Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

14 duizend km wie bied meer !

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
looydesign
Amerikafan
Contacteer:

Re: 14 duizend km wie bied meer !

Bericht door looydesign »

Ow nee hoor.. Natuurlijk niet, maar als je t zo leest lijkt dat inderdaad wel zo ja. Misschien had ik er een smiley bij moeten zetten.
Nee op forums hoor je normaal met elkaar te communiceren, lijkt mij. Zeker op dit zeer goede forum. Normaal kijk ik 2 weken op een forum maar deze volg ik al sinds vorig jaar september dus dat zegt wel genoeg :wink:
http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

looydesign schreef:Nee op forums hoor je normaal met elkaar te communiceren, lijkt mij.
Is ook zo, soms komt iets geschreven alleen anders over dan je het misschien had bedoeld, maak ik me zo goed schuldig aan, zand erover. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

druppel schreef:eindelijk heb ik de route maar eens afgemaakt, we gaan tenslotte over een week of 4 al dus dat werd wel eens tijd.
Omdat we 45 dagen de tijd hebben kunnen we een leuk rondje maken ( toegeven er zit een dag of 3 bij dat we niet anders doen dan rijden...maar daar kom je nou eenmaal niet omheen als je van coast naar coast en weer terug gaat ).
Bij het berekenen van het aantal kilometers komen we op iets van bijna 14.000 km..en het gekke is dat we normaal eigenlijk nog meer rijden .
Ik durf het hier aan de ene kant bijna niet neer te zetten, ik weet dat mensen denken dat we nu amper wat zien, maar echt we gaan juist heel veel zien, het ligt alleen zo ontzettend ver uit elkaar !
Zijn er meer mensen die van die wezenloze afstanden afleggen in hun vakantie ?
Heerlijk zoveel kilometers...Uitgesmeerd over 45 dagen valt het best wel mee!
Mag ik niet mee op de achterbank? Zal heel stil zijn.
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

In 30 dagen doen we ~5200 kilometer met 3 dagen in LA, SF en LV (9 dagen dus) en nog een aantal extra niet rij dagen in verschillende parken. Dus jullie route moet in 45 dagen te doen zijn, zeker als je zoals wij geen hekel hebt aan autorijden :mrgreen:
Knibble
Amerika-ontdekker

Bericht door Knibble »

WIj hebben er al 12.000 op zitten.... en nog ongeveer 20.000 te gaan :shock: We doen een rondje door 48 staten over een periode van 10 weken!! Helemaal super, jullie gaan het vast ook helemaal te gek vinden!
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door druppel »

hoi allemaal

blij om te lezen dat we niet de enigen zijn met dit soort afstanden ! Onze kennisen verslijten ons totaal voor gek, terwijl goede vrienden het voor ons doen best weinig vinden.
Er zitten dagen bij dat we geen wiel verdraaien ( oftewel geen stap zetten) maar er zitten ook dagen bij dat we werkelijk de hele dag in de auto zitten en alleen stoppen voor eten en plaspauzes . Ik heb echt een ontzettende hekel aan autorijden normaal maar amerika vind ik schitterend, langs de highway al die borden lezen, in de dorpjes en steden huizen en winkels enz. kijken ....en dan mooie landschappen voorbij zien gaan ...of juist supersaaie ( "is het nou nog geen tijd voor een wallmarkt ? ")

zaterdag gaan we naar duitsland, wel twee uur rijden, ik heb er nu al geen zin in !
gymnastics; just do it !
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Autorijden in de VS is natuurlijk ook totaal niet vergelijkbaar met autorijden in Europa. Buiten de stedelijke gebieden is het veel rustiger, en je zult soms op plekken rijden waar je helemaal niemand tegen komt (behalve die ene trooper die achter een boom verdekt staat opgesteld). Het rijden is dus, volgens mij, veel minder inspannend.
Een nichtje van mij is twee jaar terug in zeven weken van SF naar NY gereden (wel met zijn tweeen), via GA, en zij hebben echt genoten :)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Sommigen willen ergens NAAR TOE, anderen vinden het prachtig ONDERWEG TE ZIJN. Ik hoor bij die laatste groep. En jullie ongetwijfelt ook.

“I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.” (R.L. Stevenson)

“The journey not the arrival matters.” (T.S. Elliot)

Road Trip :doublethumb:
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

Totale afstand zal ongeveer 4500 zijn.
In 19 dagen. dus 236 km per dag
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer