Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MSN Virtual Earth beta gelanceerd

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

MSN Virtual Earth beta gelanceerd

Bericht door Njit »

Op http://virtualearth.msn.com/ kun je MSN Virtual Earth uitproberen. Dit is het antwoord van Microsoft op Google Earth.

Google Earth kan op dit moment nog een stuk meer...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

WASHINGTON - De concurrentie tussen de softwarebedrijven Microsoft en Apple is spreekwoordelijk. Maar met zijn jongste initiatief lijkt het bedrijf van Bill Gates zijn eeuwige rivaal letterlijk van de kaart te hebben geveegd.

Met de nieuwe service Virtual Earth kan de gebruiker ver inzoomen op steden en gebouwen overal ter wereld.En dus ook op het Apple-complex in Californië.

Maar in plaats van moderne gebouwen, gelegen in een prachtig park, is op die plaats alleen een oude loods en een verlaten parkeerplaats te zien. Geen opzet, zegt Microsoft. "Maar er zitten nog veel oude foto's in het systeem."

Bron: NOS Teletekst - pag. 192

Die Bill toch... :hilarious:
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Ook jammer dat de WTC torens nog te zien zijn...

met Twin Towers:
http://virtualearth.msn.com/default.asp ... lvl=17&v=1

google met apple Hoofdkantoor:http://maps.google.com/maps?ll=37.33230 ... &t=k&hl=en

msn zonder Apple:
http://virtualearth.msn.com/default.asp ... lvl=17&v=1
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik heb de afgelopen maanden problemen ondervonden met internet. Bij het doorlinken naar subpagina's knalde ineternet er regelmatig uit. Dat probleem is inmiddels verholpen en degene die me erbij geholpen heeft, heeft me daarbij wéér geattendeerd (hier op het forum waren jullie uiteraard het eerst :wink: )op Google Earth. Ik heb het programma gedownload en......

tering (excuses voor het taalgebruik), wat een VERSCHRIKKELIJK GAAF programma. :shock: :D

Ik ben al vier dagen lang niet meer van de computer weg te slaan en heb onze reis virtueel weer opnieuw gemaakt. Door de kaart optisch te kantelen heb ik dat in een soort van helicopterview gedaan.
Als je je beseft dat deze techniek nog in de kinderschoenen staat, waar gaat dat heen??? Ik kan in elk geval niet wachten. :D

Enne... Wendy, de mogelijkheden die dit in het onderwijs kan hebben... geweldig!!

Voor degenen die het nog niet hebben gezien, doe jezelf niet tekort en ontdek het programma. Voor mij is het de tip van het decenium!!

Google Earth
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

rene.jager schreef:Ik heb de afgelopen maanden problemen ondervonden met internet. Bij het doorlinken naar subpagina's knalde ineternet er regelmatig uit. Dat probleem is inmiddels verholpen en degene die me erbij geholpen heeft, heeft me daarbij wéér geattendeerd (hier op het forum waren jullie uiteraard het eerst :wink: )op Google Earth. Ik heb het programma gedownload en......

tering (excuses voor het taalgebruik), wat een VERSCHRIKKELIJK GAAF programma. :shock: :D

Ik ben al vier dagen lang niet meer van de computer weg te slaan en heb onze reis virtueel weer opnieuw gemaakt. Door de kaart optisch te kantelen heb ik dat in een soort van helicopterview gedaan.
Als je je beseft dat deze techniek nog in de kinderschoenen staat, waar gaat dat heen??? Ik kan in elk geval niet wachten. :D

Enne... Wendy, de mogelijkheden die dit in het onderwijs kan hebben... geweldig!!

Voor degenen die het nog niet hebben gezien, doe jezelf niet tekort en ontdek het programma. Voor mij is het de tip van het decenium!!

Google Earth
Helemaal mee eens :!: Ik heb Google earth ook gebruikt om een beeld te krijgen van de plaatsen die we gingen bezoeken (zoals de grand canyon) en kon zelfs ons hotel in SF vinden! Het vliegen van de ene plaats naar de andere is ook mooi om te zien, bijvoorbeeld van New York naar Parijs. Super alleen de kaart van Nederland is niet zo goed, ik kan me woonplaats niet duidelijk vinden... :(

Groeten,
Gert
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer