Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tijdens vliegen: staatsgrens passeren.....riem om??
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: Tijdens vliegen: staatsgrens passeren.....riem om??
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
:hilarious: Kennelijk zet men de campagne "Click it or ticket" wel erg ver door!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gezien de tekstfouten is dit geschreven door een illegale Mexicaan die waarschijnlijk het land binnen gesmokkeld is hangend onder een auto in gordelsMartin & Marianne schreef:The Western Hemisphere Travel Initiative is a result of the Intelligence Reform and Terrorism Prevention Act of 2004 (IRTPA). The goal of WHTI is to strengthen U.S. border security while facilitating entry for U.S. citizens and legitimate foreign visitors by providing standardized documentation that enables the Department of Homeland Security to quickly and reliably identify a traveler and requiring all travelers to fasten seatbelts at crossing a stateborder.
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Mijn schoonzus en zwager zijn na een goede vlucht weer in Nederland aan gekomen. Uiteraard heb ik ze gevraagd of ze de riemen weer ommoesten tijdens het passeren van een staatsgrens. Ehhhh, nee daar hadden ze dit keer niet zo veel van gemerkt. Ik heb ze dan ook verteld dat ze het op de heen vlucht waarschijnlijk echt verkeerd begrepen hadden. Ik heb ze maar niet de link van deze pagina doorgegeven
.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hebben ze de staatsgrenzen geteld op de heenreis? Als je via flightview.com kijkt, dan kan je misschien nagaan of dat klopte. 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hahahahahahah! Geniaal
Echt moeilijk om niet te lachen...
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Hahaha erg leuk verhaal 
-
Bennogr
- Amerika-expert
Mogelijk hebben ze vliegtuigen en auto's door elkaar gehaald. De meeste staten eisen (gelukkig) dat je je autogordels om hebt in de auto, en soms mag de politie mensen bekeuren als ze hun gordels niet omhebben. Dat staat ook meestal aangegeven op borden bij de staatsgrenzen. Als je een staat binnengaat waar die gordel niet verplicht is, kun je die dus theoretisch losmaken.
In een vliegtuig zeggen ze altijd dat je als je op je stoeltje zit beter je gordel om kunt houden, ook al is het bordje 'riemen vastmaken' uit. Je weet immers maar nooit wanneer er weer eens een gat in de lucht valt.
In een vliegtuig zeggen ze altijd dat je als je op je stoeltje zit beter je gordel om kunt houden, ook al is het bordje 'riemen vastmaken' uit. Je weet immers maar nooit wanneer er weer eens een gat in de lucht valt.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Dat zal ook niet zo snel gebeuren, een gat in de lucht...Bennogr schreef:Je weet immers maar nooit wanneer er weer eens een gat in de lucht valt.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar het is toch wel grappig om het zo te lezen lol
Turbulentie en luchtzakken onstaan meestal vlak nadat je koffie hebt gekregen 
Of wanneer je teveel chili hebt gegetenTexas Boy schreef:Turbulentie en luchtzakken onstaan meestal vlak nadat je koffie hebt gekregen
-
Bennogr
- Amerika-expert
Of wanneer iemand heel erg blij en opgetogen is.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Bandido
- Amerika-expert
Of rode wijn.Texas Boy schreef:Turbulentie en luchtzakken onstaan meestal vlak nadat je koffie hebt gekregen
Maar alle gekheid op een stokje, ik ben toch wel benieuwd waar ze dit vandaan hebben gehaald. Ik kan me niet eens iets voorstellen dat daar dicht bij in de buurt komt wat dit misverstand veroorzaakt zou kunnen hebben.
En inderdaad: NWA is al zo goed als verdwenen als merknaam. Alle NWA werknemers dragen sinds een maand of twee allemaal al Delta uniformen. En met het vervangen van de NWA logo's op de vliegtuigen is een half jaar geleden al begonnen. Eind dit jaar zal waarschijnlijk het laatste NWA vliegtuig te zien zijn. Einde van een tijdperk.
"Keep Georgia On Your Mind"
Ik denk dat er zo'n beetje bij ongeveer elke staatsgrens wel wat turbulentie was, dus dat ze het lampje aan moesten doen, en dat even later het weer uitging. Wellicht is er door de crew de grap gemaakt dat men bij elke staatsgrens de riemen om moest doen. Dit gevoel wordt bij mij alleen maar gesterkt omdat ze gebrekkig Engels spreken.Bandido schreef:Maar alle gekheid op een stokje, ik ben toch wel benieuwd waar ze dit vandaan hebben gehaald. Ik kan me niet eens iets voorstellen dat daar dicht bij in de buurt komt wat dit misverstand veroorzaakt zou kunnen hebben.
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Mijn schoonzus was er stellig van overtuigd dat ze de riemen om moest doen bij het passeren van een staatsgrens. Nu vliegen wij regelmatig maar wij hebben het nog nooit mee gemaakt.. Ik heb haar gezegd dat ze het echt verkeerd begrepen heeft, maar….. een stewardess die naast hun zat bevestigde dit ook vertelde ze. Ja, vast en zeker, hahaha. Mijn schoonzus is een aardig mens maar soms……….Zo vertelde ze ons dat je in Nederland heel veel Hummers en ook veel van die grote trucks zoals hier rond ziet rijden……helaas, wij hebben ze niet gezien toen we in April in Nederland waren. Zo waren er volgens haar wel meer dingen…..tegenwoordig in Nederland….Ze vergeet dat wij pas 2 jaar weg zijn uit Nederland, ze gaf ons het gevoel of we al 20 jaar weg zijn
Groetjes, Anja
-
Matrox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het lijkt mijn moeder wel. Die zal ook nooit toegeven dat ze zich vergist heeft
.
Hummers blijven gelukkig zeldzaam.
.... maar hier heb je zelf niet goed opgelet. Althans, bij ons in de buurt zie je de laatste echt steeds meer van die bespottelijke voertuigen rondrijden. Maar ook op de A2 sta je steeds vaker tussen die tractoren ingeklemd.manja schreef:Zo vertelde ze ons dat je in Nederland heel veel Hummers en ook veel van die grote trucks zoals hier rond ziet rijden……helaas, wij hebben ze niet gezien toen we in April in Nederland waren.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bij ons in de omgeving zie je ze ook steeds meer en ook van die pick ups die op enorme hoge wielen staan.
Marjon
Marjon
Matrox schreef: .... maar hier heb je zelf niet goed opgelet. Althans, bij ons in de buurt zie je de laatste echt steeds meer van die bespottelijke voertuigen rondrijden. Maar ook op de A2 sta je steeds vaker tussen die tractoren ingeklemd.
Wat een onzin om deze auto's bespottelijk te noemen en er rijden steeds meer trucks in Nederland waarvan de meeste zakelijk worden gebruikt en op LPG rijden, dus schoner dan benzine auto's.
-
Matrox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Normale auto's rijden natuurlijk nooit op LPG. Dus als je dat wil heb je eigenlijk geen enkele keus dan een truck.Texas Boy schreef:en er rijden steeds meer trucks in Nederland waarvan de meeste zakelijk worden gebruikt en op LPG rijden, dus schoner dan benzine auto's.
En dat niet alleen. Ze nemen ook veel minder ruimte in op de overvolle en smalle NL wegen en passen ook veel beter in de parkeerhavens. Ze nemen daar helemaal geen anderhalve plek in. Last but not least zijn ze veel veiliger voor voetgangers en fietsende kinderen (die je bovendien ook veel beter ziet als ze onder je spiegel door fietsen als je rechtsaf wilt slaan) .
Eigenlijk is er geen land dat beter geschikt is voor deze giga-bakken dan Nederland
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5304 Weergaves
-
Laatste bericht door robert_2310
-