Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Continental Airlines: welke gegevens nodig bij inchecken?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Continental Airlines

Bericht door Harry »

sachasenne schreef:
ludwig schreef:In mei vanaf Brussel gevlogen (BA) en er was een aparte balie voor reizigers die al via internet ingechecked hadden. Dat gaan wij dus weer doen voor onze vlucht van komende maandag (met UA).
Ik kreeg vandaag van UA een email met daarin de gegevens van onze komende vluchten en daar bleek opeens uit dat de vluchttijden iets veranderd zijn ! (vluchtnummers wel allemaal hetzelfde, alleen een langere overstaptijd op Washington).
He, wij zijn ook in mei vertrokken, maar er waren voor ons geen aparte balies. Iedereen werd gecontroleerd/ondervraagd en kon dan pas door om in te checken. Evenveel aanschuiven dus.
Wij zijn op 22 mei vanaf Brussel vertrokken met United, en er was wel degelijk een aparte rij voor mensen die online ingechecked hadden, er stonden in onze rij 2 mensen te wachten op het afgeven van de bagae, de rij voor mensen die ook nog in moesten checken was met wel 50 mensen in de rij aanzienlijk langer.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Continental Airlines: welke gegevens nodig bij inchecken?

Bericht door sachasenne »

Hadden wij blijkbaar pech :(
Groetjes,
Carine
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

En ook wij hadden pech toen in april :lol: .
Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Toen wij in april op Schiphol aan kwamen, was het razend druk. We vertrokken op 25 april, de eerste dag van de meivakanties. Mensen die niet online hadden ingecheckt stonden in een lange rij voor de KLM-incheckbalies. Onze vrienden (was voor hen de eerste keer, dus ik ging met hen mee inchecken) mochten alle rijen voorbij en hoefden alleen de bagage af te geven. Scheelde volgens de KLM-medewerker zeker drie kwartier!

Wij vliegen zelf BC en kunnen eigenlijk altijd zo doorlopen. De heenreis check ik altijd online in, terug niet, omdat ik dat lastig vind zonder printer.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik reis met alleen handbagage, als je dat voor elkaar kan krijgen loop je helemaal zo door.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Pete.Z schreef:Ik reis met alleen handbagage, als je dat voor elkaar kan krijgen loop je helemaal zo door.
Ha, dat lukt mij echt nooit :mrgreen:
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Weet iemand of je in Düsseldorf bij Delta speciale drop-off balies hebt voor online inchecker's?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer