Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtuigstoelen reserveren

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Ingrid67
Amerikafan

vliegtuigstoelen reserveren

Bericht door Ingrid67 »

Wij hebben onze KLM tickets via het reisbureau gereserveerd en nu 2 weken voor vertrek hebben we de e-tickets over de post binnen gekregen. Nu staat er ook al bij welke stoelen we hebben voor de heen en terugvlucht. Normaliter kan dit toch pas bij het inchecken of online zoveel uren van te voren? Ik had liever mijn eigen stoel uitgezocht ivm het reizen met kids. Ik heb ook wel een gehoord dat je je terugvlucht moet bevestigen? Dat je anders het risico loopt dat je niet mee kan, doen jullie dat?

Gr. Ingrid
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: vliegtuigstoelen reserveren

Bericht door Pete.Z »

Terugvlucht bevestigen is iets van lang geleden, en tegenwoordig niet meer nodig.
Stoelen vastleggen kan vaak via internet, je zou het nu al even kunnen proberen of je de bestaande plekken kan omzetten.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Lees in het topic "herbevestigen terugvlucht connections" even mee voor het herbevestigen van de terugvlucht. Wat hier besproken wordt voor Connections geldt zo ver ik weet ook voor andere vliegmaatschappijen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
demo1987
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door demo1987 »

Pete.Z schreef:Terugvlucht bevestigen is iets van lang geleden, en tegenwoordig niet meer nodig.
Stoelen vastleggen kan vaak via internet, je zou het nu al even kunnen proberen of je de bestaande plekken kan omzetten.
Ik moet dalijk mijn terugvlucht gewoon 72 uur van te voren bevestigen. Ik vlieg van DUS - LAX en van JFK-DUS. De laatste vlucht moet gewoon herbevestigd worden.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

?

Je moet NIET herbevestigen!
Groetjes,
Carine
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Duizendste maal;

Herbevestigen is al tijden niet meer nodig.
Info van igg twee luchtvaartmaatschappijen:

Delta - There is no need to reconfirm your flight when travelling with Delta
KLM - You do not need to reconfirm your flight
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Het enige dat je kort van te voren even moet doen is checken of je vluchttijden nog hetzelfde zijn gebleven.

Marjon
mt 1960
Amerika-ontdekker

Bericht door mt 1960 »

je kunt de stoelen wijzigen door te bellen met KLM. gaat zeer simpel.
frank
danny1969
Amerika-ontdekker

Bericht door danny1969 »

idd herbevestigen is ook bij mijn weten niet meer nodig, wel je vertrek uur even controleren want dat hadden wij enkele jaren geleden niet gedaan en hebben eens op 1 januari 12 uur op de luchthaven doorgebracht omdat de vlucht van te voren zolang uitgesteld was. Het was wel Tunesië maar het kan overal voorkomen en daar sta je dan ... :banghead:

Ik weet dat je bij sommige luchtvaartmaatschapijen al van ver op voorhand je zitje kunt wijzigen, bij ons met BA kan dit maar 24 uur op voorhand. :wink:
2007 Florida, 2008 California, 2009 New York, 2010 Texas, 2013 Hawaii ...
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Klopt, wij kregen de 10e een keurig mailtje (op de minuut af) van BA dat het vanaf dat moment mogelijk was om online in te checken. Een zeer gebruiksvriendelijk systeem en keuze te over vwb de stoeltjes. (vlucht zat trouwens propvol) Laten we met onze economytickets nu een upgrade hebben gehad naar World traveler Plus ! We hebben een prima vlucht gehad. Alles keurig op tijd en de overstap (1.20 min) op LHR Terminal 5 ging prima. We hadden daar nog een " Bus arrival" en behoorlijk wat drukte bij een zeer chaotische securitycheck. Wat een toestand daar met hun geschreeuw. De ene poort moest je zowat in je onderbroek door het spy-poortje, terwijl in de " line" er naast iedereen zo door liep. Niks geen riem af of schoenen uit, gewoon doorlopen. We hadden precies genoeg overstaptijd en konden zo aan boord van de 2e vlucht stappen. Wel trouwens een "kruipdoor sluipdoor" daar in Terminal 5. Een stuk of 5 lange roltrappen en een shutletreintje om naar het andere gebouw te komen. Ik wil nog even benadrukken dat het personal videosysteem van BA geweldig was :!: Veel keuze qua films, muziek en spellen. Minpuntje was dat ik mijn 3e film niet kon afzien, want toen werd de landing al weer ingezet. :wink:

Zo, nu ga ik weer werken aan mijn " jetlag" :lol:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
demo1987
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door demo1987 »

Nogmaals, in mijn reispapieren staat dat ik mijn Air Berlin vlucht van JFK naar DUS moet herbevestigen 72 uur van te voren. Aangezien dit in mijn papieren staat inclusief een telefoonnummer en een code, ga ik mijn vlucht gewoon herbevestigen.
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

En als je het nummer belt, krijg je te horen dat 'reconfirmen' niet meer hoeft.
En dat je op de website kan zien wat de actuele vertrektijden zijn.
Let op mijn woorden...

Aan de andere kant; proberen kan geen kwaad
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

demo1987 schreef:Nogmaals, in mijn reispapieren staat dat ik mijn Air Berlin vlucht van JFK naar DUS moet herbevestigen 72 uur van te voren. Aangezien dit in mijn papieren staat inclusief een telefoonnummer en een code, ga ik mijn vlucht gewoon herbevestigen.
Je hoeft toch niet gelijk boos te worden ! :wink:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

demo1987 schreef:Nogmaals, in mijn reispapieren staat dat ik mijn Air Berlin vlucht van JFK naar DUS moet herbevestigen 72 uur van te voren. Aangezien dit in mijn papieren staat inclusief een telefoonnummer en een code, ga ik mijn vlucht gewoon herbevestigen.
Als jou dat een veilig gevoel geeft moet je dat gewoon doen. Kwaad kan het niet.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door druppel »

bij air berlin moet je inderdaad wel herbevestigen..behalve....als je hen even belt en ze een telefoonnummer geeft, mag mobiel zijn, mag van een hotel zijn. Ze bellen jou dan als er iets veranderd. Mij werd zeer duidelijk te verstaan gegeven dat als je niet herbevestigd ( of tel. nr geeft ' dat het dan gewoon helaas pindakaas is als er iets veranderd, het staat niet altijd op hun site
gymnastics; just do it !
kieper
Amerika-newbie

Bericht door kieper »

Hoi,
Ik heb gisteren een boeking gemaakt bij Air Berlin:Keulen-Valencia en retour.Ik heb de AB Tix uitgeprint maar vroeg me nu af of het niet mogelijk is om je boeking op te vragen zoals bvb wanneer je met Iberia vliegt en dan op http://www.checkmytrip.com kunt kijken naar je boeking?de vlucht is pas volgende zomer.Groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer