Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alamo Direct Road Express Service

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
HeleneB
Amerika-ontdekker

Alamo Direct Road Express Service

Bericht door HeleneB »

Wij hebben een Full SUV gehuurd via USA-REisen bij Alamo op LAX.

Nu zie ik op onze reservatieformulieren dat een express-service is als je je op voorhand inschrijft op de website en al je gegevens al doorgeeft (www.alamodirectroad.com) Heeft iemand dit al eens gedaan? Kun je dan ergens apart "inchecken" op de luchthaven of moet je nog in de rij aanschuiven?
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Alamo Direct Road Express Service

Bericht door Pascal »

Eerst en vooral moet je na aankomst zowiezo de bus op om naar het Alamo verhuurkantoor te gaan (busritje van zo'n 5 minuten).
Volgens de website maak ik niet uit dat er een aparte check in is voor deze service, enkel dat ze op het moment dat je voor hun 'loket' staat, dat al de info voorhanden is die ze nodig hebben... Of dat dan nog sneller gaat dan anders?
Het kantoor op LAX is enorm, er zijn meer dan 20 loketten en het schuift goed op.
En zelfs als je de gegevens op voorhand ingeeft, moeten ze toch nog eens alles controleren. Maar onder het motto baat het niet dan schaadt het niet, kan je het proberen!
6foot6
Amerika-expert

Re: Alamo Direct Road Express Service

Bericht door 6foot6 »

Ik heb al eens (3x) zoiets gedaan in Orlando maar dat is al een tijdje terug, je moest toen daar nog met een busje naar het Alamoverhuurbedrijf.
De service had volgens mij ook een andere naam en je kreeg bij je papieren een formulier dat je in moest invullen en opsturen naar Ierland.
Er was ook een pasje bij dat je kon tonen aan een speciale balie.
Volgens mij waren mijn gegevens de eerste keer niet goed overgekomen want alles werd weer opnieuw ingevoerd.
De tweede en derde keer heb ik niets meer opgestuurd maar toch de speciale balie gebruikt met mijn pasje(dat iedere keer moest worden ingeleverd).
Het resuiltaat was wel een snellere afhandeling

Bij één van die keren werd daar mijn cc geskimt en voor fl 3000,- benut.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer