Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lage prijzen, aanbiedingen voor vliegreizen
-
doreennicole
- Amerika-expert
ticket naar Seattle
ik ben op zoek naar een ticket naar Seattle voor 1 november en liefst met een maatschappij die nog de oude allowances heeft. En dat is volgens mij alleen US Airways nog (van de Amerikanen). Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Doreen
Doreen
Laatst gewijzigd door doreennicole op 26 sep 2005, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
SEEING IS BELIEVING
Wij hebben vandaag van ons reisbureau volgende prijzen gekregen
Dit is wel telkens met een tussenstop in New York waar we enkele dagen willen blijven en dan doorvliegen naar Denver.
Vertrek op 7 juli 2006 en terug op 4 augustus 2006
American Airlines : 948.41 ¤
Continental : 1045.12 ¤
United : 1067 ¤
Deze prijzen lijken me vrij hoog en indien we niets voordeliger te pakken krijgen zal onze reis spijtig genoeg niet doorgaan. We zijn met drie personen en met deze prijzen is het toch wat te duur.
Anita2
Dit is wel telkens met een tussenstop in New York waar we enkele dagen willen blijven en dan doorvliegen naar Denver.
Vertrek op 7 juli 2006 en terug op 4 augustus 2006
American Airlines : 948.41 ¤
Continental : 1045.12 ¤
United : 1067 ¤
Deze prijzen lijken me vrij hoog en indien we niets voordeliger te pakken krijgen zal onze reis spijtig genoeg niet doorgaan. We zijn met drie personen en met deze prijzen is het toch wat te duur.
Anita2
-
doreennicole
- Amerika-expert
ik vind dit ook wel erg veel hoor voor een ticket. jullie vliegen natuurlijk wel in het hoogseizoen maar zo duur? ik denk dat je wel een goedkoper ticket zal kunnen vinden, maar je moet dan zelf regelmatig kijken op internet denk ik. ik had mijn laatste reisje naar DC ook al uitgesteld omdat ik geen ticket onder de 700 euro kon vinden en toen opeens per ongeluk een aanbieding van 350 euro. ik was zo weg!!! maar ik ben toen wel elke week blijven checken.
doreen
doreen
SEEING IS BELIEVING
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik denk dat dat bij ons het probleem is, Doreen.doreennicole schreef: ik had mijn laatste reisje naar DC ook al uitgesteld omdat ik geen ticket onder de 700 euro kon vinden en toen opeens per ongeluk een aanbieding van 350 euro. ik was zo weg!!! doreen
Wij zijn niet zo flexibel in de datum.We moeten in de schoolvakantie, dus ook in de drukste periode, en we zijn bovendien met zijn vieren, het is dan ook moeilijk om heel lang te wachten op een aanbieding.
Als we over een paar jaar zonder kinderen gaan kunnen we een ander periode nemen en zijn daardoor veel goedkoper uit.
Het probleem dit jaar is ook niet zozeer de ticketprijs, als ik het zo bekijk scheelt dat niet veel met vorig jaar. Maar de meeste maatschappijen rekenen óf enorm hoge luchthavenbelasting ( tot wel ¤ 210, p.p.)
óf enorm hoge security tax, óf beiden. Als je dan zoals wij met vier (vol betalende) personen bent, loopt dat enorm op.
Maar ik blijf zoeken en ben inmiddels ook ander aankomstplaatsen aan het proberen.
Marjon
- Ton-L
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Weet iemand hoe het mogelijk is dat ik in Sept 2004 1750 euro's
betaalde voor onze vlucht in 2005 met BA , En nu zelfde datum ( alleen voor 2006 ),maatschappij , kom ik op rond de 2900 Euro's
Dit is wel erg veel duurder weet iemand waarom ????
Kinderen zijn nog steeds de zelfde leeftijd
betaalde voor onze vlucht in 2005 met BA , En nu zelfde datum ( alleen voor 2006 ),maatschappij , kom ik op rond de 2900 Euro's
Onze Reisverhalen en foto's zijn te zien en te lezen op onze Website:
http://www.loke.nl/
Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram
http://www.loke.nl/
Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram
-
Flying_Circus
- Amerika-ontdekker
Ook ik vraag me al tijden af wanneer ik nou het beste kan boeken. Ik heb de ervaring dat als je buiten het hoogseizoen vliegt, het niet heel erg uitmaakt of je nu een half jaar, of een maand vantevoren je tickets boekt. Ik weet nog steeds niet hoe dit nu met het hoogseizoen zit. Zijn hier mensen die wel eens vliegtickets voor het hoogseizoen in de laatste paar maanden gekocht hebben?
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vrees dat alles verband houdt met de stijgende olieprijzen. Althans zo heet het in de media. De prijs per vat ruwe olie gaat omhoog en nog dezelfde dag worden bijvoorbeeld de prijzen aan de pomp ook omhooggestuwd. Logisch? Ja, op zich natuurlijk wel.Ton-L schreef:Weet iemand hoe het mogelijk is dat ik in Sept 2004 1750 euro's
betaalde voor onze vlucht in 2005 met BA , En nu zelfde datum ( alleen voor 2006 ),maatschappij , kom ik op rond de 2900 Euro's![]()
![]()
Hoewel het logischer zou zijn dat een prijsstijging pas wordt doorberekend als de pomphouders ook daadwerkelijk hun "vaten" duurder moeten inkopen. Voor deze strategie wordt niet gekozen omdat het voor de consument dan waarschijnlijk niet goed meer te volgen is.
De praktijk is inmiddels dat de prijzen van ruwe olie eergisteren al omhoog schoten omdat er mogelijk schade aan raffinaderijen door orkaan Rita toegebracht zou kunnen worden.
Volgende maand gaan de prijzen zeer hoogst waarschijnlijk weer omhoog omdat men verwacht dat het orkaanseizoen van 2006 wellicht wel weer net zo zwaar kan worden als dit jaar....
Oké, ik word wat cynisch. Excuses.
Om weer op het topic terug te komen, hoe werkt het nu met verlagingen van de prijzen. Ineens wordt er een geheel andere strategie gevolgd. Het zal de meesten niet verbazen dat nu een omgekeerde werkwijze wordt gehanteerd. De prijs van ruwe olie daalt, maar de prijs van geraffineerde brandstof zal in de toekomst maar zeer langzaam weer gaan dalen omdat nu geldt dat de maatschappijen natúúrlijk de nog duur gekochte brandstof in voorraad hebben, waarvan de prijs helaas, doorberekend moet worden aan de consument.
Wat is er voor vliegtuigmaatschappijen nou makkelijker om hun toch al slechte afgelopen boekjaren, weer iets meer glans te geven??
Dat daardoor consumenten het reizen onmogelijk wordt gemaakt, schijnt helaas nog niet door te dringen.....Bij de genoemde prijzen zal voor ons de reis ook niet doorgaan. Dan zouden we 100% meer moeten gaan betalen alleen voor tickets!!!
Maar wij zullen die beslissing pas nemen in December. Ik hoop dat er nog wat verandert in de prijzen, want alle 4 verheugen we ons al weer op een tripje naar de States.
-
JGK
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij zijn deze zomer met Delta via Atlanta naar Denver gevlogen en van San Francisco via Atlanta weer terug, maar hadden helaas alleen maar monitoren boven het gangpad en die waren helaas hard toe aan een onderhoudsbeurt toe want het beeld was erg slecht. Voor de rest een prima luchtvaartmaatschappijvana schreef:Hebben ze bij Delta nooit stoelschermen? Want als ik op hun site kijk hebben ze het toch over "in-seat movies".goede maatschappij alleen geen stoelschermen maar monitoren in het gangpad.
Marjon
Jan Gijs
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ton, één van de redenen hiervoor is dat British Airways dit jaar ¤ 220, p.p. aan luchthavenbelasting vraagt .Vorig jaar was dat voor ons maar ¤ 67, p.p.Ton-L schreef:Weet iemand hoe het mogelijk is dat ik in Sept 2004 1750 euro's
betaalde voor onze vlucht in 2005 met BA , En nu zelfde datum ( alleen voor 2006 ),maatschappij , kom ik op rond de 2900 Euro's![]()
![]()
Dat scheelt dus voor 4 personen al ¤ 612, !!!!!!!!
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi allemaal
Het is ons gelukt.
Wij hebben het advies van Roland opgevolgd en naar een alternatief voor Denver gezocht.
We hebben gekeken naar Salt Lake City, Calgary, Kansas City, maar die kwamen op dezelfde prijs uit ( of duurder), Phoenix was wel goedkoper.
Ik heb zojuist een optie genomen op een retourvlucht Phoenix. Heen 20-07-2006 en terug 18-08-2006 met Delta Airlines.
Deze vlucht kost ons:
¤ 699 vlucht
¤ 71 luchthavenbelasting.
-----
¤ 770, per persoon.
Met dit tarief zijn we goedkoper uit dan vorig jaar!!!
We hebben de optie voor 3 dagen maar ik denk dat we morgen al gaan boeken want bij vliegwinkel verwachten ze dat binnen 3 dagen de brandstoftoeslag omhoog gaat met 40,-p.p.
Voor wie interesse heeft: We hebben dit tarief gevonden bij http://www.vliegwinkel.nl.
Er zijn nog diverse data half juli voor deze vlucht ( op sommige data is hij ¤ 30 duurder p.p.)
Nu we via Phoenix gaan i.p.v. Denver moeten we natuurlijk wel ons reisschema aanpassen.
Ik denk dat het ongeveer wordt:
Phoenix
Monument Valley en Arches(zijn we ook nog niet geweest)
Denver ( Six Flags)
Rocky Mountain NP
Mount Rushmore
Yellowstone
Grand Teton
Dinosaur
Salt Lake City
Las Vegas ( voor de tweede keer, vinden de kinderen erg leuk)
Lake Havasu ( hebben we vorige keer over moeten slaan)
Phoenix
Dat moet toch te doen zijn in 30 dagen?
Marjon ( die lekker weer een reisroute kan gaan plannen, maar de foto's van vorig jaar nog steeds niet ingeplakt heeft
)
Het is ons gelukt.
Wij hebben het advies van Roland opgevolgd en naar een alternatief voor Denver gezocht.
We hebben gekeken naar Salt Lake City, Calgary, Kansas City, maar die kwamen op dezelfde prijs uit ( of duurder), Phoenix was wel goedkoper.
Ik heb zojuist een optie genomen op een retourvlucht Phoenix. Heen 20-07-2006 en terug 18-08-2006 met Delta Airlines.
Deze vlucht kost ons:
¤ 699 vlucht
¤ 71 luchthavenbelasting.
-----
¤ 770, per persoon.
Met dit tarief zijn we goedkoper uit dan vorig jaar!!!
We hebben de optie voor 3 dagen maar ik denk dat we morgen al gaan boeken want bij vliegwinkel verwachten ze dat binnen 3 dagen de brandstoftoeslag omhoog gaat met 40,-p.p.
Voor wie interesse heeft: We hebben dit tarief gevonden bij http://www.vliegwinkel.nl.
Er zijn nog diverse data half juli voor deze vlucht ( op sommige data is hij ¤ 30 duurder p.p.)
Nu we via Phoenix gaan i.p.v. Denver moeten we natuurlijk wel ons reisschema aanpassen.
Ik denk dat het ongeveer wordt:
Phoenix
Monument Valley en Arches(zijn we ook nog niet geweest)
Denver ( Six Flags)
Rocky Mountain NP
Mount Rushmore
Yellowstone
Grand Teton
Dinosaur
Salt Lake City
Las Vegas ( voor de tweede keer, vinden de kinderen erg leuk)
Lake Havasu ( hebben we vorige keer over moeten slaan)
Phoenix
Dat moet toch te doen zijn in 30 dagen?
Marjon ( die lekker weer een reisroute kan gaan plannen, maar de foto's van vorig jaar nog steeds niet ingeplakt heeft
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Marjon,
deze site: Monty Travel.com moet je eigenlijk ook nog even proberen.
Via deze site kom ik uit op een ticketprijs van EUR 733,15 per persoon voor jullie (zelfde periode maar dan met KLM/Northwest Airlines).
Marjan heeft haar trip van afgelopen april via deze site geboekt. Was allemaal prima in orde.
Roland
PS Marjan heeft het nog wat te druk met andere dingen, vandaar dat ik even reageer, ze meldt zich één dezer dagen wel weer op het forum.
deze site: Monty Travel.com moet je eigenlijk ook nog even proberen.
Via deze site kom ik uit op een ticketprijs van EUR 733,15 per persoon voor jullie (zelfde periode maar dan met KLM/Northwest Airlines).
Marjan heeft haar trip van afgelopen april via deze site geboekt. Was allemaal prima in orde.
Roland
PS Marjan heeft het nog wat te druk met andere dingen, vandaar dat ik even reageer, ze meldt zich één dezer dagen wel weer op het forum.
-
doreennicole
- Amerika-expert
ik heb ondertussen ook geboekt (1 nov). US Airways, die nog de oude bagage allowances heeft, was toevallig ook een van de goedkopere, dus ik heb voor 490 (incl alles) een ticket naar Seattle gevonden. Er waren meerdere rond de 500-550, maar dan had ik bij moeten betalen voor alles over 50 lbs.
Doreen
Doreen
SEEING IS BELIEVING
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Roland bedankt voor de info.
Ik heb nog wat vraagjes.
Weet jij (of iemand anders) wat voor vliegtuigen dit zijn (zie hieronder), ik kan ze niet goed vinden bij Seat Guru.
Weet jij of er stoelschermpjes zijn in onderstaande vliegtuigen want dat staat er ook erg onduidelijk.
Amsterdam (AMS) 2:30 PM NORTHWEST #0053 0 333 Prop
Detroit (DTW)* 5:10 PM 7:00 PM NORTHWEST #0261 0 320 Jet
Phoenix (PHX) 8:20 PM
bedankt
Marjon
Ik heb nog wat vraagjes.
Weet jij (of iemand anders) wat voor vliegtuigen dit zijn (zie hieronder), ik kan ze niet goed vinden bij Seat Guru.
Weet jij of er stoelschermpjes zijn in onderstaande vliegtuigen want dat staat er ook erg onduidelijk.
Amsterdam (AMS) 2:30 PM NORTHWEST #0053 0 333 Prop
Detroit (DTW)* 5:10 PM 7:00 PM NORTHWEST #0261 0 320 Jet
Phoenix (PHX) 8:20 PM
bedankt
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties