Wij zijn op 22 mei vanaf Brussel vertrokken met United, en er was wel degelijk een aparte rij voor mensen die online ingechecked hadden, er stonden in onze rij 2 mensen te wachten op het afgeven van de bagae, de rij voor mensen die ook nog in moesten checken was met wel 50 mensen in de rij aanzienlijk langer.sachasenne schreef:He, wij zijn ook in mei vertrokken, maar er waren voor ons geen aparte balies. Iedereen werd gecontroleerd/ondervraagd en kon dan pas door om in te checken. Evenveel aanschuiven dus.ludwig schreef:In mei vanaf Brussel gevlogen (BA) en er was een aparte balie voor reizigers die al via internet ingechecked hadden. Dat gaan wij dus weer doen voor onze vlucht van komende maandag (met UA).
Ik kreeg vandaag van UA een email met daarin de gegevens van onze komende vluchten en daar bleek opeens uit dat de vluchttijden iets veranderd zijn ! (vluchtnummers wel allemaal hetzelfde, alleen een langere overstaptijd op Washington).
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Continental Airlines: welke gegevens nodig bij inchecken?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Continental Airlines
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Continental Airlines: welke gegevens nodig bij inchecken?
Hadden wij blijkbaar pech 
Groetjes,
Carine
Carine
En ook wij hadden pech toen in april
.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Toen wij in april op Schiphol aan kwamen, was het razend druk. We vertrokken op 25 april, de eerste dag van de meivakanties. Mensen die niet online hadden ingecheckt stonden in een lange rij voor de KLM-incheckbalies. Onze vrienden (was voor hen de eerste keer, dus ik ging met hen mee inchecken) mochten alle rijen voorbij en hoefden alleen de bagage af te geven. Scheelde volgens de KLM-medewerker zeker drie kwartier!
Wij vliegen zelf BC en kunnen eigenlijk altijd zo doorlopen. De heenreis check ik altijd online in, terug niet, omdat ik dat lastig vind zonder printer.
Wij vliegen zelf BC en kunnen eigenlijk altijd zo doorlopen. De heenreis check ik altijd online in, terug niet, omdat ik dat lastig vind zonder printer.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik reis met alleen handbagage, als je dat voor elkaar kan krijgen loop je helemaal zo door.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha, dat lukt mij echt nooitPete.Z schreef:Ik reis met alleen handbagage, als je dat voor elkaar kan krijgen loop je helemaal zo door.
-
Matrox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Weet iemand of je in Düsseldorf bij Delta speciale drop-off balies hebt voor online inchecker's?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1228 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-