Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pacific Coast Highway, hotel/motel reserveren?
-
Kwaajknarie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Pacific Coast Highway, hotel/motel reserveren?
Hoi,
Ben aan het kijken voor een overnachting ten noorden van LA, rond Santa Barbara/Pismo/Carpinteria. We komen daar aan op zaterdagavond 22 augustus, is het verstandig om te reserveren voor die avond of is ter plekke kijken en boeken nog wel te doen op een weekend avond?
Bedankt!
Robert
Ben aan het kijken voor een overnachting ten noorden van LA, rond Santa Barbara/Pismo/Carpinteria. We komen daar aan op zaterdagavond 22 augustus, is het verstandig om te reserveren voor die avond of is ter plekke kijken en boeken nog wel te doen op een weekend avond?
Bedankt!
Robert
Re: Pacific Coast Highway, hotel/motel reserveren?
Ik zou zeker reserveren die tijd van het jaar. Het is trouwens nog een heel eind van Santa Barbara naar Pismo Beach. (1.5-2 uur).
-
demo1987
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik zou ook graag willen weten of ik moet reserveren, alleen ga ik de andere kant op. Ik ga van Los Angeles naar San Francisco en zou graag willen overnachten in de buurt van Big Sur / Carmel BTS. Moet ik vast reserveren of kan ik ook op de bonnefooi?
Wij zijn daar in de nacht van 23 op 24 juli
Wij zijn daar in de nacht van 23 op 24 juli
Het is hoogseizoen langs de gehele Pacific Coast. Ook de Amerikanen zelf zijn op stap. Je kan natuurlijk altijd geluk hebben maar reserveren is echt aanbevolen. That said, wij reservern nooit maar komen dan ook buiten de piekperiode. Als je niet reserveert loop je de kans ergens ver van de kust te moeten blijven. Meestal zijn de routes strak gepland en dan wil je niet later op de dag nog naar accomodatie willen gaan zoeken. Als je niet reserveert probeer dan voor 4pm bij een hotel te zijn.
Yeehaw
Yeehaw
-
marjolein59
- Amerikafan
Zelf ben ik ook bezig geweest voor hotelreservering 20 juli in San Simeon en 21 juli in Santa Monica (laatste nacht voor vertrek naar huis...) maar dat heeft best wat moeite gekost!! Kreeg bij behoorlijk wat hotels te horen dat ze vol zaten... maar uiteindelijk is het wel gelukt.
m.a.w. ..... zou idd maar reserveren.
Marjolein
m.a.w. ..... zou idd maar reserveren.
Marjolein
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1866 Weergaves