Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Online inchecken
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Online inchecken
In Brussel hadden ze bij United op 22 mei wel aparte balies, en dat scheelde heel erg veel tijd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Weet iemand of Delta in Düsseldorf een aparte kofferbalie heeft voor mensen die online inchecken?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
In Düsseldorf vertrekken vluchten van Delta Airlines vanaf terminal B en de vlucht wordt door Swissport afgehandeld.
Hier kun je het opzoeken.
Gewoon terminal B binnen gaan op een van monitors kijken vanaf welke gate je vlucht vertrekt daar staan ook de balie nummer voor check-in bij.
Groet Theo
Hier kun je het opzoeken.
Gewoon terminal B binnen gaan op een van monitors kijken vanaf welke gate je vlucht vertrekt daar staan ook de balie nummer voor check-in bij.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Amerikakenner
Bedankt voor de info. Begrijp ik goed dat dat betekent dat online inchecken eigenlijk geen zin heeft omdat je voor je bagage toch gewoon in de rij moet?
Je moet wel in de rij staan als die er al staat. Maar het gaat wel erg vlot. Je hoeft nooit lang te wachten. We hebben het dit jaar voor het eerst gedaan. Het gaat zo snel voor je het weet sta je al bij de douaneMatrox schreef:Bedankt voor de info. Begrijp ik goed dat dat betekent dat online inchecken eigenlijk geen zin heeft omdat je voor je bagage toch gewoon in de rij moet?

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Dat is goed om te horen. Bedankt.
Het voordeel van online inchecken is dat je, mits er niets groots gebeurd, verzekerd bent van een plek in het vliegtuig. Alle airlines overboeken hun vluchten.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
Dat is inderdaad een niet mis te verstaan voordeel. Daar had ik zo gauw niet bij stilgestaan.
Nog eens ff iets waar ik net achter kwam.
Ik kreeg een schema verandering. Kleine aanpassing, maar ik ben eens gaan kijken op de site van de luchtvaartmaatschappij. In dit geval United. Ik wilde toch al milage plus member worden. Baat het niet...
Ik had eerder al via het reisburo (worldticketcenter in dit geval, dus internet) stoelen laten vastzetten. Helaas niet erg gunstig want het liep al aardig vol. Dat varkentje moet dus nog even gewassen bij de incheckbalie op SPL.
Nu, op de United site bleek dat ik op een connecting vlucht maar ergens was ingedeeld. Ook bleek dat er nog veel, en veel betere, plaatsen beschikbaar waren. Die dus gelijk online vastgezet. Dat ging overigens best heel soepeltjes.
.
Ik kreeg een schema verandering. Kleine aanpassing, maar ik ben eens gaan kijken op de site van de luchtvaartmaatschappij. In dit geval United. Ik wilde toch al milage plus member worden. Baat het niet...
Ik had eerder al via het reisburo (worldticketcenter in dit geval, dus internet) stoelen laten vastzetten. Helaas niet erg gunstig want het liep al aardig vol. Dat varkentje moet dus nog even gewassen bij de incheckbalie op SPL.

Nu, op de United site bleek dat ik op een connecting vlucht maar ergens was ingedeeld. Ook bleek dat er nog veel, en veel betere, plaatsen beschikbaar waren. Die dus gelijk online vastgezet. Dat ging overigens best heel soepeltjes.
.
Ik heb ook even een vraagje hierover.
Ik ga volgende week weg en ga een dag van tevoren online inchecken via BA.com. Nou vlieg ik via London Heathrow (daar moet ik overstappen) naar Newark. Krijg ik dan 2 boardingpassen die je moet printen? Of gewoon 1 waar beide vluchten opstaan?
Alvast bedankt.
Ik ga volgende week weg en ga een dag van tevoren online inchecken via BA.com. Nou vlieg ik via London Heathrow (daar moet ik overstappen) naar Newark. Krijg ik dan 2 boardingpassen die je moet printen? Of gewoon 1 waar beide vluchten opstaan?
Alvast bedankt.
Je krijgt altijd voor elke vlucht een aparte boarding pass.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Puffin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hallo,
Als je online incheckt, moet je dus enkel nog je bagage inleveren. Kan je dan nog een upgrade gaan vragen? Waarschijnlijk ga je hiervoor moeten aanschuiven bij de andere rij. Doe je dit dan best voor je de bagage gaat inleveren of speelt dit geen rol?
Groetjes
Stefanie & Henny
Als je online incheckt, moet je dus enkel nog je bagage inleveren. Kan je dan nog een upgrade gaan vragen? Waarschijnlijk ga je hiervoor moeten aanschuiven bij de andere rij. Doe je dit dan best voor je de bagage gaat inleveren of speelt dit geen rol?
Groetjes
Stefanie & Henny
-
- Amerikafan
Ik had ook nog een vraagje i.v.m. online ichecken.
Wij vertrekken volgende week 30 Augustus naar Amerika. Onze vlucht vertrekt vanuit Brussel om 12.00 u.
Wij hebben nog niet zo heel veel gevlogen ( buiten enkele grotere reizen ) en hebbe daarom geen ervaring met online inchecken ( nog nooit gedaan )
Ik begrijp dat je dit kan doen vanaf 24 u voor vertrek.
Als je online incheckt, waar moet je dan je bagage afleveren ? Is dat bij de balie van de vliegmaatschappij ( United in ons geval )
Dus je moet dan bij aankomst op de luchthaven niet meer in de rij aanschuiven om in te checken ?
Onze eerste vlucht van Brussel naar Washington is eigenlijk Lufthansa maar wordt verzorgd door united ( wij hebben trouwens bij united onze zetels reeds een hele tijd terug gereserveerd voor die vlucht ), dus ik veronderstel dat wij online moeten inchecken bij united ?
Is er dan niet meer kans dat je bagage verloren gaat als je op die manier je bagage moet inleveren ??
Graag een antwoordje
Alvast heel vriendelijk bedankt
Patrick
Wij vertrekken volgende week 30 Augustus naar Amerika. Onze vlucht vertrekt vanuit Brussel om 12.00 u.
Wij hebben nog niet zo heel veel gevlogen ( buiten enkele grotere reizen ) en hebbe daarom geen ervaring met online inchecken ( nog nooit gedaan )
Ik begrijp dat je dit kan doen vanaf 24 u voor vertrek.
Als je online incheckt, waar moet je dan je bagage afleveren ? Is dat bij de balie van de vliegmaatschappij ( United in ons geval )
Dus je moet dan bij aankomst op de luchthaven niet meer in de rij aanschuiven om in te checken ?
Onze eerste vlucht van Brussel naar Washington is eigenlijk Lufthansa maar wordt verzorgd door united ( wij hebben trouwens bij united onze zetels reeds een hele tijd terug gereserveerd voor die vlucht ), dus ik veronderstel dat wij online moeten inchecken bij united ?
Is er dan niet meer kans dat je bagage verloren gaat als je op die manier je bagage moet inleveren ??
Graag een antwoordje
Alvast heel vriendelijk bedankt
Patrick
Het wordt allemaal al in dit topic uitgelegd Patrick, maar nog even kort samengevat:
Je dient altijd in te checken bij de operating carrier, in jouw geval vlieg je onder een LH vluchtnummer, op een UA vlucht. Je moet dan inchecken bij UA. Dit kan online inderdaad 24 uur van te voren.
Je levert je bagage dan in bij de balies van UA. Of je in dezelfde rij aan moet schuiven als alle mensen die nog niet zijn ingecheckt, ligt aan de layout van het vliegveld (ik ben nog nooit op Brussel geweest). Op sommige luchthavens (zoals AMS) gebeurt het allemaal in dezelfde rij, bij andere luchthavens zijn er speciale bagage drop off points. Het voordeel van online inchecken is in het geval dat er geen aparte rij is dan ook alleen dat je verzekerd bent van je plek op het vliegtuig, in geval van overboeking (en geloof me, bijna elk vol vliegtuig is overboekt). Online inchecken zal geen effect hebben op het wel of niet kwijtraken van je bagage. DIt kan gebeuren en daar is niks aan te doen, het helpt niet om wel of niet online in te checken, alles gaat via hetzelfde bagage systeem..
Je dient altijd in te checken bij de operating carrier, in jouw geval vlieg je onder een LH vluchtnummer, op een UA vlucht. Je moet dan inchecken bij UA. Dit kan online inderdaad 24 uur van te voren.
Je levert je bagage dan in bij de balies van UA. Of je in dezelfde rij aan moet schuiven als alle mensen die nog niet zijn ingecheckt, ligt aan de layout van het vliegveld (ik ben nog nooit op Brussel geweest). Op sommige luchthavens (zoals AMS) gebeurt het allemaal in dezelfde rij, bij andere luchthavens zijn er speciale bagage drop off points. Het voordeel van online inchecken is in het geval dat er geen aparte rij is dan ook alleen dat je verzekerd bent van je plek op het vliegtuig, in geval van overboeking (en geloof me, bijna elk vol vliegtuig is overboekt). Online inchecken zal geen effect hebben op het wel of niet kwijtraken van je bagage. DIt kan gebeuren en daar is niks aan te doen, het helpt niet om wel of niet online in te checken, alles gaat via hetzelfde bagage systeem..
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hebben in mei ook de bagage afgegeven op Brussel voor dezelfde vlucht, en toen was er een aparte balie speciaal voor de mensen die online hadden ingecheckt, we hadden een paar personen voor ons, de rij van mensen die ook nog moesten inchecken was heel erg lang, wij hebben er dus erg veel voordeel van gehad door thuis online in te checken.Clint schreef:Je levert je bagage dan in bij de balies van UA. Of je in dezelfde rij aan moet schuiven als alle mensen die nog niet zijn ingecheckt, ligt aan de layout van het vliegveld (ik ben nog nooit op Brussel geweest)
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik denk dat het afhankelijk is van hoeveel personeel ze bij united hebben. Bij ons waren 2 keer de balies voor online inchecken gesloten. (Brussel)
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij moesten in mei ook gewoon in de rij bij United op Zaventem.
-
- Amerikafan
Bedankt voor jullie antwoorden.
Dus ik kan best online inchecken en dan in Brussel zien waar we de bagage moeten afgeven ?
Onze zetels zijn reeds gereserveerd via united ( economy plus )
Patrick
Dus ik kan best online inchecken en dan in Brussel zien waar we de bagage moeten afgeven ?
Patrick
Ja. Een reservering is namelijk onderhevig aan noodzakelijke veranderingen. Je stoel is pas zeker op het moment je ingecheckt bent (en dan kan die alsnog gewijzigd worden in extreme omstandigheden).marpat5957 schreef: Dus ik kan best online inchecken en dan in Brussel zien waar we de bagage moeten afgeven ?
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 683 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa