Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1 of 2 kamers

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

1 of 2 kamers

Bericht door Arlette »

We willen naar New York en eventueel Washington, we zijn : mijn man en ik en onze zoon van bijna 19.
Nu vinden jullie het misschien een domme vraag maar zijn we beter af met 2 kamers of met 1 kamer voor 3, we vinden het niet erg om op één kamer te liggen hoor alhoewel er dan van "intieme" knuffels geen sprake is natuurlijk. :wink:
:lol: Maar zijn de kamers voor 3 dan niet te krap, ook al slaap je er alleen maar?
Maar we zouden het maar doen om de prijs te drukken. Anders slaapt onze zoon alleen (als hij daartegen geen vriendin heeft om mee te pakken :) Niet dat hij bang is om alleen te slapen maar hoe zit het dan met de kamers?
Kun je vragen om 2 kamers naast elkaar (of tenminste op het zelfde verdiep) en is dit dan een éénpersoonskamer dat hij krijgt of moet hij ook een tweepersoonskamer nemen en hoe zit het dan met de prijs? Ik kan er niet goed aan uit.
En hoe pakken we de verbinding aan van New York naar Washington? De ene zegt hier de trein, de andere de bus, ...
En wat is het voordeligste: vanuit Nederland of vanuit België vliegen, met een touroperator plannen of alles zelf vastleggen?
Ik ben volop aan het plannen ook al duurt het voor ons nog even eer we kunnen gaan. Een goed voorbereide vrouw is er 2 waard, zullen we maar zeggen :dance:
En ik ga hier nog dikwijls op de AAsite komen kijken hoor. Want ik heb nog vragen genoeg om te stellen vooraleer ik kan vertrekken.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Arlette op 14 jun 2009, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
vinyltje
Amerikafan

Re: 1 of 2 kamers

Bericht door vinyltje »

Volgens mij zijn de meeste kamers sowieso groot genoeg. Ik had in mijn eentje zelfs vaak een kamer waar 2 tweepersoonsbedden in stonden.
Maar ik zou het bij het hotel wel even navragen, het scheelt je sowieso een bak geld!
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben twee reizen gemaakt met onze zoon en dochter (pubers ) en vorig jaar met alleen onze dochter (toen 17).
We hebben altijd maar één kamer genomen. De kamers zijn ruim genoeg.
Je boekt gewoon een kamer met 2 queen beds of twee doublebeds. Een queen bed is iets groter dan een tweepersoonsbed en een doublebed is ongeveer net zo groot.
Het is zonde om twee kamers te nemen, dan ben je bijna twee keer zoveel geld kwijt.

Marjon
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Misschien is Hotwire een idee voor jullie :wink:
NY - Washington kan je natuurlijk ook met de auto doen...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Arlette schreef: Kun je vragen om 2 kamers naast elkaar (of tenminste op het zelfde verdiep)
Vragen (connecting/adjoining rooms) kan altijd maar onze ervaring is teleurstellend.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Pioenroos
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Pioenroos »

In New York heb je twee nadelen t.o.v. de rest van Amerika: de kamers zijn er kleiner én ze zijn er veel duurder.

Zeker als je er een paar dagen wilt blijven, zou ik voor één kamer gaan. Wij zijn in drie verschillende hotels met
drie personen op een kamer geweest, dus het moet zeker lukken iets te vinden.
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Wat een fantastische reacties al, ik weet zeker dat ik tegen de tijd dat ik mag gaan :dance: een leuke trip bijeen kan sprokkelen. En nu maar hopen dat we allen gezond en wel blijven om te kunnen gaan.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer