Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Autohuur - USAreisen.de - Chevrolet Equinox.
Hotels - Priceline/Hotwire.
Hotels - Priceline/Hotwire.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
stefannelies schreef:Ik ben meteen gaan kijken maar rondom de data dat wij willen gaan ligt de prijs stukken hoger.Annie schreef:Ik zag van de week bij Connections tickets vanaf €395, heb nietverder gekeken of er nog plaatsen beschikbaar waren.
Nog meer ideeen?
Bel even met Leen van Connection in Turnhout. (+3214438686)
Zij heeft ons geweldig geholpen om een geschikte reis te vinden in het hoog seizoen van komende Augustus.
Het probleem is namelijk dat je via alle "cheapticket"-achtige sites wel de verschillende vluchten kunt doorzoeken, maar dit steeds vlucht voor vlucht moet doen per dag heen en terug. Met andere woorden dat duurt een eeuwigheid.
Een reisbureau kan blijkbaar echter een hele periode opgeven waarbinnen automatisch gezocht kan worden.
Doe haar de groeten van mij dan weet ze dat dat haar goede hulp door ons gewaardeerd wordt. (Thanks)
VrGr en een fijne vakantie gewenst!
Mark
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Houd er wel rekening mee als je hotels via deze sites wint/boekt, dat je vast zit aan het hotel en annuleren niet mogelijk is.1250 schreef: Hotels - Priceline/Hotwire.
Kijk ook eens bij USA-reisen.de ,voor hotelkamers.
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik "mis" trouwens de topic-starter ndekker de laatste tijd mbt dit onderwerp .
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jokaluma schreef:ik "mis" trouwens de topic-starter ndekker de laatste tijd mbt dit onderwerp .
Waarschijnlijk lekker op vakantie...
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
zou kunnen,maar dan waarschijnlijk een wereldreis gezien 'z'n lange afwezigheid...... 
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
Ik had laatst voor mijn reis naar LA eind augustus een paar tickets op het oog van Delta. €469,- pp bij diverse sites. Op de dag van boeking kwam ik op cheaptickets.nl ineens tickets tegen van United voor €438,- pp. Dat was mazzel hebben.
Heen vliegen we via Washington DC en terug via Chicago.
Heen vliegen we via Washington DC en terug via Chicago.
Vanaf 18aug is het laag seizoen. Veel mensen reserveren tijdelijk tickets en/of vliegtijden en deze komen vervolgens weer vrij. Zelf hadden we voor 3sept een vlucht gereserveerd vertrekkende op 6uur of zo omdat dit het enige nog beschikbare zou zijn. Een dag later bleek vertrektijd van 8:30u weer mogelijk te zijn.
LET OP!!! DELTA REKENT 50$ extra voor elke 2e baggage stuk per persoon!!! OOK VOOR INTERNATIONALE VLUCHTEN!!!!! (een vlucht van europa naar bv Los Angeles via New York telt dan wel als één vlucht).
VrGr,
Mark
LET OP!!! DELTA REKENT 50$ extra voor elke 2e baggage stuk per persoon!!! OOK VOOR INTERNATIONALE VLUCHTEN!!!!! (een vlucht van europa naar bv Los Angeles via New York telt dan wel als één vlucht).
VrGr,
Mark
Laatst gewijzigd door Rob op 02 jun 2009, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
-
Chantal1981
- Amerika-ontdekker
Hallo!
Morgen weet ik het definitief (of mijn aangevraagde verlof is goedgekeurd) maar ik wil ook meteen morgenavond boeken, dus hier komt ie:
Vertrek 10 juli vanaf A'dam/Dusseldorf/Brussel naar Kansas City
Retour 24 juli van Kansas City naar A'dam/Dusselfdorf/Brussel
Met de volgende voorwaarden:
Aankomst 10 juli vóór 12:00 's middags (plaatselijke tijd) of ná 19:00.
Maximaal 1 overstap, zo kort mogelijke wachttijd tussen beide vluchten.
Ik kom zelf alleen aan vluchten van 900 euro. Een dag later vertrekken of een dag eerder retour is ook ok.
Bedankt alvast!!!'
Groetjes,
Chantal
Morgen weet ik het definitief (of mijn aangevraagde verlof is goedgekeurd) maar ik wil ook meteen morgenavond boeken, dus hier komt ie:
Vertrek 10 juli vanaf A'dam/Dusseldorf/Brussel naar Kansas City
Retour 24 juli van Kansas City naar A'dam/Dusselfdorf/Brussel
Met de volgende voorwaarden:
Aankomst 10 juli vóór 12:00 's middags (plaatselijke tijd) of ná 19:00.
Maximaal 1 overstap, zo kort mogelijke wachttijd tussen beide vluchten.
Ik kom zelf alleen aan vluchten van 900 euro. Een dag later vertrekken of een dag eerder retour is ook ok.
Bedankt alvast!!!'
Groetjes,
Chantal
Ik heb via Delta.com een hele goede aanbieding gevonden 18/12 van Dusseldorf naar Fort Myers terug 26/12 van Fort Myers naar Dusseldorf voor €401! :dance:
Het rare is wel dat er een Lay-Over is van 19 uur... dus daar moet ik nog even naar kijken...
Anders Pricelinen ik gewoon een hotel op de luchthaven voor die 10 uur... gaan we lekker slapen.
Het rare is wel dat er een Lay-Over is van 19 uur... dus daar moet ik nog even naar kijken...
Anders Pricelinen ik gewoon een hotel op de luchthaven voor die 10 uur... gaan we lekker slapen.
Bij vliegtickets.nl zijn ze tussen 430 - 460 met united. Vanaf amsterdam
Overstappen meestal in Chicago of washington (2 tot 6 uur wachten) maand september/oktober
Bestemmingen voor die prijs:
Las vegas €432 via chicago
Los angelas €443 via washington of chicago (rechtstreeks €660 Northwest) (Britisch 455 via heatrow)
San fransisco €443 via washington of chicago
Het zoeken duurt wel erg lang bij mij.
Overstappen meestal in Chicago of washington (2 tot 6 uur wachten) maand september/oktober
Bestemmingen voor die prijs:
Las vegas €432 via chicago
Los angelas €443 via washington of chicago (rechtstreeks €660 Northwest) (Britisch 455 via heatrow)
San fransisco €443 via washington of chicago
Het zoeken duurt wel erg lang bij mij.
Geldt de E50 korting ook nog morgen of is het tot vandaag (dus 29/6) bij Connections.be?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Eerlijk gezegd vind ik een vlucht voor € 400 met een tussenstop van 19 uur helemaal niet zo'n goede aanbieding. Ik kom dat soort 'aanbiedingen' ook wel eens tegen. Voor hetzelfde geld zijn ook wel aanbiedingen te vinden zonder zo'n lange overstap.1250 schreef:Ik heb via Delta.com een hele goede aanbieding gevonden 18/12 van Dusseldorf naar Fort Myers terug 26/12 van Fort Myers naar Dusseldorf voor €401! :dance:
Roland
Klopt.... was het ook... uiteindelijk ook niet gedaan 
Weet iemand die vaker op de USA vliegt wat de fijnste verbinding is qua vliegen?
Inmiddels zijn de data waarop wij willen boeken (eind april tot eind mei) boekbaar, maar er zijn 'n paar mogelijkheden.
Continental:
Via Houston naar Vegas (de stop op Houston is nog geen uur, dus neem aan dat je dan niet moet overstappen?)
Vertrek AMS 10.10 - aankomst Houston 13.30
Vertrek Houston 14.25 - aankomst Vegas 15.42
United:
Vertrek AMS 12.20 - aankomst LA 20.05
Vertrek LAX 22.25 - aankomst Vegas 23.35
Nadeel: late aankomt in Vegas
Voordeel is dat de terugvlucht bij deze vanuit LAX naar AMS rechtstreeks is.
Iemand ervaringen met beide maatschappijen? En hoe bevallen ze? Nog voorkeuren voor de een of de ander?
Dan heb je ook nog British maar dat is op zeker overstappen Heathrow en dat vind ik toch wat minder.
Prijzen van deze vluchten zijn rond de 680. Comfort is belangrijker dan een paar tientjes goedkoper.
Inmiddels zijn de data waarop wij willen boeken (eind april tot eind mei) boekbaar, maar er zijn 'n paar mogelijkheden.
Continental:
Via Houston naar Vegas (de stop op Houston is nog geen uur, dus neem aan dat je dan niet moet overstappen?)
Vertrek AMS 10.10 - aankomst Houston 13.30
Vertrek Houston 14.25 - aankomst Vegas 15.42
United:
Vertrek AMS 12.20 - aankomst LA 20.05
Vertrek LAX 22.25 - aankomst Vegas 23.35
Nadeel: late aankomt in Vegas
Voordeel is dat de terugvlucht bij deze vanuit LAX naar AMS rechtstreeks is.
Iemand ervaringen met beide maatschappijen? En hoe bevallen ze? Nog voorkeuren voor de een of de ander?
Dan heb je ook nog British maar dat is op zeker overstappen Heathrow en dat vind ik toch wat minder.
Prijzen van deze vluchten zijn rond de 680. Comfort is belangrijker dan een paar tientjes goedkoper.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Voor wat betreft de vlucht naar Houston, ik vind een overstap van een uur wel wat kort als je bedenkt dat je daar door Immigrations moet. Je moet dus wel het vliegtuig uit. Zou toch zeker een overstap van tenminste 2 - 2,5 uur aanhouden. Je vliegtuig hoeft maar wat vertraging te hebben en je mist je aansluitende vlucht.
Met United vlieg je niet rechtstreeks van Amsterdam naar Los Angeles en omgekeerd. Je vliegt altijd via Chicago of Washington. Gezien het tijdstip dat je vertrekt vanuit Amsterdam vermoed ik dat dit de vlucht naar Washington is. Dat zou dus 2 overstappen inhouden. Terug vlieg je dus ook niet rechtstreeks met United van Los Angeles naar Amsterdam.
Ik heb met beide maatschappijen gevlogen en vond ze in orde. United heeft als voordeel dat je een plaats in de Economy Plus klasse kunt nemen (tegen betaling). Je hebt dan beduidend meer beenruimte wat voor een lange vlucht natuurlijk wel prettig is.
Afgelopen vakantie vlogen wij met British Airway en American Airlines naar Denver met een overstap in Londen en Chicago. De overstap in Londen was prima te doen maar zorg ook daar dat je ruim voldoende overstaptijd hebt. Het was voor het eerst dat wij 2 overstappen hadden naar Amerika. Best vermoeiend maar heel goed te doen.
Als ik moest kiezen zou ik liever een overstap in Londen hebben dan in Amerika. Voordeel is nl. dat je na een korte eerste vlucht in één keer doorvliegt naar de eindbestemming. Doordat wij goedkope tickets hadden, zat er bij ons een extra stop in. Een volgende keer zou ik zo weer voor een tussenstop in Londen kiezen.
Roland
Met United vlieg je niet rechtstreeks van Amsterdam naar Los Angeles en omgekeerd. Je vliegt altijd via Chicago of Washington. Gezien het tijdstip dat je vertrekt vanuit Amsterdam vermoed ik dat dit de vlucht naar Washington is. Dat zou dus 2 overstappen inhouden. Terug vlieg je dus ook niet rechtstreeks met United van Los Angeles naar Amsterdam.
