Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Keuze hotels gemaakt, wie is er ooit geweest, advies please?
-
- Amerika-ontdekker
Keuze hotels gemaakt, wie is er ooit geweest, advies please?
Ok, nou de route is zo'n beetje klaar en ik zal 'm later even posten.
We gaan dus op 17 september eerst naar chicago 5 dagen, daarna naar de volgende plaatsen waar we 2 keuzes hebben gemaakt (omdat het miss. nog weleens vol kan zitten al ivm late boeking.). We boeken trouwens alles via een reisbureau, of dat slim is weet ik niet, maar ik ben nogal panisch voor het online direct boeken (niemand weet waarom, heb gewoon het gevoel dat het bij mij dan wel weer mis zal gaan).
Chicago: Westin
San Francisco: 1. Westin St.Francis / 2. Sir Francis Drake (3 nachten)
Yosemite: 1. Lodge at the Falls / Yosemite View Lodge (2 nachten)
Sequoia: 1. Wucksachi Lodge .. is er maar 1 te vinden/boeken in de nederlandse gidsen (1 nacht)
Death Valley: 1. Furnace Creek (ranch of inn, geen idee) / 2. Stovepipe Wells (1 nacht)
Las Vegas: Luxor of (3 nachten) Opmerking: is 3 nachten teveel in vegas?
Zion/Bryce: hier zijn we nog niet uit, OF zion OF bryce, op dit moment word het nog Bryce: 1. Bryce Canyon Lodge/Cabin / Bryce View Lodge (2 nachten)
Monument Valley: 1. The View (maar die is nergens te boeken via een nederlandse reisgids?!?! 2. Gouldings Lodge (1 nacht)
Grand Canyon: 1. Maswik Lodge / 2. Grand Hotel (2 nachten)
Los Angeles: Nog niet beslist, we willen waarschijnlijk ergens daar aan de kust zitten waar het wel rustig is, maar niet uren van de bekende attracties/bezienswaardigheden af.
Wie wil er beginnen met schieten.
De 1 is eerste keus, de 2 is tweede keus mocht een hotel al vol zitten.Wie heeft er al eens in 1 van deze hotels gezeten, hoe vond je het toen. Schoon, goede omgeving, etc.
Ik ben echt een zeikerd met boeken, het hoeft niet echt overal even luxe te zijn, als het maar schoon is.
Thanks!
We gaan dus op 17 september eerst naar chicago 5 dagen, daarna naar de volgende plaatsen waar we 2 keuzes hebben gemaakt (omdat het miss. nog weleens vol kan zitten al ivm late boeking.). We boeken trouwens alles via een reisbureau, of dat slim is weet ik niet, maar ik ben nogal panisch voor het online direct boeken (niemand weet waarom, heb gewoon het gevoel dat het bij mij dan wel weer mis zal gaan).
Chicago: Westin
San Francisco: 1. Westin St.Francis / 2. Sir Francis Drake (3 nachten)
Yosemite: 1. Lodge at the Falls / Yosemite View Lodge (2 nachten)
Sequoia: 1. Wucksachi Lodge .. is er maar 1 te vinden/boeken in de nederlandse gidsen (1 nacht)
Death Valley: 1. Furnace Creek (ranch of inn, geen idee) / 2. Stovepipe Wells (1 nacht)
Las Vegas: Luxor of (3 nachten) Opmerking: is 3 nachten teveel in vegas?
Zion/Bryce: hier zijn we nog niet uit, OF zion OF bryce, op dit moment word het nog Bryce: 1. Bryce Canyon Lodge/Cabin / Bryce View Lodge (2 nachten)
Monument Valley: 1. The View (maar die is nergens te boeken via een nederlandse reisgids?!?! 2. Gouldings Lodge (1 nacht)
Grand Canyon: 1. Maswik Lodge / 2. Grand Hotel (2 nachten)
Los Angeles: Nog niet beslist, we willen waarschijnlijk ergens daar aan de kust zitten waar het wel rustig is, maar niet uren van de bekende attracties/bezienswaardigheden af.
Wie wil er beginnen met schieten.
De 1 is eerste keus, de 2 is tweede keus mocht een hotel al vol zitten.Wie heeft er al eens in 1 van deze hotels gezeten, hoe vond je het toen. Schoon, goede omgeving, etc.
Ik ben echt een zeikerd met boeken, het hoeft niet echt overal even luxe te zijn, als het maar schoon is.
Thanks!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Keuze hotels gemaakt, wie is er ooit geweest, advies please?
De maswik lodge : basic maar schoon. Enige nadeel was toen dat het ontzettend warm was en er geen airco was. Blijkbaar zijn er ook kamers met airco, maar de onze niet. Niettegenstaande dat, zou ik er terug boeken prijs/kwaliteit gezien.
Luxor is gezien zijn prijs tegenwoordig een goed hotel. Wij hebben er geslapen en vonden het best OK. Het is naar Vegas normen niet het sjiekste hotel, maar we vonden het zeker niet verkeerd. Paris, Venetian etc zijn mooier, maar dan ook een heel stuk duurder. Het hangt er maar van af hoeveel geld je wil uitgeven.
Leuke is om de lift in luxor mee te maken. Gezien de piramide vorm is het geen gewone lift.
Het hotel ligt aan het begin van de strip. Je moet dus wel een eindje gaan om de strip af te lopen.
Ik ken je route niet, maar ikzelf zou overnachten in Zion. Springdale is een leuk plaatsje. Een topper daar is de desert pearl inn. Niet geodkoop (rond de 180 dollar? ) maar super kamers !
groetjes,
Carine
Luxor is gezien zijn prijs tegenwoordig een goed hotel. Wij hebben er geslapen en vonden het best OK. Het is naar Vegas normen niet het sjiekste hotel, maar we vonden het zeker niet verkeerd. Paris, Venetian etc zijn mooier, maar dan ook een heel stuk duurder. Het hangt er maar van af hoeveel geld je wil uitgeven.
Leuke is om de lift in luxor mee te maken. Gezien de piramide vorm is het geen gewone lift.
Het hotel ligt aan het begin van de strip. Je moet dus wel een eindje gaan om de strip af te lopen.
Ik ken je route niet, maar ikzelf zou overnachten in Zion. Springdale is een leuk plaatsje. Een topper daar is de desert pearl inn. Niet geodkoop (rond de 180 dollar? ) maar super kamers !
groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Luxor is inderdaad een beetje middle of the road, niet heel erg goed, zeker niet slecht. Persoonlijk zou ik wat meer betalen en centraler op de Strip gaan zitten, denk aan Paris, Planet Hollywood of MGM Grand.
Waarom je via een reisbureau boekt is mij een raadsel: doorgaans slecht geinformeerd (zie meerdere voorgaande berichten waar nietsvermoedende Las Vegas reizigers Palace Station of Circus Circus worden aangepraat) en meestal duurder. Rechtstreeks boeken met de hotels is 100% veilig, goedkoper, en niet onbelangrijk: je kan bijna altijd tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren (wel even controleren) als je liever toch een andere keuze wilt maken. Het geld dat je bespaart door zelf te boeken kan je dan weer gebruiken om wat luxer te overnachten.
Via http://www.cheapovegas.com kan je heel makkelijk op de websites van alle Vegas hotels komen.
Drie nachten in Las Vegas is trouwens een prima lengte. Er is meer dan genoeg te zien en te doen, je zal je niet vervelen!
Waarom je via een reisbureau boekt is mij een raadsel: doorgaans slecht geinformeerd (zie meerdere voorgaande berichten waar nietsvermoedende Las Vegas reizigers Palace Station of Circus Circus worden aangepraat) en meestal duurder. Rechtstreeks boeken met de hotels is 100% veilig, goedkoper, en niet onbelangrijk: je kan bijna altijd tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren (wel even controleren) als je liever toch een andere keuze wilt maken. Het geld dat je bespaart door zelf te boeken kan je dan weer gebruiken om wat luxer te overnachten.
Via http://www.cheapovegas.com kan je heel makkelijk op de websites van alle Vegas hotels komen.
Drie nachten in Las Vegas is trouwens een prima lengte. Er is meer dan genoeg te zien en te doen, je zal je niet vervelen!
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb alleen in de Wuksachi lodge in Sequoia NP geslapen en dat is erg goed bevallen. Leuk sfeertje, ruime kamers, gratis wigi in de lobby en een goed restaurant.
- Tim1980
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Over je keurze tussen Bryce en/of Zion. Daar is al behoorlijk wat over geschreven en qua adviezen zal je er misschien niet uitkomen omdat de meningen hier erg over verdeeld zijn. Zion is prachtig, maar persoonlijk heeft Bryce op mij veel meer indruk gemaakt.
Wat ik zou dan als ik jou was is in allbei 1 nacht verblijven. Vroeg weg uit Vegas, begin van de middag in Zion. Het park daar goed verkennen en misschien een paar wandelingen. Zorg dat je in Springdale zit, dan kan je in ieder geval tot laat in het park blijven. De volgende de dag via de Oostuitgang richting Bryce. Daar kom je dan ook weer het begin van de middag aan. De uitzichttpunten meepakken en de combi Queens Garden trail en Navajo Loop doen.
In MV zaten we in Gouldings in een Cabin. Uitstekend bevallen!
Gr. Tim
Wat ik zou dan als ik jou was is in allbei 1 nacht verblijven. Vroeg weg uit Vegas, begin van de middag in Zion. Het park daar goed verkennen en misschien een paar wandelingen. Zorg dat je in Springdale zit, dan kan je in ieder geval tot laat in het park blijven. De volgende de dag via de Oostuitgang richting Bryce. Daar kom je dan ook weer het begin van de middag aan. De uitzichttpunten meepakken en de combi Queens Garden trail en Navajo Loop doen.
In MV zaten we in Gouldings in een Cabin. Uitstekend bevallen!
Gr. Tim
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Grand Canyon. Wij zaten vorig jaar in de Maswick Lodge. Met airco. Goede, schone kamer met magnetron, koelkast en koffieapparaat.
Death Valley: Wij zaten in Stovepipe Wells. Schone, basic kamer met koelkast. Airco kon de hitte nauwelijks aan, maar dat kun je hem niet kwalijk nemen. Het was 's-avonds nog dik 45 graden. Gelukkig een fijne douche en 's-avonds lekker zwemmen onder de sterren.
Zowel bij Maswick als bij Stovepipe Wells stelt het restaurant niet veel voor.
3 nachten te veel in Las Vegas? Tsja, moeilijk te zeggen. De één is er niet weg te slaan, de ander heeft er na een dagje wel genoeg van. 't-Is wat je wilt. Wil je alleen een indruk krijgen, het een keer gezien hebben zeg maar, dan zou het korter kunnen. Wij hadden het voor geen goud willen missen maar vonden 2 nachten meer dan genoeg.
Snap niet helemaal waarom je persé via een reisburo wilt. Die gasten bieden alleen maar aan wat in hun beperkte portefeuille zit en rekenen vaak véél te véél.
Bekijk voor de gein eens een paar boekingspagina's van hotels. Vergelijk eens wat prijzen bijv. op hotels Combined Zo ingewikkeld is het niet. Bovendien kun je je geen buil vallen want annuleren kan meestal tot heel kort van tevoren.
Death Valley: Wij zaten in Stovepipe Wells. Schone, basic kamer met koelkast. Airco kon de hitte nauwelijks aan, maar dat kun je hem niet kwalijk nemen. Het was 's-avonds nog dik 45 graden. Gelukkig een fijne douche en 's-avonds lekker zwemmen onder de sterren.
Zowel bij Maswick als bij Stovepipe Wells stelt het restaurant niet veel voor.
3 nachten te veel in Las Vegas? Tsja, moeilijk te zeggen. De één is er niet weg te slaan, de ander heeft er na een dagje wel genoeg van. 't-Is wat je wilt. Wil je alleen een indruk krijgen, het een keer gezien hebben zeg maar, dan zou het korter kunnen. Wij hadden het voor geen goud willen missen maar vonden 2 nachten meer dan genoeg.
Snap niet helemaal waarom je persé via een reisburo wilt. Die gasten bieden alleen maar aan wat in hun beperkte portefeuille zit en rekenen vaak véél te véél.
Bekijk voor de gein eens een paar boekingspagina's van hotels. Vergelijk eens wat prijzen bijv. op hotels Combined Zo ingewikkeld is het niet. Bovendien kun je je geen buil vallen want annuleren kan meestal tot heel kort van tevoren.
Laatst gewijzigd door Matrox op 22 jul 2009, 14:52, 3 keer totaal gewijzigd.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Via boekingssites kan je vaak niet kosteloos annuleren. Ik weet dat Expedia altijd een boete rekende van rond de 18$ al je de reservering wilde wijzigen of annuleren.
Indien je rechtstreeks bij hotels boekt kan je wel kosteloos annuleren. Een uitzondering hierop is vaak als je gebruik maakt van een speciale deal. Er staat dan wel altijd iets in de trant van "non-refundable offer" in de voorwaarden.
Indien je rechtstreeks bij hotels boekt kan je wel kosteloos annuleren. Een uitzondering hierop is vaak als je gebruik maakt van een speciale deal. Er staat dan wel altijd iets in de trant van "non-refundable offer" in de voorwaarden.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Via usareisen.de zijn de hotels regelmatig wel goedkoper dan rechtstreeks. maar... dan kan je niet meer annuleren.
Groetjes,
Carine
Carine
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zou voor Bryce kiezen. Zion is erg mooi, maar echt een wandelpark en als je daar maar 1 nacht bent doe je daar niet zo veel. In Bryce kan je dan wel een hoop gezien hebben. Daarnaast is Bryce zo bijzonder dat ik het niet had willen missen.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
In Death Valley zit al vrij veel vol...Wij gaan naar Stovepipe Wells in ieder geval!
-
- Amerika-ontdekker
Goede adviezen al, thanks!
Ik denk dat het dan toch inderdaad bryce word. Het "enge" van rechtstreeks boeken is denk ik echt mijn ding. Ben dan bang dat ik daar aankom en dat blijkt dat ze de kamer niet gereserveerd hebben en ik met mn vriendin stad en land af moet slepen om alsnog ergens te overnachten. Dat het stukken goedkoper is heb ik gezien, en de keus is meteen ook een stukje groter. Heb het nog nooit gedaan, ik weet niet precies hoe ik mijn angst ervoor moet uitleggen.
In bryce had ik een hotel gezien dat me echt superleuk leek, Rubys Inn, maar die blijkt ergens aan een snelweg/drukke weg te liggen.
Luxor leek me leuk omdat er in dat hotel zoveel zit, maar ik wil daar eigenlijk voor de echte luxe gaan en mn vriendin eens in de watten leggen. Leuke suite, misschien zelfs met bubblebad, maar geen idee welke je dan zou moeten nemen.
Ik denk dat het dan toch inderdaad bryce word. Het "enge" van rechtstreeks boeken is denk ik echt mijn ding. Ben dan bang dat ik daar aankom en dat blijkt dat ze de kamer niet gereserveerd hebben en ik met mn vriendin stad en land af moet slepen om alsnog ergens te overnachten. Dat het stukken goedkoper is heb ik gezien, en de keus is meteen ook een stukje groter. Heb het nog nooit gedaan, ik weet niet precies hoe ik mijn angst ervoor moet uitleggen.
In bryce had ik een hotel gezien dat me echt superleuk leek, Rubys Inn, maar die blijkt ergens aan een snelweg/drukke weg te liggen.
Luxor leek me leuk omdat er in dat hotel zoveel zit, maar ik wil daar eigenlijk voor de echte luxe gaan en mn vriendin eens in de watten leggen. Leuke suite, misschien zelfs met bubblebad, maar geen idee welke je dan zou moeten nemen.
Bij Sequoia NP zou ik een hotel in Three Rivers kiezen. Ook al iets op weg naar Death Valley de volgende dag. Wij verbleven ooit in de Best Western. Een prima hotel, vooral de suites met terras. Wel duurder natuurlijk.
Death Valley. Furnace Creek Inn is gesloten als jij komt en ook waarschijnlijk ver boven je budget. Dus Furnace Creek Ranch of Stovepipe Wells. Wij hebben in beide hotels gelogeerd en geven de voorkeur aan Stovepipe Wells maar dan wel in het 49er of Roadrunner gebouw (east facing).
Luxor. Niets mis mee maar wij logeren al lang niet meer in Las Vegas zelf. Zou ik op een eerste reis zeker wel doen.
Zion. Springdale. Het beste hotel is al genoemd maar er zijn nog veel andere ook. Kan niet mis gaan
Bryce: Ruby's Inn. Vlak bij de ingang en het restaurant is af en toe een gaarkeuken. Erg toeristisch maar dat geeft toch niets? Er is ook een nieuwe Best Western (zelfde eigenaar, alles daar is van Ruby's). Er zijn een enkele B&B's in Tropic. Maar voor een nacht zou ik lekker Ruby's kiezen.
MV: The View Hotel is ook niet goedkoop maar die uitzichten. Goulding's hebben wij altijd overgeslagen. Niets voor ons maar velen vinden het er prima.
Grand Cayon. Grand Hotel is in Tusayan en als het kan logeer dan in het park. Maswik north heeft de betere kamers. Maswik is vlak bij de rim.. A/c heb je niet nodig eind september. Wellicht een extra deken...Ik zou geen cent te veel betalen voor north. Je bent toch bijna niet op je kamer. Neem een zaklantaarn mee. Als je aan de rim wil zitten zou Thunderbird of Kachina mijn keus zijn, maar alleen een kamer met canyonview.
Sedona: Sky Ranch Lodge of Matterhorn. Matterhorn is Uptown met de winkels en al maar Sedona sluit om 9pm. Sky Range heeft prima kamers zelfs met views en terras. Beetje buiten Sedona aan Airport Road (sunset point).
Yeehaw
Death Valley. Furnace Creek Inn is gesloten als jij komt en ook waarschijnlijk ver boven je budget. Dus Furnace Creek Ranch of Stovepipe Wells. Wij hebben in beide hotels gelogeerd en geven de voorkeur aan Stovepipe Wells maar dan wel in het 49er of Roadrunner gebouw (east facing).
Luxor. Niets mis mee maar wij logeren al lang niet meer in Las Vegas zelf. Zou ik op een eerste reis zeker wel doen.
Zion. Springdale. Het beste hotel is al genoemd maar er zijn nog veel andere ook. Kan niet mis gaan
Bryce: Ruby's Inn. Vlak bij de ingang en het restaurant is af en toe een gaarkeuken. Erg toeristisch maar dat geeft toch niets? Er is ook een nieuwe Best Western (zelfde eigenaar, alles daar is van Ruby's). Er zijn een enkele B&B's in Tropic. Maar voor een nacht zou ik lekker Ruby's kiezen.
MV: The View Hotel is ook niet goedkoop maar die uitzichten. Goulding's hebben wij altijd overgeslagen. Niets voor ons maar velen vinden het er prima.
Grand Cayon. Grand Hotel is in Tusayan en als het kan logeer dan in het park. Maswik north heeft de betere kamers. Maswik is vlak bij de rim.. A/c heb je niet nodig eind september. Wellicht een extra deken...Ik zou geen cent te veel betalen voor north. Je bent toch bijna niet op je kamer. Neem een zaklantaarn mee. Als je aan de rim wil zitten zou Thunderbird of Kachina mijn keus zijn, maar alleen een kamer met canyonview.
Sedona: Sky Ranch Lodge of Matterhorn. Matterhorn is Uptown met de winkels en al maar Sedona sluit om 9pm. Sky Range heeft prima kamers zelfs met views en terras. Beetje buiten Sedona aan Airport Road (sunset point).
Yeehaw
jurgdebruijn schreef: ... en ik met mn vriendin stad en land af moet slepen om alsnog ergens te overnachten.... .
Wij gaan in september altijd op de bonnefooi en hebben nog nooit lang hoeven zoeken naar een hotel/motel. Als je om vier á vijf uur op plaats van bestemming bent, is er altijd plek. Soms zelf voor 2 nachten of langer.
Wij willen liever niet tevoren een hotel boeken. Dat geeft ons juist een gevoel van vrijheid om ergens langer of juist korter te blijven.
Tenzij je persé in de parken zelf wilt logeren, is "walk-in" nergens een probleem voor 2 personen in september. En met de bonnetjes uit de gratis bonnenboekjes krijg je vaak flinke korting.
BTW: Ruby's Inn is groot en de verkeersweg erlangs is niet druk. Als je aan de andere kant van het complex zit, is het er zelfs doodstil en komen de eekhoorntjes bedelen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En waarom denk je dat je dat bij een boeking door een reisburo niet kan overkomen? Als het mis gaat heeft iemand een fout gemaakt. Dat is nooit uit te sluiten. Als je het zelf doet zit er in ieder geval één schakel minder tussen.jurgdebruijn schreef:Ben dan bang dat ik daar aankom en dat blijkt dat ze de kamer niet gereserveerd hebben en ik met mn vriendin stad en land af moet slepen om alsnog ergens te overnachten.
Maar uiteindelijk gaat het erom waar je zelf het beste gevoel bij hebt. Als jij je veiliger voelt bij een reisburo, gewoon doen.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Probeer een Parlor Suite in Wynn (een van de meest luxe hotels in Las Vegas). Daar scoor je punten mee bij je liefje, gegarandeerd! Ook The Hotel en Palazzo hebben zeer mooie kamers. Je zou ook een suite in Planet Hollywood kunnen proberen, ook een erg goed hotel.jurgdebruijn schreef:Luxor leek me leuk omdat er in dat hotel zoveel zit, maar ik wil daar eigenlijk voor de echte luxe gaan en mn vriendin eens in de watten leggen. Leuke suite, misschien zelfs met bubblebad, maar geen idee welke je dan zou moeten nemen.
http://www.lasvegasinhotels.com/storage ... 0suite.png
Ik zit trouwens ent op usareisen.de te kijken naar hotelboekingen, maar die hebben nog plek in de lodges van de grand Canyon, voor een normale prijs...is dat mogelijk?
Prijzen blijven gelijk in de GC Lodges, maar worden wel ieder jaar verhoogd. Soms hebben ze nog plaats ja.....
Wij zijn 2 nachten verbleven in een riverview kamer in Yosemite View Lodge. Heerlijke kamer met een 2-persoonsbubbelbad en een keukentje (best prettig om in al die weken toch eens zelf te koken!).
Verder vond ik persoonlijk Best Western Zion Park Inn geweldig, beter dan Bryce View Lodge (dat was ook oké, maar wel basic).
In Los Angeles zijn wij via Hotwire in Sheraton Delfina verbleven, super chique hotel met heerlijke grote kamers.
Verder vond ik persoonlijk Best Western Zion Park Inn geweldig, beter dan Bryce View Lodge (dat was ook oké, maar wel basic).
In Los Angeles zijn wij via Hotwire in Sheraton Delfina verbleven, super chique hotel met heerlijke grote kamers.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Lodge is in het park, prima gelegen, je kunt voor de vallei de auto laten staan. Ik zou altijd voor een overnachting in het park kiezen in plaats van erbuiten.jurgdebruijn schreef:Yosemite: 1. Lodge at the Falls / Yosemite View Lodge (2 nachten)
Marianne
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ga dan evt naar het MGM en neem de Celebrity Spa Suite. Een heerlijk bubbelbad hab je dan op je kamer. Wij zaten er dit jaar (zie reisverslag voor foto's 9 en 10 juni).jurgdebruijn schreef:
3 Dagen Las Vegas is goed te doen. Wij zaten er dit keer ook 3 nachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht