Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huis kopen in de VS: prive of zakelijk?
Huis kopen in de VS: prive of zakelijk?
Voor onze emigratie in december (Virginia) zijn we op zoek naar de mogelijkheden om een woning zakelijk aan te kopen via onze BV en dit vervolgens prive te huren. Mocht je hier ervaring mee hebben of ons meer informatie kunnen geven over de mogelijkheden, voor- en nadelen van deze constructie in de VS, dan horen we dat graag!
Re: Huis kopen in de VS: prive of zakelijk?
Ik weet niet hoe het in Virginia is, maar hier in Hawaii is het belastingtechnisch voordeliger om het gewoon als particulier te kopen, erin te wonen (en dus een Tax Exemption van een bepaalde hoogte te krijgen) dan als bedrijf zijnde te kopen en uit te huren (mag soms ook niet vanwege de bestemmingsplannen van de desbetreffende staat en/of city & county).
Ik zeg al, ik weet niet hoe het in Virginia is, grote kans dat het weer anders is
Ik zeg al, ik weet niet hoe het in Virginia is, grote kans dat het weer anders is
In Florida kan je een huis kopen zakelijk of prive. Veel mensen kopen hier huizen in de vorm van een trust of LLC om zich wettelijk te beschermen. Het maakt niets uit alleen legally kan het een verschil zijn. Wel mag je in de meeste communities geen bedrijf runnen vanuit je huis maar wel self employed vanuit huis werken als het maar geen business is die klanten af en aan naar je huis laat komen.
Wij hebben ook huizen als LLC gekocht en verhuurd, dat beschermd je prive in geval iemand je een rechtzaak aan wil doen.
Hoe het in andere staten is weet ik niet. Je kan dan wel geen homestead aanvragen want dat kan alleen als je zelf in het huis woont en iedereen een GC heeft of Amerikaan is, waarvan de naam op de deed staat.
Wij hebben ook huizen als LLC gekocht en verhuurd, dat beschermd je prive in geval iemand je een rechtzaak aan wil doen.
Hoe het in andere staten is weet ik niet. Je kan dan wel geen homestead aanvragen want dat kan alleen als je zelf in het huis woont en iedereen een GC heeft of Amerikaan is, waarvan de naam op de deed staat.
Bedankt voor jullie reacties! We gaan onderzoeken wat in Virginia de regels zijn. Keep you informed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2883 Weergaves
-
Laatste bericht door Trails
-
- 4 Reacties