Dat kun je wel zeggen joh. In elk geval beterschap. :beerchug:Coyote schreef:Roland (die de dag met een flinke kaakontsteking en veel pijn doorgebracht heeft, maar dit beter nu kan hebben dan straks in Amerika...
)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Marloes en Sandy,
Ik breng het wel aan hem over hoor! Vindt ie vast leuk.
Hij is idd gistermiddag al vertrokken naar zijn broer in Lelystad en vanmorgenvroeg van Schiphol naar Frankfurt. Het vliegtuig ging pas een uur later weg vanwege zeer dichte mist in Frankfurt. Gelukkig had hij voldoende tijd over (nog 2 uur) om over te stappen op het toestel naar Boston, waar hij over goed een uur zal landen.
Marjan
Hij is idd gistermiddag al vertrokken naar zijn broer in Lelystad en vanmorgenvroeg van Schiphol naar Frankfurt. Het vliegtuig ging pas een uur later weg vanwege zeer dichte mist in Frankfurt. Gelukkig had hij voldoende tijd over (nog 2 uur) om over te stappen op het toestel naar Boston, waar hij over goed een uur zal landen.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
GPJ73 schreef:... en CHEERS (mijn fav. sitcom van vroeger) in Boston
Cheers, dat brengt weer herinneringen terug! Niet dat ik ooit een aflevering heb gezien (nou ja, misschien 2 of zo), maar ik heb nog ergens een foto met Ritch Ratzenberger, die postbode uit Cheers. Hij heeft ooit eens (zeker al 15 jaar geleden) in het bedrijf waar ik toen werkte een tegenprestatie uitgevoerd voor het programma Wedden Dat, waarin hij zijn weddenschap had verloren. Dat was wel een heel erg leuke dag in het bedrijf bij ons, met al die tv-camera's en fotocamera's, we voelden ons echte filmsterren. Iedereen op zijn paas-best natuurlijk. En Ritch was echt een heel toffe vent, wat hebben we gelachten toen!
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wat een bofkont zegJasmino schreef:GPJ73 schreef:... en CHEERS (mijn fav. sitcom van vroeger) in Boston![]()
Cheers, dat brengt weer herinneringen terug! Niet dat ik ooit een aflevering heb gezien (nou ja, misschien 2 of zo), maar ik heb nog ergens een foto met Ritch Ratzenberger, die postbode uit Cheers. Hij heeft ooit eens (zeker al 15 jaar geleden) in het bedrijf waar ik toen werkte een tegenprestatie uitgevoerd voor het programma Wedden Dat, waarin hij zijn weddenschap had verloren. Dat was wel een heel erg leuke dag in het bedrijf bij ons, met al die tv-camera's en fotocamera's, we voelden ons echte filmsterren. Iedereen op zijn paas-best natuurlijk. En Ritch was echt een heel toffe vent, wat hebben we gelachten toen!
Groetjes,
Jacqueline
En CHEERS heeft Boston wel op de kaart gezet, dus het hoort gewoon bij het NO. Hoewel bijna alles natuurlijk in LA opgenomen is. Leuk is het wel als je jaren gekeken hebt en dan eindelijk de echte kroeg ziet in Boston. Alleen mis je wel de sfeer uit de serie in de kroeg die niet eens CHEERS heet
Ik lees dit nu pas ; ))hekkie schreef:Marloes en Sandy,
Marjan
Marjan sterkte nog met jullie situatie. Vervelend om dit allemaal in één keer op je dak te krijgen. Er zullen vast andere deuren opengaan om jullie droom alsnog te verwezenlijken : ))
Sandy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik hoop maar, dat hij een beetje redelijk weer heeft, want het heeft dit weekend flink gehoosd in het Noordoosten en er wordt voor vandaag en morgen meer regen voorspeld.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
*** Off Topic voor Petra
Wie heb je op bezoek Petra - Ik zie allemaal mensen staan op je oprit en kinderen rondhuppelen. Zo leuk om te zien, omdat wij nog geen 2 weken geleden daar ook liepen. Dat was ook direct waar ik aan dacht toen ik bij jou voor de deur stond. Waar is de Webcam? even zwaaien
Oh wacht ik lees het al in je weblog, je broer en schoonzus uit Canada zijn op bezoek ; ))
Wie heb je op bezoek Petra - Ik zie allemaal mensen staan op je oprit en kinderen rondhuppelen. Zo leuk om te zien, omdat wij nog geen 2 weken geleden daar ook liepen. Dat was ook direct waar ik aan dacht toen ik bij jou voor de deur stond. Waar is de Webcam? even zwaaien
Oh wacht ik lees het al in je weblog, je broer en schoonzus uit Canada zijn op bezoek ; ))
Sandy
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn hier in 2003 geweest en Jan heeft daar toen in het (uiteraard) bijbehorende winkeltje 2 "CHEERS"T-shirts gekocht.GPJ73 schreef: Toch voor een ieder die deze richting opgaat even bij CHEERS langs gaan, er boven kan je de NORM hamburgers krijgen ook niet te missen
Telkens als hij één van deze T-shirts aan heeft in Amerika, wordt hij er op aangesproken door Amerikanen. Zo ook weer de afgelopen vakantie. Heel opvallend is dat. Het spreekt de Amerikanen waarschijnlijk erg aan op de een of andere manier.
Hetzelfde geldt voor een T-shirt van Boeing. Steevast dat iemand hem wel vraagt of hij daar werkt.
Alle andere (toeristische) T-shirts, van de bekende parken e.d., hoor je nooit iemand iets over zeggen. Grappig he?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voorlopig zit hij in de motregen zoals je in onderstaande update van Roland kunt lezen. Ik hoop voor hem dat het weer nog wat opknapt en hij ten volle van de mooie herfstkleuren kan genieten.Petra/VS schreef:Ik hoop maar, dat hij een beetje redelijk weer heeft, want het heeft dit weekend flink gehoosd in het Noordoosten en er wordt voor vandaag en morgen meer regen voorspeld.
zojuist even op het forum geweest met de bedoeling daar iets te posten.
Helaas werkt Mary hier met AOL en elke keer als ik een (niet gelezen) onderwerp aanklik, moet ik opnieuw inloggen. Ik heb dus niet de nieuwe berichten kunnen lezen.
Het is hier nu 19.30 uur en de vermoeidheid begint toe te slaan. Ik zal het nog even vol moeten houden want het huis is hier vol visite. Bovendien is er vanavond een belangrijke baseballgame op tv. Maar een zien hoe lang ik het volhoud.
Ik heb een goede vlucht gehad. In het vliegtuig van Frankfurt naar Boston zat ik op rij 30A (toestel was een Airbus A330-300). Dit bleek een Exit rij te zijn en ik had dus alle ruimte voor mij. We vertrokken pas om 12.00 uur ipv 11.00 uur vanuit Frankfurt. Dit vanwege de erg dichte mist.
Rond 13.45 uur zijn we geland op Logan Int'l Airport in Boston en om 14.10 uur was ik de immigratiedienst al gepasseerd. (Kwestie van even stevig doorlopen bij het uitstappen van het vliegtuig, zodat je als een van de eerste aan de beurt bent...
Toen op naar Hertz. Altijd weer een verrassing wat voor auto je meekrijgt. Ik mag niet klagen, het is een hele mooie rode Ford Mustang Cabrio (!) geworden.
Met de auto die ik nu heb kan ik mij dus wel 14 dagen vermaken. Rijdt wel heel anders dan de Dodge Durango. De Ford Mustang heeft ook een 6 CD-wisselaar die ook nog eens MP3-cd's kan afspelen. Gelukkig had ik ook nu weer enkele MP3-cd's meegenomen. Hier in Massachussets hoeft dat natuurlijk niet, genoeg radiozenders in de lucht. Misschien straks als ik in New Hampshire en Vermont zit. Oh ja, deze auto heeft ook leren bekleding.
Morgen zal ik zien wat voor snufjes deze auto nog meer heeft.
Tom Tom had al binnen een minuut (!) ontvangt via de GPS. Zo snel is ie vaak niet eens in Nederland. Misschien scheelde het omdat ik thuis al de New England map gekozen had? Het begon juist te miezeren toen ik Boston verliet. Het is dus nog geen weer om met een open dakje te rijden. Met behulp van TT reed ik heel eenvoudig naar Foxboro. Bijna in Foxboro heb ik een andere route dan TT aangaf, genomen. Dit waren wat binnendoor wegen en ook leuk om te rijden. Onderweg van Boston naar Foxboro trouwens al wat van de hersftkleuren gezien.
Komende dagen zal ik wel geen internet hebben en de mobiele telefoon kunnen gebruiken.
Tot de volgende keer!
Groetjes,
Roland
PS: Aan Mieke kun je dus doorgeven dat het een rode Ford Mustang Cabrio is met een New York licence-plate: CZA 9307
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
hekkie schreef:Wij zijn hier in 2003 geweest en Jan heeft daar toen in het (uiteraard) bijbehorende winkeltje 2 "CHEERS"T-shirts gekocht.GPJ73 schreef: Toch voor een ieder die deze richting opgaat even bij CHEERS langs gaan, er boven kan je de NORM hamburgers krijgen ook niet te missen
Telkens als hij één van deze T-shirts aan heeft in Amerika, wordt hij er op aangesproken door Amerikanen. Zo ook weer de afgelopen vakantie. Heel opvallend is dat. Het spreekt de Amerikanen waarschijnlijk erg aan op de een of andere manier.
Hetzelfde geldt voor een T-shirt van Boeing. Steevast dat iemand hem wel vraagt of hij daar werkt.
Alle andere (toeristische) T-shirts, van de bekende parken e.d., hoor je nooit iemand iets over zeggen. Grappig he?
Marjan
Ik heb toen ook een sweater gekocht van CHEERS maar die heb ik nooit nodig op vakantie in de VS alleen in Nederland draag ik die in de winter (na 5 jaar ziet er nog goed uit!) en ook daar krijg ik altijd reacties op, zelfs op de wintersport in Frankrijk
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heet van de naald........
Zojuist heb ik om 18:30 uur Nederlandse tijd Roland "gespot" via een bestuurbare webcam in Hanover NH. De webcam staat op een hotel. Ik heb een paar snaphots gemaakt die je hieronder kunt zien.
Roland is degene met de blauwe fleecetrui en de rode pet.

Hier staat hij met zijn broer te telefoneren

en hier met mij...

Hier staat hij bij zijn rode cabrio....
Mieke, hij is nu op weg naar jou toe in Burlington. Je zult hem nu zeker kunnen herkennen.....
Zojuist heb ik om 18:30 uur Nederlandse tijd Roland "gespot" via een bestuurbare webcam in Hanover NH. De webcam staat op een hotel. Ik heb een paar snaphots gemaakt die je hieronder kunt zien.
Roland is degene met de blauwe fleecetrui en de rode pet.

Hier staat hij met zijn broer te telefoneren

en hier met mij...

Hier staat hij bij zijn rode cabrio....
Mieke, hij is nu op weg naar jou toe in Burlington. Je zult hem nu zeker kunnen herkennen.....
Laatst gewijzigd door hekkie op 05 mar 2006, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Geweldig! De techniek van vandaag staat voor alles........ Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen? Dit kan toch niet puur toeval zijn?
Groetjes,
Jacqueline
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5193 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv