Ha, mijn kapper woont in Geldermalsen, heet Jan en is rond de 50.Matrox schreef:Ik dacht éven dat je dezelfde thuiskapper had als ik, maar toen las ik dat het een hij was.nieuwenoord schreef:Mijn thuiskapper rekent 7,40 voor een knipbeurt en als ik zorg dat ik een pakketje verf heb staan, smeert hij het er gratis even inTotale kosten: ongeveer 20 euro voor knippen én verven.
Wij zijn met z'n vieren voor knippen rond de € 30,- kwijt. Als er geverfd (vrouwlief) moet worden komt daar als ik me niet vergis zo'n € 10,- bij.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kapperskosten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Kapperskosten
-
Matrox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
De mijne heet ook Jan, maar dan de vrouwelijke variant. Janette dus.
Ze is begin 20 en woonde vroeger ook in Geldermalsen.
Ze is begin 20 en woonde vroeger ook in Geldermalsen.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
voor mij: $110 voor mohawk highlight, wassen, knippen, fohnen met een $15 tip. Manlief doet z'n eigen haar en soms, net als bij de man van wiepster, gaat het mis en is't ie een paar dagen kaal
.
-
Priscilla
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben toevallig afgelopen weekend weer eens naar de kapper geweest (was ECHT nodig!!
)
Kosten: 170 Euro voor spoeling, highlights, knipbeurt en fohnen....
(wie had het hier eerder over een ticket naar Amerika???
)
Anyhow, ik denk dus dat het in NL, net als in Amerika, het erg verschilt per kapper...
Kosten: 170 Euro voor spoeling, highlights, knipbeurt en fohnen....
(wie had het hier eerder over een ticket naar Amerika???
Anyhow, ik denk dus dat het in NL, net als in Amerika, het erg verschilt per kapper...
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Tijdens onze vakantie in Florida in het Gulf Town center een knipbeurt voor mijn man en voor mij de uitgroei bijwerken (Redken-produkt), knippen en fohnen, totaal $ 61,--
, hier zijn we heel wat meer kwijt, het was overigens heel goed geknipt, leuke kapster, $ 15,-- fooi gegeven.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?dutchie_in_boston schreef:voor mohawk highlight
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ik betaal voor knippen € 20.70. In Badhoevedorp.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als de rechter van dit koppel?kastelke schreef:Wat moet ik me daar bij voorstellen?dutchie_in_boston schreef:voor mohawk highlight

Of dit met highlights?

-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar dan in een damesversie?
Elke
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik ben 3 weken geleden eens na mijn werk in Eindhoven naar de kapper geweest. Het resultaat viel tegen; de pony was te kort en ik had gevraagd om laagjes waarbij de kortste nog in een staart erbij kan. Niet dus
Ik was voor die knipbeurt en verven (een kleur) 76 euro kwijt en toen ik thuis kwam zat de verf nog aan en in mijn oren......
Ik was voor die knipbeurt en verven (een kleur) 76 euro kwijt en toen ik thuis kwam zat de verf nog aan en in mijn oren......
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een damesversie ervan zou willen hebben, maar ja wie ben ik??

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mijn thuiskapper rekent 10 euro voor knippen en föhnen. Komt daar nog kleuren bij, dan betaal ik 30 euro.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vandaag naar de kapper geweest, wassen, knippen en fohnen, kosten 26,50 euro. Volgende keer laat ik het weer verven, incl. highlights dan kost het rond de 60 euro.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik liet het de vorige keer niet knippen, slechts de uitgroei bijverven en highlights. Toen was ik rond de €70 kwijt. Vond ik toch wel erg veel. Maar ja, ze wassen, doen er een maskertje in, knijpen wat creme erin voor mijn krullen....ik verdenk ze ervan daar erg veel voor te vragen
Ik dacht; ik ga de volgende keer wel als ik in de VS ben maar dat is dus niet goedkoper. Jammer!
Ik dacht; ik ga de volgende keer wel als ik in de VS ben maar dat is dus niet goedkoper. Jammer!
-
peet
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik betaal hier bij de akpper 4 mile verder op $10 voor wassen en knippen. Verven doe ik zelf als ik het verf. Voor de kinderen rekend ze $7, . geen geld. Ze rekend voor verven met alles er op en eraan $40. Mag je ook niks van zeggen. 1 is de eigenares en 1 medewerkster en ze zijn beide, kentter gekke meiden maar knippen bijzonder goed.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik betaal $15 en geef $3 fooi. ik word geknipt door een duitse van een jaar of 60. Wel een grappig mens.
Ze heeft ook een pruikensalon
Ze heeft ook een pruikensalon
Ach Mark als het dus allemaal weg is kun je nog een leuk pruikje aanschaffen?

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn vrouw vind een kale kruin wel wat hebben.Corry schreef:Ach Mark als het dus allemaal weg is kun je nog een leuk pruikje aanschaffen?![]()
Het begint wat dunner te worden bovenop. So be it. Voor mijn geen dood beest gevoel op mijn hoofd denk ik
Gelijk heb je. Er niets mis aan een kaal hoofd. Hoewel als vrouw zou ik er niet voor gaan.(helaas zijn er soms omstandigheden dan is het gewoon niet anders
)