Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Monument Valley ea
Monument Valley ea
Hallo,
Ik ben bezig de puntjes op de i te zetten en heb nog wat advies nodig.
Het idee is vanuit Moab naar de Grand Canyon te gaan, ik heb een 3-tal alternatieven ( overgang regel = overnachting).
Moab - Kayenta ( Monument valley)
Kayenta - Page
Page - Grand Canyon
of
Moab - Page
Page - Grand Canyon
Grand Canyon
of
Kayenta - Grand Canyon
Grand Canyon
Iemand een suggestie van voor- en nadelen?
Koos
Ik ben bezig de puntjes op de i te zetten en heb nog wat advies nodig.
Het idee is vanuit Moab naar de Grand Canyon te gaan, ik heb een 3-tal alternatieven ( overgang regel = overnachting).
Kayenta - Page
Page - Grand Canyon
of
Moab - Page
Page - Grand Canyon
Grand Canyon
of
Kayenta - Grand Canyon
Grand Canyon
Iemand een suggestie van voor- en nadelen?
Koos
Re: Monument Valley ea
Ik zou voor optie 1 kiezen
voordeel: dan kan je én MV bezoeken én Antelope canyon/horseshoebend én grand canyon
nadeel: geen (volgens mij dan toch)
voordeel: dan kan je én MV bezoeken én Antelope canyon/horseshoebend én grand canyon
nadeel: geen (volgens mij dan toch)
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zou kiezen voor optie 4 (het mag niet te gemakkelijk zijn
)
Moab - Page (tijdens deze rit heb je nog ruimschoots de tijd om Monument Valley en Valley of the Gods en Mexican Hat en andere te bezoeken, hebben we vorig jaar ook zo gedaan, maar de dag wordt uiteraard wel langer zo)
Page
Page - Grand Canyon
Een extra dag in Page is altijd leuk

Moab - Page (tijdens deze rit heb je nog ruimschoots de tijd om Monument Valley en Valley of the Gods en Mexican Hat en andere te bezoeken, hebben we vorig jaar ook zo gedaan, maar de dag wordt uiteraard wel langer zo)
Page
Page - Grand Canyon
Een extra dag in Page is altijd leuk

Ik zou voor een optie gaan waar een overnachting in Kayenta niet nodig is. Wil je toch perse dichtbij Monument Valley overnachten zou ik voor Mexican Hat gaan. Of natuurlijk The View of Gouldings Lodge.
Ik zou gaan voor optie 1, maar met een overnachting in Monument Valley of anders Mexican Hat (en niet in het 'vreselijke' Kayenta).
Onderweg lekker genieten van al het moois.
Jaap
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
wij hebben optie 1 gedaan en dat is uitstekend bevallen. Overnacht op Goulding in Monument Valley en in Page. wat ons betreft: doen!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Optie 2 voor mij, maar ik ben een Grand Canyon fan.
sluit me bij Pete aan
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wat bedoel je precies met het "vreselijke" kayentavtveen schreef:Ik zou gaan voor optie 1, maar met een overnachting in Monument Valley of anders Mexican Hat (en niet in het 'vreselijke' Kayenta).
Jaap

Ik zou voor optie 1 kiezen! Ik zou zeker Monument Valley meepakken dus ik zou persoonlijk nooit voor optie 2 kiezen!
Optie 4 van Chi Sin X vind ik helemaal perfect zo mag ik het graag doen
!
Optie 4 van Chi Sin X vind ik helemaal perfect zo mag ik het graag doen

"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Kayenta is vreselijk omdat daar geen bier te verkrijgen issigur schreef:Wat bedoel je precies met het "vreselijke" kayentavtveen schreef:Ik zou gaan voor optie 1, maar met een overnachting in Monument Valley of anders Mexican Hat (en niet in het 'vreselijke' Kayenta).
Jaap

Daar kwam ik achter toen ik zo'n 5 jaar geleden voor de eerste keer in Kayenta was samen met m'n beste maat,we kwamen daar aan na een lange rit en we hadden ontzettende dorst dus we gingen op zoek naar een winkel of benzinepomp om bier te kopen en de lokale mensen daar begonnen te lachen en vertelden dat alcohol verboden is in het indianen reservaat

"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
'vreselijk': beetje troosteloos, rommelig, vervallen en ...
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
-
- Amerika-expert
was er geen ijsmachine waar je gratis ijs kon halen om het bier te koelen ?dus hebben we de airco in het hotel op vol gas gezet en het bier op de aircounit gelegd en hadden we na een uurtje lekker koud bier !
Over Monument Valley : is een topper, vooral vroeg in de voormiddag en bij zonsondergang, een nachtje logeren in de omgeving valt aan te raden
Jacques
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
ijsklontjes in bier
???
Nou ja, zou voor optie 2 gaan als je van mooie hikes houdt, anders optie 1. Zoals iemand al schreef heb je voldoende tijd voor MV en Valley of the Gods op de 1e dag. Gewoon een lange dag, maar dat moet in zo'n omgeving geen probleem zijn. Mocht je in de omgeving van MV willen overnachten, ga dan naar Mexican Hat (Hatrock Inn hebben we al 2 keer overnacht, simpel/degelijk en niet te duur). Hoewel het complex op MV zelf helemaal mooi is om te overnachten met het uitzicht erbij (spaar geen geld maar herinneringen...). Zou niet in Kayenta overnachten, maar in Page of dus Mex Hat (wel biertjes bij de Shell mocht je dat belangrijk vinden..). Gr, Gerben

Nou ja, zou voor optie 2 gaan als je van mooie hikes houdt, anders optie 1. Zoals iemand al schreef heb je voldoende tijd voor MV en Valley of the Gods op de 1e dag. Gewoon een lange dag, maar dat moet in zo'n omgeving geen probleem zijn. Mocht je in de omgeving van MV willen overnachten, ga dan naar Mexican Hat (Hatrock Inn hebben we al 2 keer overnacht, simpel/degelijk en niet te duur). Hoewel het complex op MV zelf helemaal mooi is om te overnachten met het uitzicht erbij (spaar geen geld maar herinneringen...). Zou niet in Kayenta overnachten, maar in Page of dus Mex Hat (wel biertjes bij de Shell mocht je dat belangrijk vinden..). Gr, Gerben
Gr, Gerben
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3152 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-