Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

4th of July

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Bandido
Amerika-expert

4th of July

Bericht door Bandido »

Morgen is het weer zo ver: 4th of July. Hoe gaat iedereen het vieren?

Wij doen het op de all American manier: barbecue! We maken zelf coleslaw, ribs en potatosalad. En verder de hele dag zo'n beetje bij het zwembad. 8)
Laatst gewijzigd door Bandido op 03 jul 2009, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
"Keep Georgia On Your Mind"
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: 4th oh July

Bericht door Petra/VS »

Overdag niet veel bijzonders, tenzij ik de energie krijg om het Folklife Festival op de Mall te gaan bekijken of het deel van het Ground Zero Memorial, dat tot morgen in DC is, te gaan tekenen (lijkt me wel gaaf, maar of ik de hele metrorit ervoor over heb?). 's Avonds gaan we in Vienna uit eten en dan naar het vuurwerk kijken, dat voor het eerst hier dichtbij zal worden afgeschoten (na een erg ongeluk ermee in het centrum van de stad twee jaar geleden). Happy 4th!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

Ook hier een bbq met een groep vrienden, en mijn town heeft vanalles te doen overdag, met aan het einde van de middag 1 van de grootste parades in Massachusetts met 's avonds een concert en vuurwerk. Happy 4th!
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Wij waren vandaag allemaal al vrij... :dance: . Morgen gaan we crablegs eten bij mijn schoonouders, de hele familie komt dan. Daarna gaan we een van de Causeways op en vuurwerk kijken, een prachtig gezicht om dat te zien boven de rivieren.
Gisteren mochten we allemaal jeans en blauw/rode t-shirts dragen op het werk... :mrgreen: . Ga volgende week in de uitverkoop even wat Patriotic shirts scoren om als souveniers mee te nemen eind van de maand.

Happy 4th!!
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

wiepster schreef:Gisteren mochten we allemaal jeans en blauw/rode t-shirts dragen op het werk... :mrgreen:
Bij ons is het altijd "blue jean day" op de dag voor 4th of July weekend. Tenzij je natuurlijk belangrijke afspraken hebt.
wiepster schreef:Ga volgende week in de uitverkoop even wat Patriotic shirts scoren om als souveniers mee te nemen eind van de maand.
Goed idee! Ga ik ook doen.
"Keep Georgia On Your Mind"
ANY
Amerika-expert

Re: 4th of July

Bericht door ANY »

Werken....
Ook niet erg, holiday pay.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Kan ook erg gezellig zijn. Gaan ze/jullie nog wat leuks doen voor de patienten?

ER zal s'avonds wel druk zijn, met vuurwerkongelukken en DUI's :? ?
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Wij fietsen 's-ochtends naar een park in de buurt voor een typisch Amerikaans ontbijt geserveerd door de Lion's Club. Er zal daar ook een buurt parade zijn met kinderen die hun fietsen versieren, een klein hoempapa bandje dat Sousa speelt, etc. Altijd super gezellig en een leuk Amerikaans patriottisch sfeertje. 's-Avonds kunnen we meestal aardig wat vuurwerk zien in de vallei.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Vuurwerk in ons dorp al vanavond. Buurgemeentes doen het morgen en zo is het gespreid.
Vandaag lekker bij het zwembad gezeten en vast morgen ook.
Verder zijn er in onze wijk morgen avond drie feestjes, dus we gaan een beetje party hoppen ;-)
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Kan ook erg gezellig zijn. Gaan ze/jullie nog wat leuks doen voor de patienten?

ER zal s'avonds wel druk zijn, met vuurwerkongelukken en DUI's :? ?
Meestal druk met feestdagen en geen tijd voor gezelligheid. Waarschijnlijk zal er wel iets gebarbequed op het menu staan en wordt het eten een beetje leuk aangekleed.

Als de ER druk is zijn wij ook druk met opnames. Vooral veel dronken gedoe op de ER dan ja. Vuurwek mag hier niet, maar er zullen toch ook wel wat ongelukken ermee gebeuren.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Hmm.. ik weet nog niet wat we gaan doen. Ik zou graag richting de stad willen gaan, maar van wat ik heb gehoord, is dat eigenlijk ondoenlijk als je iets van het vuurwerk wilt zien, mensen staan daar zo dicht opeen gepakt. Waarschijnlijk gaan we naar vrienden toe (waarvan ik eigenlijk wel verwacht dat die een bepaald soort vuurwerk hebben, al is dat vuurwerk niet toegestaan hier), maar voor de rest, geen flauw idee lol
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik ben uitgenodigd door vrienden maar zit met een auto die nogal gaar doet waardoor ik nog niet zoveel zin heb om 50 mijl te rijden met de angst om halverwege stil te staan.
Morgen maar eens kijken wat er hier in de buurt te doen is voor ik een knoop doorhak.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Yihaa, de Centerville Parade

http://www.centervilletexas.com/activities.html

Elk jaar weer hetzelfde :mrgreen:
Ruud993
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Ruud993 »

Eerst naar de parade in Canandaigua en 's avonds zijn we uitgenodigd bij de overburen. Die houden een groot feest incl BBQ, een heel groot kampvuur en 's avonds een vuurwerk. Jawel vuurwerk in NYS maar wel met vergunning he.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

De mannen gaan 's ochtends vroeg de koeien ontwormen (ik mag dit keer niet helpen omdat ik zwanger ben, veel te gevaarlijk) en 's avonds gaan we waarschijnlijk naar het vuurwerk bij het meer. Weet ik nog niet helemaal zeker want het is hier boven de 100 graden en ik val zowat van m'n stokje dus dat plan gaat alleen door als het wat afkoelt 's avonds.
De feestelijkheden overdag in de stad slaan we dus over. Het is zo'n eind rijden en dan met die hitte rondlopen....lukt me echt niet :(

En de dag daarna is het echt feest want dan wordt m'n zoontje 3 jaar! :dance:
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

De afgelopen 2 jaar hebben wij de 4th of July samen met de anderen Internationalen gevierd. Omdat het nu in een weekend valt en de militairen al op vrijdag vrij zijn gaan de meeste een weekend weg. We hebben het daarom met z’n allen afgelopen dinsdag gevierd met een etentje.Wij staan nu op een camping waar we t/m zondag blijven.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

LittlePhoenix schreef:De mannen gaan 's ochtends vroeg de koeien ontwormen
"Nothing says '4th of July' like..." :wink: :lol: :mrgreen:

Wij zijn door Anna's grootouders uitgenodigd om 4th of July op de Denver Country Club te komen vieren. Het schijnt elk jaar een hele happening te zijn (met gepaste 'chique', natuurlijk), en dit jaar zou het vuurwerk naar verluidt spectaculair worden. Alleen: voor morgenavond wordt een flinke onweersbui gemeld, dus ik ben eens benieuwd...

We zijn alleen allebei een beetje bang voor het "kak-gehalte", maar ja; we konden de uitnodiging echter niet met goed fatsoen afslaan, zo deze eerste 4th in de VS...
Laatst gewijzigd door Dento op 04 jul 2009, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Happy Birthday U.S.A.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

De feesten in de volgende gemeente, daarna door voor een verjaardag. Vuurwerk laten we dit jaar schieten, want het zal al zwaar zat worden voor de kleine en als ze 's avonds te laat in haar bed ligt dan is ze helaas niet te genieten.

Buiten hoor ik overigens al diverse knallen, ondanks dat vuurwerk hier verboden is vanwege het brandgevaar (gortdroge gras op de heuvels).

Gr., Flipje
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

Hier vieren wij niet, maar ik wens alle Nederlamerikanen

Happy 4th of July !!!
Groetjes, Thomas.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves