Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag auto huren en pas rijbewijs gehaald
Vraag auto huren en pas rijbewijs gehaald
Beste forumlezers,
18 of 19 sep 2009 reizen we af naar SFO en zijn druk met de voorbereidingen. Nu heb ik ergens gelezen dat je minimaal 1 jaar een rijbewijs in bezit moet hebben om achter het stuur te kruipen. Nu heb ik mijn rijbewijs pak um beet 24 jaar, maar mijn partner heeft zijn rijbewijs net 1 week. Jah! dat klinkt raar maar het is zo. Uiteraard ga ik de auto huren (hoogstwaarschijnlijk bij usareisen.de vanwege de tips op het forum) maar zou mijn partner ook graag als chauffeur willen hebben. Ehhhh niet in de steden, want dat lijkt me niet slim natuurlijk maar wel op de rustige wegen. Bijv een paar mijlen in DV oid.
Weet iemand hier iets meer van?
Alvast bedankt
18 of 19 sep 2009 reizen we af naar SFO en zijn druk met de voorbereidingen. Nu heb ik ergens gelezen dat je minimaal 1 jaar een rijbewijs in bezit moet hebben om achter het stuur te kruipen. Nu heb ik mijn rijbewijs pak um beet 24 jaar, maar mijn partner heeft zijn rijbewijs net 1 week. Jah! dat klinkt raar maar het is zo. Uiteraard ga ik de auto huren (hoogstwaarschijnlijk bij usareisen.de vanwege de tips op het forum) maar zou mijn partner ook graag als chauffeur willen hebben. Ehhhh niet in de steden, want dat lijkt me niet slim natuurlijk maar wel op de rustige wegen. Bijv een paar mijlen in DV oid.
Weet iemand hier iets meer van?
Alvast bedankt
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Vraag auto huren en pas rijbewijs gehaald
Heb er een keer met Alamo USA over gemaild:
Dear Martijn ,
Thank you for your email.
To rent a vehicle from Alamo Rent A Car, a valid driver's license in the
renters name must be presented at the time of rental. The amount of time
that you have the drivers license does not matter just as long as it meets
the above requirements.
If we can be of further assistance, please feel free to email us or contact
our reservations department at 1-800-GO-ALAMO (1-800-462-5266). For
customers outside the U.S. and Canada, please dial +1-801-533-4441.
Regards,
Felicia
Internet Response
Alamo Rent A Car
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Re: Vraag auto huren en pas rijbewijs gehaald
Hoi NJIT,
Hier wordt ik nou vrolijk van.
Bedankt voor je info
gr
Nanie
Hier wordt ik nou vrolijk van.