Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Upper Peninsula Michigan (update: reisverslag)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Upper Peninsula Michigan (update: reisverslag)
Eind deze maand gaan we mijn schoonvader en de rest van de schoonfamilie bezoeken in West-Michigan. We willen dan ook waarschijnlijk naar het Upper Peninsula van Michigan gaan om dat eens te bezoeken. Nu ben ik zelf niet verder dan Mackinac Island geweest en Rick nog net over de brug daar. Heeft iemand dat deel van de staat weleens bezocht en wellicht tips wat mooi/interessant is? Lang zullen we niet blijven, hooguit een dag of twee, dus het moet wel een beetje bereikbaar zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Upper Peninsula Michigan
The UP is prachtig! Ik zou zeker naar de Tahquamenon Falls gaan, ik heb ze gezien toen het vroor en toen het heerlijk zonnig was en beide keren was het erg mooi!
Een tweede tip is Oswalds Bear Farm, erg leuk om te zien, ongeveer een uur rijden vanaf Tahquamenon.
Tip drie: White Fish Point, mooie vuurtoren, 48min rijden van de Falls.
Aan de andere kant heb je dan nog Sault Ste. Marie met de Soo locks.
Een tweede tip is Oswalds Bear Farm, erg leuk om te zien, ongeveer een uur rijden vanaf Tahquamenon.
Tip drie: White Fish Point, mooie vuurtoren, 48min rijden van de Falls.
Aan de andere kant heb je dan nog Sault Ste. Marie met de Soo locks.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Inderdaad! wij zijn vorig jaar in dat gebied geweest, en het is een aanrader!
The USA...what else?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt! Het lijkt mij best haalbaar, als we op woensdag de 5+ uur naar Sault Ste Marie rijden, donderdag verkennen en dan vrijdagmiddag weer terugrijden. Nu nog even Rick en mijn schoonvader daarvan overtuigen
.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inmiddels zijn we alweer op de terugweg vanaf het UP naar zuidwest Michigan, ik houd een reisverslag met foto's bij van deze reis: http://michigan2009nl.blogspot.com. Heel hartelijk dank voor de suggesties, we hebben ze (bijna) allemaal opgevolgd!
Re: Upper Peninsula Michigan (update: reisverslag)
Zo te lezen heb je een goede tijd in Michigan gehad.
Heb je die antiek winkel in Charlevoix bezocht? Da's van een Nederlander die altijd heel veel oude Nederlandse spullen in zijn winkel heeft staan. Ik woon in Boyne City 10 mijl ten zuidoosten van Charlevoix. Ook kwam ik laatst een zeilboot tegen van een echtpaar van Huizen in de haven van Charlevoix. Dat zie je ook niet elke dag.
Leuk om de blog van de UP te lezen. Ik kom daar ook altijd vaak.

Leuk om de blog van de UP te lezen. Ik kom daar ook altijd vaak.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Upper Peninsula Michigan (update: reisverslag)
Dan woon je echt mooi, zeg! Nee, we hebben in Charlevoix alleen geluncht, we hadden helaas geen tijd voor meer. Maar dit zal niet onze laatste reis naar Michigan zijn geweest, gezien mijn schoonvader hopelijk nog heel wat jaren in zich heeft.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1909 Weergaves
-
Laatste bericht door Souraia
-
- 13 Reacties