Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kerk 'geneest' 16-jarige homojongen

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Een video waar te zien is dat de kerk een zestienjarige jongen probeert te genezen van homoseksualiteit, heeft in Amerika voor heel wat commotie gezorgd. Te zien is dat een kerkleider door middel van duivelbezwering 'homoseksuele demonen' uitdrijft.

"Verdwijn!", schreeuwt een man in zwart pak. "In de naam van Jezus Christus eis ik dat de homoseksualiteit dit lichaam verlaat. Nu meteen!"

"Trek het uit zijn keel. Homoseksuele duivel, we willen dat je naar buiten komt", klinkt het verder. Als omstanders op de buik van de homojongen beginnen te duwen, moet hij overgeven. Het ritueel lijkt dan geslaagd, aangezien de kerk bedaart.

Wapenfeit

De Amerikaanse kerkgemeenschap Manifest Glory Ministries zegt dat de 'streng religieuze' jongen zelf om het wapenfeit heeft gevraagd. "Hij wilde op deze manier niet leven." De woordvoerster vindt daarom ook niet dat de kerk de jongen kwaad heeft gedaan. "Wij hebben niets tegen homoseksuelen", zegt ze. "Ik kan me alleen niet vinden in hun levensstijl."

[youtube][/youtube]

-------------------------

Hopelijk kan er hier een normale discussie over gevoerd worden zonder elkaar af te katten en af te zeiken!

Dit gaat naar mijn inziens toch echt veeels te ver :shock: .
Bandido
Amerika-expert

Re: Kerk 'geneest' 16-jarige homojongen

Bericht door Bandido »

Marcel87 schreef:"Wij hebben niets tegen homoseksuelen", zegt ze. "Ik kan me alleen niet vinden in hun levensstijl."
Dit vind ik altijd een van de ergste uitspraken.
"Keep Georgia On Your Mind"
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Onvoorstelbaar dat dit soort barbaarse praktijken nog steeds voorkomen, wat zijn er toch nog een hoop domme mensen op deze wereld.
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Bandido schreef:
Marcel87 schreef:"Wij hebben niets tegen homoseksuelen", zegt ze. "Ik kan me alleen niet vinden in hun levensstijl."
Ze spreekt zichzelf tegen in 1 zin :shock:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Marcel87 schreef:Hopelijk kan er hier een normale discussie over gevoerd worden zonder elkaar af te katten en af te zeiken!

Dit gaat naar mijn inziens toch echt veeels te ver.
Moet je vooral dit soort topics gaan openen.
Heeft ook weinig met dit forum te maken. Hoort meer op een homo forum thuis. Het is alleen toevallig een amerikaanse kerk.
Gooi dus maar dicht dit topic.
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Waarom zou ik dit soort topics niet mogen openen?
Het gebeurd in Amerika dus is het toch amerikaans nieuws?

Als je niet wilt meedoen in deze discussie waarom reageer je dan?

Ik hoopte alleen dat er een normale discussie hier over gevoerd kon worden, ik sta open voor andere meningen, maar door door dit soort reacties heb ik er al geen zin meer in.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Marcel87 schreef:Ze spreekt zichzelf tegen in 1 zin :shock:
Dat is ook het kromme en hypocriete aan dit soort fanatiekelingen: iemand mag best homo zijn, zolang ze "het" maar niet doen. :roll:
"Keep Georgia On Your Mind"
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Wie zijn zij om te bepalen wat wij wel en niet mogen doen?

Wij gaan toch ook niet tegen hun zeggen wat ze wel en niet mogen doen?
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Goed dan.

Homo's zijn niet te genezen.

jij als homo snapt net zo weinig van deze kerkelingen als dat deze kerkelingen jou snappen

Trouwens dit is geen amerikaans nieuws. Dit gebeurt iedere dag (alleen werkt het niet......zie zin hierboven)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Bandido schreef:

Dit is helemaal geen rare uitspraak.
Als ze een hekel hadden aan homoseksuelen dan zouden ze niet proberen te genezen. Alleen snappen ze het niet helemaal.
Een door hun "genezen" homo is nog steeds homo. Hij heeft alleen een andere levensstijl verkozen.
Een andere levensstijl kiezen is geheel vrijwillig. Of je nou homo of hetero bent.
Alleen hun wijze van "homo-uitbannerij" getuigt van stupiditeit natuurlijk :stupid:
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Marcel87 schreef:Dit gaat naar mijn inziens toch echt veeels te ver :shock: .
Ik zag het filmpje een paar dagen geleden op geenstijl.nl, en inderdaad, beter dan dat je het daar verwoord heb, kan eigenlijk niet.

Wat een onzinnig gedoe zeg. En wat betreft Amerikaans nieuws of niet... misschien was het beter om het in de offtopic forums te hebben, maakt niet uit, feit is wel dat je dit soort dingen alleen in de VS in de kerken ziet, dit zal je echt niet in Europa of Azië of zo zien. Het is zo'n overdreven gedrag... bleh :(
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Vergelijk het eens met met introductie week van nederlandse studenten. Net zo knetter. Niet alleen in amerika dus
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Sorry hoor , maar een introductie week van Nederlandse studenten staat echt compleet los van wat hier gebeurd en kan je echt totaal niet met elkaar vergelijken. Snap je punt dus ook niet.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Jie jie zegt dat je dit soort idioterie alleen in amerikaanse kerken ziet maar idioterie komt overal voor. ik nam introduktie week van ned studenten als voorbeeld. Soms ook het voorbeeld van algehele idioterie, ookal is het in een andere vorm.
Het is beide net zo "vrijwillig".

Als je naar de tekst luistert blijkt dat ze van hem geen hetero willen maken. Ze willen van hem een Mother F..... maken :lol:
het IQ daar komt overeen met de nummers op de ballen van de loterij.

Volgens mij kunnen ze daar beter de vraatzucht demonen verdrijven trouwens als je dat filmpje ziet
Laatst gewijzigd door ned in MO op 27 jun 2009, 01:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Als dit op een flamewar uitloopt, ga ik ingrijpen. Graag niet persoonlijk of emotioneel worden en uitsluitend goed onderbouwde argumenten gebruiken.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Heb het filmpje nog niet gezien, maar klinkt naar "The Exorcist" :mrgreen:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Ik snap niet zo goed waar je een discussie over wilt. Ik kan me voorstellen dat een homosexuele jongen die aangesloten is bij deze kerk zich niet prettig voelt bij zijn geaardheid en dus alle middelen aangrijpt om "normaal" te worden. Is daar iets mis mee?
Ik begrijp overigens dat je er een filmpje bij plaatste? Ik kan dat namelijk niet zien, dus misschien mis ik daarom wel de kern van de discussie die je wilde beginnen.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hier staat het filmpje

http://www.dumpert.nl/mediabase/548701/ ... gone_.html

erg saai trouwens, mis het onthoofden van kippen en gooien van botjes :D
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

(sarcasme aan)
Hahahaha, ik begrijp die priesters wel hoor. Nudat een of andere "demoon" bezit heeft genomen van deze tiener, kunnen de priesters zich zelf niet meer vergrijpen aan dit jongetje natuurlijk, hahahaha.

En over die introductieweken op Nederlandse scholen: Ik ben blij dat ik daar toen niet naartoe ben gegaan, en helemaal blij dat ik me nooit bij zo'n studentevereniging aan heb gesloten. Ik wist niet dat daar homoseksuelen praktijken, duivelse uitdrijvingsrituelen, etc. bij kwam kijken.
(sarcasme uit)
Before "was", "was" was, "was" was "is".
donut

Bericht door donut »

Ik vind dit echt weerzinwekkend om te zien. Wat enge vertoning. Het is toch uitermate tragisch voor de jongen dat hij denkt dat hij zal genezen op deze manier (wat natuurlijk niet kan en waar hij ongetwijfeld al achter is gekomen). De reden moge duidelijk zijn dat hij zich in een omgeving bevindt waar homosexualiteit niet wordt geaccepteerd, laat staan waar gelooft wordt dat iemand zo geboren wordt. Leefde hij in een omgeving waar zijn geaardheid als iets natuurlijks wordt gezien en waar dus niks mee is dan was dit hele filmpje er nooit geweest.
Ik hoop dat hij zichzelf ooit kan aanvaarden en zich los kan breken van deze, in mijn ogen, religieus nutters.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer