Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KLM online stoelen vastleggen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

KLM online stoelen vastleggen

Bericht door stijnec »

In de laatste editie van de flying dutchman stond dat je voortaan 90 dagen voor je vlucht online stoelen kunt reserveren, iemand hier ervaring mee?
Afbeelding
Disney
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: KLM online stoelen vastleggen

Bericht door Disney »

Ik heb zelf 90 dagen vantevoren met KLM gebeld (dus niet online) en met behulp van Seat Guru plekken besproken.
Het is ook zo dat als je 24 uur vantevoren gaat inchecken je evt nog de plekken kan veranderen mochten er betere plekken vrijgegeven zijn.
Dit zelfde geldt ook voor de terugreis.

Succes!! :D
Wij zijn helaas weer terug uit de USA!!
mofraweert
Amerika-ontdekker

Bericht door mofraweert »

Nog niks van gehoord of gelezen. Ik heb onlangs ook nog stoelen via de afdeling KLM Reserveringen vastgelegd. Kon toen nog niet online (was ergens in mei).
http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik las het ook in Flying Dutchman, het viel idd op doordat het voorheen nooit kon :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Wij hebben ook onze stoelen voor zowel de heen- als de terugreis al vastgelegd. Dit moest telefonisch, kon niet via internet. Voor de terugreis konden we zelfs 5 stoelen helemaal voorin vastleggen, omdat we voor 1 iemand Flying Blue hadden. Voor de heenreis lukte dit niet, maar we hebben toch 5 plekken bij elkaar. Vooral omdat wij met 3 kinderen reizen, vind ik het fijn om te weten dat we naast elkaar kunnen zitten.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Dat het via de telefoon kon was al bekend, maar blijkbaar kan het sinds kort ook online :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
renellen2
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door renellen2 »

Kan dit ook als de vlucht uitgevoerd wordt door Delta??
En via welke site dan? Die van KLM of Delta?

Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
lkapitein
Amerika-ontdekker

Bericht door lkapitein »

Waar kan ik het telefoonnr. vinden wat je dan moet bellen (KLM)
Disney
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Disney »

Het telnr is 020-4 747 747 en ze zijn 24 uur per dag bereikbaar!
Succes :D
Wij zijn helaas weer terug uit de USA!!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Volgens mij kan je alleen bellen als je vliegt met KLM of North West.

Ik heb overigens net weer gebeld om een dubbelcheck uit te voeren en nu gaf ze aan dat de stoelen gereserveerd staan maar daar altijd nog een wijziging kan plaats vinden.
Ik moet dus 24 uur van te voren nog een keer bellen! :roll:
Misschien dat het voor ons anders is omdat we family row hebben aangevraagd (met 1 klein kind en de 2e op komst)

We zullen zien waar we terecht komen.
AmsUsa
Amerika-ontdekker

Bericht door AmsUsa »

Moet je hiervoor je ticketnummers hebben? Wij hebben namelijk geboekt bij reisbureau en dus nog geen gegevens. Die krijgen we kort voor reis.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ja, je hebt je reserveringsnummer nodig. Bij 24 uur van te voren inchecken zelfs de paspoortnummers.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben ze via de KLM klantenservice laten vastleggen.
Maar zaten zowel heen als terug op andere stoelen, dus.... :?

Online inchecken ging overigens niet (waarschijnlijk omdat we met een klein kind reisden) en de rij toen we aankwamen op Schiphol (ruim 3 uur te vroeg) loog er niet om!
Gelukkig hadden we toen mazzel en liet een grondstewardess ons via de Business Class rij inchecken. Dat heeft ons zeker 1,5 uur aanschuiven in de rij gescheeld. We vlogen overigens heen en terug op SF.
Jozef
Amerikafan

Bericht door Jozef »

Wij vertrekken op 1 september pas met Air France vanaf Parijs, maar ik kan al wel via klm.nl online mijn stoelen vastleggen.

Beetje jammer wel dat je niet alle stoelen kan kiezen die als 'beschikbaar' staan. Zo dacht ik 2 stoelen te pakken te hebben met extra beenruimte (kon ze gewoon aanklikken), maar het systeem kon de keuze uiteindelijk niet opslaan.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Ik heb eerst de stoel gereseveerd door te bellen. Dat was heel eenvoudig. Tijdens online inchecken (wat een uitvinding) kon ik mijn stoelen nog wijzigen dat hebben we op de heenweg niet gedaan, maar op de terugweg wel en zo hadden we een bank (3 stoelen) voor ons tweeen.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Jozef schreef:Wij vertrekken op 1 september pas met Air France vanaf Parijs, maar ik kan al wel via klm.nl online mijn stoelen vastleggen.

Beetje jammer wel dat je niet alle stoelen kan kiezen die als 'beschikbaar' staan. Zo dacht ik 2 stoelen te pakken te hebben met extra beenruimte (kon ze gewoon aanklikken), maar het systeem kon de keuze uiteindelijk niet opslaan.
Kunnen wij ook al online inchecken ( Delta - vertrek vanuit Zaventem op 19 augustus ) ??
Het is onze eerste keer en misschien kan iemand uitleggen hoe het moet ?
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Nee, bij Delta kan je pas 24 uur voor vertrek inchecken.
Stoelen selecteren weet ik niet.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Stoelen hebben we ondertussen geselecteerd . Hoe we moeten inchecken ken ik niet , er is momenteel geen mogelijkheid ( denk ik ) :?
Als we nu op check-in klikken komen we op het scherm om je stoelen te selecteren .
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Ik had zowel voor heen- als terugreis AMS-LAX met KLM telefonisch stoelen gereserveerd. Op de heenweg ging dat goed, we hadden inderdaad de stoelen die we gereserveerd hadden (maar niet de gereserveerde kindermaaltijd, dat schijnt heel vaak fout te gaan).
Op de terugweg zag ik bij het online inchecken dat we slechtere stoelen toegewezen hadden gekregen (bij de wc's en midden op een vleugel), maar wel naast elkaar. Ik was daar niet blij mee, had niet voor niks de moeite genomen om ruim van te voren te bellen. Een andere plek naast elkaar was online niet meer beschikbaar. Ook bij het inchecken op LAX geprobeerd, maar kreeg nul op request. De verklaring van het grondpersoneel in LAX was dat een reservering alleen het aangeven van een voorkeur was, meer niet. Ze konden er niks meer aan doen. Nouja, de kindermaaltijd was er dit keer wel....

groetjes
Christa
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Herkenbaar!
De gereserveerde kindermaaltijden hadden wij wel, zowel heen als terug.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer