Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten omgeving Salt Lake City?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Overnachten omgeving Salt Lake City?

Bericht door Sylvia en Emiel »

Na heel wat uren spitwerk op het forum kan ik helaas nog steeds geen suggesties vinden in de buurt van en liefst aan de noordkant van SLC. We komen van Moab en graag zou ik op deze dag ook gaan kijken bij de Bingham kopermijn. Hierna overnachten om de volgende dag door te reizen naar Jackson.
Heeft iemand suggesties of een beter plan?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Overnachten omgeving Salt Lake City?

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn mogelijkheden genoeg langs de I15. Je zou bij een keten als Motel6 of Super8 kunnen kijken wat er in de omgeving van SLC is. Ogden lijkt me een handige plaats, met veel motelketens.
Wij hebben een keer in Provo overnacht, maar dan zit je nog ten zuiden van SLC. Je ziet echter overal veel business loops en voldoende accommodatie langs de weg.
Als je in SLC zelf wilt overnachten kun je op het forum wel iets vinden.

Voor het stuk van Moab naar Bingham Canyon kan ik je de route via de I70 aanraden - zie ons 2008-verslag voor foto's en een kaartje.

Marianne
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Met het zelfde doel probeerden wij aan de zuidwesthaak 154 (Bangerter Highway) in de buurt van de Copperton Highway een motel te vinden, maar zonder succes. We zijn uiteindelijk bij de I-15 in het voorstadje Midvale uitgekomen (Motel6 en restaurants). Mooi overigens om in SLC aan te komen met besneeuwde bergen die nog belicht worden door de ondergaande zon. De kopermijn is zeker een aanrader (deden wij de volgende ochtend). Prachtige tentoonstelling in het bezoekerscentrum/museum.
Johan
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Zoals Marianne ook al aangeeft zijn er genoeg mogelijkheden langs de I 15.
Verder zou je kunnen kijken in Bountiful, Layton of Ogden, allemaal ten noorden van SLC.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Dank voor het meedenken!
Het zal waarschijnlijk Layton worden. Ik heb op het forum gelezen dat je van daaruit nog s'avonds kunt gaan zwemmen in het Antilope Island State Park en dat lijkt ons wel wat.
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

In Layton rijdt je vanaf de Antilope drive zo het Antilope Island State Park in.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Het is uiteindelijk Woods Cross geworden, een goed verzorgde Comfort Inn met binnenzwembad en hot tub! Onbijt is inbegrepen en goed van kwaliteit.
De afstand naar Down town is kort en ook Antilope island is vanaf hier niet ver.

Sylvia.
Niels_#
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Niels_# »

Bedankt voor de tip ik zocht nog wat bij SLC en heb direct gereserveerd :wink:
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Via Priceline, Hilton Down Town, $60,-...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer