Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat koop je in Amerika?
Wat koop je in Amerika?
Na de Topic over de boodschappen die camperreizigers kopen in de eerste winkel die ze tegen komen ben ik eigenlijk wel benieuwd wat iedereen koopt om mee terug te nemen naar Nederland. In een ander Topic zag ik dat veel mensen de levi's 501 aanprijzen.
Wat is er nog meer interessant? Schiet maar, ik ben benieuwd!
Henrytje
Wat is er nog meer interessant? Schiet maar, ik ben benieuwd!
Henrytje
Re: Wat koop je in Amerika?
Woon in Amerika maar toen ik nog in de lage landen woonde was het vooral kleding en schoenen, bijna alle merken zijn voordelige, ook elektronika is de moeite, denk aan iPods. En natuurlijke al die lekkerheden die in Nederland niet te krijgen zijn.
Laatst gewijzigd door Rob op 08 jun 2009, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij kopen vooral merkkleding zoals Tommy Hilfiger en Ralph Lauren. Dat is echt stukken goedkoper in Amerika.
Mijn dochter is gek op kleding van Abercrombie & Fitch dat kun je niet in Nederland kopen.
Marjon
Mijn dochter is gek op kleding van Abercrombie & Fitch dat kun je niet in Nederland kopen.
Marjon
Wij sturen dus veel spullen naar Nederland en qua kleding is Abercrombi, Ralph Lauren en Hollister erg populair. Ook specifieke American Football spullen doen het goed. We zitten vooral in de auto en motorenwereld, denk bijvoorbeeld aan Harley spullen, en daar is ook alles veel goedkoper dan in Nederland. Keuken apparaten van Kitchen Aid doen het ook goed. We doen ook veel barbeques maar die zijn wat groot voor handbagage 

Er is al eens een topic hierover geweest: viewtopic.php?f=3&t=245
Daar zal zeker wat inspiratie in staan
Daar zal zeker wat inspiratie in staan

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Oke, Clint, dat had ik niet gezien. Heb net gekeken. Daar was ik wel even mee bezig
!
Ik ben een hoop wijzer geworden!
De maple sirup was ik nog vergeten en ook las ik ergens van die zakjes lemonade. Toen wij zo'n 15 jaar geleden in Canada waren vonden we die zo lekker! Ik was het helemaal vergeten
Diverse CD's zullen er ook wel mee terug gaan! Ook leuk voor onderweg. Ik hoop tenminste dat we dan CD's kunnen draaien
Nog maar 3 weekjes en dan vliegen we..... :dance:

Ik ben een hoop wijzer geworden!
De maple sirup was ik nog vergeten en ook las ik ergens van die zakjes lemonade. Toen wij zo'n 15 jaar geleden in Canada waren vonden we die zo lekker! Ik was het helemaal vergeten

Diverse CD's zullen er ook wel mee terug gaan! Ook leuk voor onderweg. Ik hoop tenminste dat we dan CD's kunnen draaien

Bagels!!! zo lekker!
ik koop ze daar op de dag dat ik vertrek en gooi ze thuis dan meteen in de vriezer.
Verder CD's en kleding.
ik koop ze daar op de dag dat ik vertrek en gooi ze thuis dan meteen in de vriezer.
Verder CD's en kleding.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Abercrombie en Hollister!
En natuurlijk allemaal lekkernijen die we hier niet hebben. (ik denk dan vooral aan pop-tarts
)
En natuurlijk allemaal lekkernijen die we hier niet hebben. (ik denk dan vooral aan pop-tarts

-
- Amerikakenner
Ik sla altijd een berg All Stars in en kleding van Billabong en Roxy, allemaal stukken goedkoper dan in Nederland!
Betreft de All Stars, elke beetje shopping mall heeft van die dump schoenenzaken, daar kan je oude modellen kopen voor iets van 15 Dollars per paar 

- Bandido
- Amerika-expert
Mocht je geen tijd hebben om naar een outlet te gaan, dan kun je ook eens kijken bij een Filene's Basement of een Ross Dress For Less. Die zijn meestal in of bij een gewone mall. Daar verkopen ze ook veel duurdere merken voor weinig geld. Ik koop er zelf altijd veel van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger. Denk bv ook eens aan nette overhemden, zijn er echt spotgoedkoop.
"Keep Georgia On Your Mind"
Of BeallsBandido schreef:Mocht je geen tijd hebben om naar een outlet te gaan, dan kun je ook eens kijken bij een Filene's Basement of een Ross Dress For Less. Die zijn meestal in of bij een gewone mall. Daar verkopen ze ook veel duurdere merken voor weinig geld. Ik koop er zelf altijd veel van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger. Denk bv ook eens aan nette overhemden, zijn er echt spotgoedkoop.

-
- Amerikakenner
Thanks voor de tip!Texas Boy schreef:betreft de All Stars, elke beetje shopping mall heeft van die dump schoenenzaken, daar kan je oude modellen kopen voor iets van 15 Dollars per paarMagnolia87 schreef:Ik sla altijd een berg All Stars in en kleding van Billabong en Roxy, allemaal stukken goedkoper dan in Nederland!
Kampeer spullen voor onderweg
Canon HD Camcorder (scheelt €350
)
BBQ Saus
Melatonine
Verder zien we het daar wel.
Canon HD Camcorder (scheelt €350

BBQ Saus
Melatonine
Verder zien we het daar wel.
Tip van de dag
Neem 2 koffers / weekendtassen mee, stop daar nog 2 koffers in en neem alleen wat kleding mee voor de eerste dagen en de rest koopuuh in de States. Alles op gebied van kleding is veel goedkoper, dus gebruik van maken.

Neem 2 koffers / weekendtassen mee, stop daar nog 2 koffers in en neem alleen wat kleding mee voor de eerste dagen en de rest koopuuh in de States. Alles op gebied van kleding is veel goedkoper, dus gebruik van maken.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
betere tip
Koop je koffers ook hier in de states

- Bandido
- Amerika-expert
Ja, vooral veel kopen hier!
--> we kunnen wel een flinke financiele injectie gebruiken hier.

--> we kunnen wel een flinke financiele injectie gebruiken hier.

"Keep Georgia On Your Mind"
ned in MO schreef:betere tipKoop je koffers ook hier in de states
Gelijk heb je, alleen handbagage mee op de heenreis, paar onderbroeken en sokken en gaan, scheelt ook de ellende bij de luggage belts, Mark, soms ben je geniaal, soms

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je wilt niet weten hoeveel koffers/tassen wij al hebben gekocht in Amerika
Ik heb er pas al twee weg gegeven en binnenkort kan ik wel een yard sale hier houden 

Wij ook, daarom zijn we maar verhuisd naar Amerika, al dat gesleur met die koffers