Henkdebatser schreef:Ik wil ook niet zeggen dat die code niet werkt. Ik vraag me alleen af waar ik die code zelf kan vinden. Op smartervegas wordt MKT275 niet genoemd.
Of ik kan ze niet vinden.
mickey02 schreef:Als je je mailadres achterlaat bij smartervegas dan krijg je regelmatig codes via de mail die niet op de site staan!
Ik heb net weer een lijst gehad!
Toevallig ook iets voor de Wynn of Encore??
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Heb je code WSCR3 al geprobeert voor Wynn, derde nacht gratis, en $ 50 resort credit, en een grats upgrade naar Encore, maar dat alleen als er bij het inchecken beschikbaarheid is, maar als je er nog nooit geweest bent is Wynn ook prima hoor.
Hij zou tot 30 juli geldig moeten zijn, maar ik denk dat er genoeg gebruik van gemaakt is, volgens mij doet hij het niet meer, Steve heeft deze week aangegeven dat Wynncore weer boven de 90% bezetting zit.
Ik heb van de crisis ook niks gemerkt. MGM zat ook volledig vol.
Trouwens... Wij hebben 2 dagen regen gehad in Vegas. ( geen stortbuien, eerder natte druppels )
En ook 's avonds vreselijk akelig onweer
Koud was het wel niet
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
georgesken schreef:Via hotwire is de wynn in die periode nog steeds te boeken in de week voor prijzen tussen 109-129$ ecl tax. Blijft een goede prijs vind ik
Hoe weet je zo zeker dat het de Wynn is? Als ik eind oktober zoek op Hotwire vind ik wel een 5-sterren hotel op de juiste plek voor $169, maar de faciliteiten zijn zo globaal aangegeven dat het volgens betterbidding.com ok The Venetian/Palazzo of Bellagio kan zijn.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Arrival: Tue September 08, 2009 Staying: 3 nights
Departure: Fri September 11, 2009 Guests: 2
Total: $187.04
Deze code heb ik gebruikt:
MGM Grand Promotion
Code: MGM028 | Book Now
Expires: Dec 28, 2009 | Buy Before: Oct 1, 2009
Summer Party Promo! - From: $50/night
• 25% Off Grand Spa
• 2 Complimentary admissions to Studio 54 or Tabu
• $15 Slot Play
Ik had er al een keer eerder over gelezen maar volgens mij nog niets concreets.
Wij hebben enige tijd geleden ook een MGM Special (spa suite) geboekt, bevestiging en al binnen. Nu was het met buffet access etc etc. Maar dat staat niet op de bevestiging. Hoe maken wij hier aanspraak op? Wellicht dat er al mensen zijn geweest die deze special ook hebben geboekt en daar ervaringen mee hebben? Pics zijn ook welkom
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.