Ik heb met beide maatschappijen gevlogen en vond ze in orde. United heeft als voordeel dat je een plaats in de Economy Plus klasse kunt nemen (tegen betaling). Je hebt dan beduidend meer beenruimte wat voor een lange vlucht natuurlijk wel prettig is.
Afgelopen vakantie vlogen wij met British Airway en American Airlines naar Denver met een overstap in Londen en Chicago. De overstap in Londen was prima te doen maar zorg ook daar dat je ruim voldoende overstaptijd hebt. Het was voor het eerst dat wij 2 overstappen hadden naar Amerika. Best vermoeiend maar heel goed te doen.
Als ik moest kiezen zou ik liever een overstap in Londen hebben dan in Amerika. Voordeel is nl. dat je na een korte eerste vlucht in één keer doorvliegt naar de eindbestemming. Doordat wij goedkope tickets hadden, zat er bij ons een extra stop in. Een volgende keer zou ik zo weer voor een tussenstop in Londen kiezen.
Roland
Bedankt voor je reactie!
Maar waar kan ik dan de juiste informatie vinden als dat worldticketcenter blijkbaar overstaplocaties en/of tussenlandingen niet vermeldt?
Nu wordt BA ook opeens weer 'n optie, al vind ik het op de heenweg vooral wat minder omdat ze op Londen bekend staan op kwijtraken van bagage en dan zit je de eerste dagen zonder koffers.
Maar waar kan ik dan de juiste informatie vinden als dat worldticketcenter blijkbaar overstaplocaties en/of tussenlandingen niet vermeldt?
Nu wordt BA ook opeens weer 'n optie, al vind ik het op de heenweg vooral wat minder omdat ze op Londen bekend staan op kwijtraken van bagage en dan zit je de eerste dagen zonder koffers.
Maar hoe weet je dat zo zeker? Is het geen vlucht naar Vegas met 'n tussenlanding in Houston? Neem aan dat ze geen vluchtverbindingen er op zetten die niet passen wegens te krappe overstaptijd. Maar misschien heb ik 'n verkeerd beeld van die ticketbureau's?Coyote schreef:Voor wat betreft de vlucht naar Houston, ik vind een overstap van een uur wel wat kort als je bedenkt dat je daar door Immigrations moet. Je moet dus wel het vliegtuig uit.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je moet altijd op de eerste luchthaven van aankomst in de VS door immigrations, en je gaat zeker in een ander toestel van Houston naar Las Vegas, het toestel waarmee je van Amsterdam naar Houston vliegt, maakt alleen maar intercontinentale vluchten en wordt niet gebruikt voor binnenlandse vluchten, maar zelfs als dat wel het geval zou zijn moet je toch eerst het vliegtuig uit om door immigrations en de douane te gaan.elninjoo schreef:Maar hoe weet je dat zo zeker? Is het geen vlucht naar Vegas met 'n tussenlanding in Houston? Neem aan dat ze geen vluchtverbindingen er op zetten die niet passen wegens te krappe overstaptijd. Maar misschien heb ik 'n verkeerd beeld van die ticketbureau's?Coyote schreef:Voor wat betreft de vlucht naar Houston, ik vind een overstap van een uur wel wat kort als je bedenkt dat je daar door Immigrations moet. Je moet dus wel het vliegtuig uit.
1 uur overstap op Houston is mijns inziens niet te doen, wij hadden er een aantal jaar geleden 2,5 uur, en moesten door een extra controle rennen om het vliegtuig te halen.
Ben maar 'ns rechtstreeks op de site van Continental gaan kijken en dan krijg je meer opties te zien. En helemaal niet duurder dan via worldticketcenter, eerder nog 'n paar euro goedkoper. Met toch altijd 'n overstap is het voor mij ook gunstiger om vanaf Brussel te vliegen via New York (dichterbij en tevens goedkoper) dus we gaan de goeie kant op met zoeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1783 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties