Wij hadden voor Max een kostuumpje besteld via een of andere website maar ik weet niet of het op tijd bij mijn ex vriend's apo box aankomt. Als wel, dan word Max op zijn eerste Halloween een Bij en ik ga bij amerikaanse vrienden 'trick or treating' met hem
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Halloween
-
maxsmommy75
- Amerika-ontdekker
Halloween
Wat zijn jullie plannen voor Halloween, gaat nog iemand iets leuks doen?
Wij hadden voor Max een kostuumpje besteld via een of andere website maar ik weet niet of het op tijd bij mijn ex vriend's apo box aankomt. Als wel, dan word Max op zijn eerste Halloween een Bij en ik ga bij amerikaanse vrienden 'trick or treating' met hem
Niet dat hij er wat van snapt maar het is leuk voor de foto's
Als Max zijn kostuumpje niet op tijd aankomt dan bewaar ik het gewoon voor carnaval (woon in Limburg)!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Natuurlijk!! Voor ons huis is al helemaal versierd en de buren hebben hun huis vandaag gedaan (en onze Nederlandse vrienden hebben er vanmiddag enthousiast foto's van gemaakt, het is hun eerste Halloween hier
).
Vanmiddag zijn we met hen naar een boerderij geweest, waar je een Halloween "hay ride" kon maken en pompoenen kreeg en appel cider en popcorn.
Op vrijdagavond hebben we een Halloween feestje voor de jongste, we zijn hard aan het plannen. En dan natuurlijk Trick or Treat, de 31ste. Ik ben er nog niet uit hoe ik verkleed zal gaan.
Vanmiddag zijn we met hen naar een boerderij geweest, waar je een Halloween "hay ride" kon maken en pompoenen kreeg en appel cider en popcorn.
Op vrijdagavond hebben we een Halloween feestje voor de jongste, we zijn hard aan het plannen. En dan natuurlijk Trick or Treat, de 31ste. Ik ben er nog niet uit hoe ik verkleed zal gaan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
maxsmommy75
- Amerika-ontdekker
Het schijnt dat ze bij mij in de buurt (Schiebroek, Rotterdam) sturen ze kinderen de straat op, geloof ik, om te "trick-or-treaten" (nieuw Nederlands werkwoord)
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
maxsmommy75
- Amerika-ontdekker
Ik woonde samen in Uden, met mijn amerikaans militaire vriend die inderdaad op vliegbasis Volkel (vlakbij Uden) gestationeerd was. Maar het is nu uit en nu woon ik tijdelijk bij mijn ouders in Heerlen, hier kom ik eigenlijk ook vandaag. Ik heb gisteren geprobeerd Uden in Heerlen te veranderen maar schijnbaar heb ik dat niet goed gedaan dan.
-
maxsmommy75
- Amerika-ontdekker
Jane, dat is de Alles Amerika Meet-up: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=2216maxsmommy75 schreef:Hekkie, ik lees bij jou iets over een meeting, ik ben niet nieuwsgierig maar wat voor meeting is dat?