Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bellen naar amerikaanse mobiel.
bellen naar amerikaanse mobiel.
iemand enig idee welk nummer je moet draaien om met een vast nederlandse huistelefoon naar een amerikaanse mobiele telefoon belt?
Re: bellen naar amerikaanse mobiel.
Dat is al heel vaak besproken hier op het forum. Als rechts boven kijkt zie je een linkje met Zoeken staan, daar kan je veel antwoorden al vinden.
Vanuit Nederland bel je naar de VS op deze manier:
001- area code- telefoonnummer
dus bv:
001-555-123-4567
Vanuit Nederland bel je naar de VS op deze manier:
001- area code- telefoonnummer
dus bv:
001-555-123-4567
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Amerika is er geen onderscheid tussen mobiele nummers en vaste lijnen, je belt ze op dezelfde manier. Je kunt niet aan het nummer zien dat je een mobiel belt zoals dat in Nederland het geval is.
Tenzij je weet welke eerste drie getallen bij welke aanbieder/gebied hoort (althans in mijn staat dan). Als je hier een telefoonnummer hebt, dan is dat als AAA-BBB-CCCC, dan is AAA altijd 808 in mijn staat, als het getal erna (dus BBB) begint met een 6, dan is het een landlijn, je kan aan de overige 2 nummers zien waar het vandaan komt. Begint het met een 2, dan is het Verizon, een 5 is ook weer een mobiel nummer en zo gaat het hier door. Ik ken niet al die nummers uit mijn hoofd maar ik heb wel gezien dat dit systeem zo in elkaar steekt, en het klopt tot op heden nog altijd
Aan de andere kant is het inderdaad niet zoals in Nederland dat 06 voor mobiel is en bijna al het andere landlijnen zijn, maar op deze manier kun je wel wat onderscheidt maken 
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat werkt ook niet Jie jie. Ik had eerst telefoon met alltel 417 123 4567
Dat nummer heb ik nog steeds maar nu heb ik al weer jaren at&t en ik heb nog steeds hetzelfde nummer.
je kan zelfs een landlijn nummer over laten plaatsen op een mobiel
Dat nummer heb ik nog steeds maar nu heb ik al weer jaren at&t en ik heb nog steeds hetzelfde nummer.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Da's wel een makkelijk nummer, Mark! 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Kan me voorstellen dat je aan zo'n nummer gehecht raakt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Klopt inderdaad, ik zat er later vandaag nog eens aan te denken toen ik in de auto zat met mijn vrouw, ik bedacht me dat zij haar nummer had behouden toen ze van Sprint naar Verizon ging. Ik wist trouwens niet dat het landlijn nummer overgeplaatst kan worden op een mobiel.. sja, op die manier heb je inderdaad geen overzicht meer.ned in MO schreef:Dat werkt ook niet Jie jie. Ik had eerst telefoon met alltel 417 123 4567
Dento schreef:Da's wel een makkelijk nummer, Mark!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3042 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 12 Reacties