Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Birthday San francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Rudi_Isabel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Birthday San francisco

Bericht door Rudi_Isabel »

Nog een 3tal weekjes en wij vertrekken naar Amerika, we hebben vele tips gelezen op deze wondermooie site,
:dance:

Maar !!! nog een laatste vraagje, mijn vrouw verjaard de voorlaatste dag van ons verblijf, in San francisco :wink:
hebben jullie een paar ideetjes, voor iets mooi te beleven in die stad, een lekker romantisch restaurantje of een "must do"tip wat we zeker kunnen doen,
kwestie van mijn schatje nog even in de bloemetjes te zetten... :D,

groetjes.
Neem een kijkje op http://camperezel.be, reisverslagen in een leuke leesomgeving
2009 Zuidwest 3 weken
2009 Washington - New York 1 week
2012 Vancouver - Yellowstone 4 weken
2013New York - Niagarafalls 2 weken
stefannelies
Amerika-ontdekker

Re: Birthday San francisco

Bericht door stefannelies »

Ik ben benieuwd wat de reacties worden en ga ze zeker aan mijn man laten zien! :wink:

(Wij gaan in september naar SF en ook ik ben dan jarig.)
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,

het vervoer is al geregeld : http://www.sanfranciscolimo.com/birthday.htm

jacques
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Een etentje in het Grand Hyatt Hotel op de 36e verdieping misschien? Super uitzicht!
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

Effe ervan uitgaand dat je enkel een avondje wil plannen: Skip de limo. Ga voor een aperitief naar Top of the Mark of 555 California (beiden met prachtig uitzicht over SF). Reserveer bij Range of Eos voor het diner, of als je zin hebt in sushi bij Sushi Groove South (of als je zin hebt in een andere specifieke keuken, laat dan effe iets weten). Kom daarna terug richting Union Square en neem de cable car ('s avonds heel romantisch, maar frisjes) naar de andere kant van de stad, wandel nog even langs het water en ga nog iets drinken bij een van de vele cafes (misschien een Irish Coffee in het cafe waar ze beweren dat die uitgevonden werd).
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Rudi_Isabel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

@marijkedb
Range of Eos welke keuken is dit ?

mijn vrouwtje lust wel vis , vooral kreeft :wink: dus daar zou ze wel heel veel plezier aan hebben.

de limo , ga ik wel laten of het moest een rose zijn, van deze kleur is ze fan van :roll:

groetjes ,
Neem een kijkje op http://camperezel.be, reisverslagen in een leuke leesomgeving
2009 Zuidwest 3 weken
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

www.rangesf.com
www.eossf.com

Bij beide restaurants zijn er visgerechten te verkrijgen, maar het is niet hun specialiteit. Range serveert "california cuisine" en Eos serveert "tapas style". Allebei uitzonderlijk lekker, ben er zelf geregeld gaan eten en heb nooit iets minder dan perfect voorgeschoteld gekregen. Een echt visrestaurant heb ik in SF niet uitgeprobeerd. Bij Sushi Groove South is het natuurlijk al sushi wat de klok slaat. Heel lekkere vis dus.

Als je naar Eos zou gaan, bestel dan zeker de "warm goat cheese fondue", it's to die for. ;-)
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door druppel »

Mijn parnter is ook regelmatig jarig in amerika als we daar zijn. Ik meld dit altijd even bij het personeel van het restaurant als we daar eten . We kregen tot nu toe de leukste reacties van ; al het personeel ( inclusief keukenpersoneel ) zingend rond onze tafel ( wat vond mijn vriend dat leuk zeg :wink: ) een complete ijstaart met sterretjes en ander vuurwerk erop , een bon voor de volgende keer gratis eten ( altijd handig als je op rondreis bent ) een leuk boek over diverse restaurants in amerika ....
gymnastics; just do it !
Rudi_Isabel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

tapas style bij EOS, dat zal ze ook wel zien zitten :D

bedankt alvast voor de leuke reacties ...
2009 Zuidwest 3 weken
viola
Amerikafan

Bericht door viola »

Wat grappig, eind Mei was mijn broer ook jarig toen we samen in san francisco waren. Maar slingers op de kamer kan altijd. Maar ik weet niet of "the rocketboat" wat voor je vrouw is. In ieder geval een fijne dag!!!
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer