Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sportwedstrijd tickets kopen
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Sportwedstrijd tickets kopen
Ik wil graag komende reis naar een baseball wedstrijd van de SF Giants. Een groot spektakel natuurlijk. In de periode dat wij er zijn spelen ze tegen San Diego.
Ik kan nu al kaartjes via internet bestellen. De prijs loopt van $5 tot $85, maar voor een redelijk goede bleacher plaats ben je zo'n $25 kwijt, dat vind ik een prima prijs voor zo'n evenement. Maar wat is wijzer? Om de kaartjes van te voren al via internet te bestellen of op de bonnefooi er heen te gaan en misschien goedkopere kaartjes (of betere plaatsen?) te krijgen vlak van te voren? Ik weet ook niet wat gangbaar is bij dit soort evenementen. Iemand daar ervaring mee?
En is 's avonds veel leuker dan overdag? Qua sfeer? Of maakt dat niet veel uit en zit de sfeer er altijd goed in?
Ik kan nu al kaartjes via internet bestellen. De prijs loopt van $5 tot $85, maar voor een redelijk goede bleacher plaats ben je zo'n $25 kwijt, dat vind ik een prima prijs voor zo'n evenement. Maar wat is wijzer? Om de kaartjes van te voren al via internet te bestellen of op de bonnefooi er heen te gaan en misschien goedkopere kaartjes (of betere plaatsen?) te krijgen vlak van te voren? Ik weet ook niet wat gangbaar is bij dit soort evenementen. Iemand daar ervaring mee?
En is 's avonds veel leuker dan overdag? Qua sfeer? Of maakt dat niet veel uit en zit de sfeer er altijd goed in?
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
FlipjeBTiel
- Amerika-expert
Re: Sportwedstrijd tickets kopen
Bedoel je met ter plekke kopen van de mannetjes die extra tickets van andere kopen om ze door te verkopen? Wat betreft tijd heb je, tenzij je vol in de zon zit, overdag betere temperaturen.
Gr., Flipje
Gr., Flipje
- Georgie
- Amerika-expert
Ja dat bedoel ik inderdaad. Of misschien gewoon aan een kassa. Oh en als je per internet koopt, is het dan slimmer om zo snel mogelijk te kopen en gaan de prijzen daarna omhoog naarmate de wedstrijd dichterbij komt? Of juist omlaag? Of blijft het gelijk? Daar zit ik een beetje over te twijfelen namelijk. Of ik de kaartjes nu alvast vanuit NL zal kopen, of eerst afwachten wat voor andere plannen we maken.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- Bandido
- Amerika-expert
Hangt er ook een beetje vanaf hoe populair een wedstrijd is. En ik weet eigenlijk hoe druk bezocht een game tegen San Diego zou zijn. In het algemeen vind ik de kaartjes die buiten het stadion worden verkocht helemaal niet zo goedkoop. Ik ga weleens naar de Braves en dat is zelden uitverkocht, behalve vorige week toen ze tegen de Red Sox speelden. Ik betaal ook eigenlijk nooit meer dan ergens tussen de 10-25 dollar. Ik koop meestal aan de kassa van het stadion hier op de dag zelf. Maar het is wel een risico, zo wilden we een keer naar een wedstrijd van de Atlanta Thrashers (ijshockey) en toen bleek dat er alleen nog kaartjes van $85 beschikbaar waren.
Kortom: ik zou in jouw geval gewoon via internet de kaartjes kopen en $25 is echt niet zo duur. Maar dan weet je tenminste zeker dat je gaat.
Wat de tijd betreft, qua sfeer maakt dat niks uit. Ik probeer zelf meestal 's avonds te gaan want overdag is het hier in de zomer echt te heet. Maar in SFO is het wat minder warm dan Atlanta, dus dat zou misschien te doen zijn.
Kortom: ik zou in jouw geval gewoon via internet de kaartjes kopen en $25 is echt niet zo duur. Maar dan weet je tenminste zeker dat je gaat.
Wat de tijd betreft, qua sfeer maakt dat niks uit. Ik probeer zelf meestal 's avonds te gaan want overdag is het hier in de zomer echt te heet. Maar in SFO is het wat minder warm dan Atlanta, dus dat zou misschien te doen zijn.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Georgie
- Amerika-expert
Ja daar is het inderdaad misschien juist beter om overdag te gaan qua temperatuur. Goed punt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4940 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT