Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ingang gezocht Waterholes
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Ingang gezocht Waterholes
Vandaag zijn wij in Page en wilden de Waterholes Canyon bezoeken, we kunnen echter de ingang om af te dalen niet vinden. We hebben geruime tijd gezocht maar helaas......... heeft iemand nog een tip zodat we vanmiddag nog een poging kunnen doen??
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Ingang gezocht Waterholes
Wij vonden m eerst ook niet! Pas toen anderen naar boven kwamen zagen we de ingang!
Er zijn opeengestapelde stenen, alleen vind je die moeilijk!
Het is vanaf de parking ongeveer helemaal rechtdoor en het stuk gaat redelijk steil naar beneden. Ik weet eigenlijk ie zo goed hoe ik het moet beschrijven, we hebben zelf ook gezocht. Ik denk dat als je vanaf de parking rechtdoor gaat, dan vind je ongeveer de eerste opeengestapelde stenen.
Carine
Er zijn opeengestapelde stenen, alleen vind je die moeilijk!
Het is vanaf de parking ongeveer helemaal rechtdoor en het stuk gaat redelijk steil naar beneden. Ik weet eigenlijk ie zo goed hoe ik het moet beschrijven, we hebben zelf ook gezocht. Ik denk dat als je vanaf de parking rechtdoor gaat, dan vind je ongeveer de eerste opeengestapelde stenen.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie, maar weet je ook nog hoe lang het ongeveer lopen is vanaf de parkeerplaats? afstand? tot de stenen stapel?
Je schrijft ook in je verslag dat je een kaartje had van Henriette? Waar heb je dat gevonden? Link??
Je schrijft ook in je verslag dat je een kaartje had van Henriette? Waar heb je dat gevonden? Link??
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Dat kaartje krijg je tegelijk met je permit. Het is maar een heel eenvoudig kaartje hoor, maar samen met de cairns hebben wij de ingang vrij makkelijk gevonden. Vanaf de parkeerplaats ga je een hek door, je loopt dan verder in oostelijke richting. De canyon bevindt zich aan je rechterkant. De plek waar je af kan dalen ligt ongeveer 250 meter van de parkeerplaats vandaan. Succes met je zoektocht!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Bedankt, dat kaartje hebben we al gekregen bij onze permits, maar desondanks vanmorgen de ingang niet kunnen vinden. Het is nu te heet (midden op de dag) maar ik denk dat we het eind van de middag nog eens proberen........
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij konden ook niks doen met dat plannetje. Je moet niet te ver oostwaarts gaan. Dat hebben wij ook gedaan en we waren te ver.
Hoe ver van het hek? Goh, ik vind het moeilijk in te schatten. Een paar honderd meter?
Als er nog auto's op de parking staan, wacht dan effe
Hebben wij ook gedaan!
Troost je, Marjan (hekkie) vond m ook niet direct, ze zijn verder in de canyon afgedaald. Je komt trouwens in dezelfde canyon uit hoor.
Carine
Hoe ver van het hek? Goh, ik vind het moeilijk in te schatten. Een paar honderd meter?
Als er nog auto's op de parking staan, wacht dan effe
Troost je, Marjan (hekkie) vond m ook niet direct, ze zijn verder in de canyon afgedaald. Je komt trouwens in dezelfde canyon uit hoor.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Gevonden!!
Vanmiddag zin we opnieuw naar de parkeerplaats gegaan om de ingang van de Waterholes Canyon te vinden en het is gelukt! :dance:
Ik heb uitgebreid foto's gemaakt van de stapeltjes stenen die je steeds moet volgen dus mocht iemand nog meer info willen hebben dan hoor ik het wel.
En de moeite waard? JA ZEKER
Vanmiddag zin we opnieuw naar de parkeerplaats gegaan om de ingang van de Waterholes Canyon te vinden en het is gelukt! :dance:
Ik heb uitgebreid foto's gemaakt van de stapeltjes stenen die je steeds moet volgen dus mocht iemand nog meer info willen hebben dan hoor ik het wel.
En de moeite waard? JA ZEKER
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Cool!
Misschien kan je je foto's en beschrijving plaatsen in de hikes thread onder het 'Algemeen' forum?
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Ga ik proberen te doen na thuiskomst in NL 
-
marpat5957
- Amerikafan
Dat zouden wij ook een prima idee vinden. Wij gaan ook naar de Waterholes Canyon begin September, dus een wat duidelijker beschrijving met evt. foto's zou zeer fijn zijn. Alvast bedankt
Patrick
Patrick
-
drenthenaar
- Amerika-ontdekker
Onze reis duurt nog tot eind juli dus voor september zou ik e.e.a. moeten kunnen plaatsen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2933 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties