Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Krappe overstaptijd na vluchtwijziging Continental
-
omzwervingen
- Amerika-ontdekker
Krappe overstaptijd na vluchtwijziging Continental
Wij vliegen in september van Las Vegas via New York (Newark) naar Amsterdam.
Continental Airlines heeft de vlucht en vluchttijden onlangs gewijzigd, waarmee de overstap helaas is ingekort van 2 uur naar 1 uur en 20 minuten. Wij vragen ons af in hoeverre dat haalbaar is? (Het is ons met name niet duidelijk of we ook bij vertrek uit de Verenigde Staten onze bagage moeten ophalen en opnieuw inchecken.)
Heeft iemand hier ervaring mee?
Continental Airlines heeft de vlucht en vluchttijden onlangs gewijzigd, waarmee de overstap helaas is ingekort van 2 uur naar 1 uur en 20 minuten. Wij vragen ons af in hoeverre dat haalbaar is? (Het is ons met name niet duidelijk of we ook bij vertrek uit de Verenigde Staten onze bagage moeten ophalen en opnieuw inchecken.)
Heeft iemand hier ervaring mee?
Re: Krappe overstaptijd na vluchtwijziging Continental
Ik heb hem nog korter 
In Augustus vlieg ik met Continental van Los Angeles naar Newark naar Brussel, op Newark heb ik een overstaptijd van 1 uur en 10 min.
Ik zal je op de hoogte houden of we de vlucht halen...
In Augustus vlieg ik met Continental van Los Angeles naar Newark naar Brussel, op Newark heb ik een overstaptijd van 1 uur en 10 min.
Ik zal je op de hoogte houden of we de vlucht halen...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bagage sturen ze gewoon door (als je eerste vlucht ook met Continental is) dus daar heb je geen zorgen over.
Normaal gesproken is 1.20 meer dan genoeg op de thuisreis, aangezien je niet door de douane hoeft.
Ik heb een overstap van 30 minuten gehaald vorige maand met Continental, maar dat is wel zo'n beetje het absolute minimum volgens mij.
Tenzij je dus grote vertraging hebt zou ik me geen zorgen maken.
Normaal gesproken is 1.20 meer dan genoeg op de thuisreis, aangezien je niet door de douane hoeft.
Ik heb een overstap van 30 minuten gehaald vorige maand met Continental, maar dat is wel zo'n beetje het absolute minimum volgens mij.
Tenzij je dus grote vertraging hebt zou ik me geen zorgen maken.
-
Magnolia87
- Amerikakenner
Dat is makkelijk haalbaar! Zou mij absoluut geen zorgen maken.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 34
- Contacteer:
Zoals de anderen ook al aangeven, het moet makkelijk te doen zijn. Alleen als je met enige vertraging vertrekt vanuit Las Vegas zou het krap kunnen worden. Zou me daar nu nog geen zorgen over maken. Anderhalf uur moet ruim voldoende zijn in Amerika op de terugweg.
Roland
Roland
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Maak je maar geen zorgen, da's een piece of cake :p
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."