zaten lijken ook wel aardig. Dat was in Tropic, zie hier.

Ik zit net even bij de tipi's te kijken, maar die hebben ook geen bed, dat is dan wat minder. Hier is de site voor de campground.

Marianne
jvt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door jvt »

Het lijkt wel eeuwen geleden dat ik het eerste bericht plaatste. Niet gedacht dat ik binnen zo weinig tijd, zelf de hele reis zou samenstellen. Ik heb echt heel veel info van dit forum gehaald en ik ben ook blij met alle hulp die ik gekregen heb. Nu is het bijna zover, morgen vertrekken we. Ik zal proberen om het reislog bij te houden, maar ik neem geen laptop mee en ben dus afhankelijk van de plekken met internet. Uiteraard zijn al jullie tips en adviezen ook tijdens het reizen weer van harte welkom.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Een hele goede vlucht morgen en een fantastische vakantie gewenst. We hopen "onderweg" nog eens iets van je te horen.

Veel plezier!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

veel plezier, hopenlijk kunnen we je een beetje "volgen"!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Ziet er goed uit allemaal. Heel veel plezier en een goede vlucht.
We gaan jullie volgen.

Irma
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer