Fuzzy

Ja ik heb het ook gezien, er was zelfs een man die had 2 flatscreens binnen maar ook 1 buiten zodat bij een barbeque ook gekeken kon wordennieuwenoord schreef:Was zaterdag een topic van op TV bij Max in alle Staten. Was een RV bij van 1,5 miljoen dollar. Drie flat screens TV's, waarvan 1 aan de buitenkant voor als ze een feestje hadden ...
Waanzinnig, maar wel mooi!
Groet,
Monique
Dat kan je wel vergeten als je zo'n bak wil hebben zal je hem in de USA moeten kopen en verschepen.Fuzzy schreef: Zou je ook zo in Europa kunnen kopen? , ik denk alleen niet in nederland of wel?
Fuzzy
Wij stonden in Anaheim heel trots met onze camper (type B17 = vergelijkbaar met een hier alom bekende ambulance). Onderweg voelde ik me bij tijd en wijle net een echte trucker, tot er ineens zo'n bakbeest naast ons kwam staan. Het gedeelte dat dan als wijwand uitschuift, was net zo groot als onze complete camper.Fuzzy schreef:Gebruiken de amerikanen dit als hun 2de huis ofzo??![]()
![]()
Ain't no feelin' like Truck mobilin'!!!!rene.jager schreef:Onderweg voelde ik me bij tijd en wijle net een echte trucker,
Tja..parkeren in Nederland..Zie je het al voor je??nieuwenoord schreef:Wat moet je ermee in Nederland? Je kan hem nergens kwijtIk heb mijn Chrysler Grand Voyager al ingeruild voor een Jeep Cherokee omdat ik het kreng nergens fatsoenlijk kon parkeren.
Maar het blijft Amerikaans![]()
![]()