Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zie door de bomen het bos niet meer
Re: Zie door de bomen het bos niet meer
Dank Iwan en Monique en ook de andere mensen die reageren. Tuurlijk lijkt de Grand Canyon ons mooi, maar van alle reacties in dit forum heb ik geleerd dat we gewoon teveel in onze reis wilden proppen. Er moeten dus keuzes gemaakt worden. Gezien mijn hoogtevrees en het feit dat je de Grand Canyon maar een klein stukje af kan dalen, hebben we besloten die over te slaan. Zoonlief en manlief leken Mesa Verde nu echt het allermooiste van de reis, dus hebben we besloten om dat in ieder geval te gaan bekijken. Ik heb gisteravond gepuzzeld met Google Maps, maar ik ben daar niet zo handig in. Ik ben nu Mapquest aan het proberen en dat gaat voor mij een stuk vlotter. Ik heb goede hoop dat het toch gaat lukken. Ik denk dat we Moab en Capitol Reef eruit laten. Het voorstel van Jacques ziet er goed uit, ik laat alleen de kustdagen eruit. We hebben al best veel kust gezien in Europa en ik ben nog steeds verliefd op de Normandische kust. Ik heb echter nog nooit een woestijn gezien dus ik zou Death Valley wel graag willen bekijken. De dagen die hij voor de kust rekent kan ik dan bijvoorbeeld voor Yosemite reserveren. Dan houd ik nog 2 dagen over geloof ik en die kan ik bijvoorbeeld toevoegen aan Page of aan SF/LA. Volgens mij moet de route:
LA-Sedona-Canyon de Chelly-Cordez-Page-Bryce-Zion-LV-Mammoth Lake-Yosemite-SF
wel haalbaar zijn in 18 dagen (aankomst en vertrek niet meegerekend). We hebben dan volgens mij genoeg ruimte om diverse "indianendingen" te zien, maar ook genoeg tijd voor de steden.
Ik was het bos inderdaad even helemaal kwijt (1/2 dag Canyon de Chelly, hele dag Canyon de Chelly, 1/2 dag Bryce, hele dag Bryce?), maar ik begin nu toch weer een beetje bos te bespeuren.
LA-Sedona-Canyon de Chelly-Cordez-Page-Bryce-Zion-LV-Mammoth Lake-Yosemite-SF
wel haalbaar zijn in 18 dagen (aankomst en vertrek niet meegerekend). We hebben dan volgens mij genoeg ruimte om diverse "indianendingen" te zien, maar ook genoeg tijd voor de steden.
Ik was het bos inderdaad even helemaal kwijt (1/2 dag Canyon de Chelly, hele dag Canyon de Chelly, 1/2 dag Bryce, hele dag Bryce?), maar ik begin nu toch weer een beetje bos te bespeuren.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Fijn! Je zult genoeg mooie dingen zien en wellicht zo verliefd worden op Amerika dat die andere dingen een volgende keer zullen volgen, toch? Ik vind nog steeds het stuk LA - Sedona ver en zou Phoenix logischer vinden, maar als je rechtstreeks wilt vliegen, is dit de beste optie.
-
Gerben Steeg
- Amerikakenner
Hi!
Heel goed dat je je gevoel mee laat tellen in de planning. Vorig jaar zijn wij voor het eerst geweest en hebben we toch een beetje 'het standaard' rondje gedaan; was allemaal heel gaaf, maar achteraf had het anders gekund. Volgende week gaan we voor de 2e keer en gaan we meer Vegas, Death Valley en Utah 'doen' (toen we terug vlogen vorig jaar baalde ik al van het halfbakken Las Vegas en Death Valley werk van ons
...).
Acheraf zou je erg spijt krijgen denk ik (als ik zo het eea lees) als jullie niet naar Mesa Verde ed gaan, dus DOEN! Zou wel de vlucht gaan boeken.
Ook denk ik dat zo'n forum als dit meer diepe info geeft dan een reisbureau...
Succes.
Heel goed dat je je gevoel mee laat tellen in de planning. Vorig jaar zijn wij voor het eerst geweest en hebben we toch een beetje 'het standaard' rondje gedaan; was allemaal heel gaaf, maar achteraf had het anders gekund. Volgende week gaan we voor de 2e keer en gaan we meer Vegas, Death Valley en Utah 'doen' (toen we terug vlogen vorig jaar baalde ik al van het halfbakken Las Vegas en Death Valley werk van ons
Acheraf zou je erg spijt krijgen denk ik (als ik zo het eea lees) als jullie niet naar Mesa Verde ed gaan, dus DOEN! Zou wel de vlucht gaan boeken.
Ook denk ik dat zo'n forum als dit meer diepe info geeft dan een reisbureau...
Succes.
Gr, Gerben
-
jta
- Amerika-expert
inderdaad : vlucht boeken.
en niet vergeten het bezoek aan mesa verde goed te plannen : http://www.nps.gov/meve/planyourvisit/g ... vities.htm
in de omgeving heb je trouwens ook nog hovenweep national monument : klein, maar dan ook rustig http://www.nps.gov/hove/
Jacques
en niet vergeten het bezoek aan mesa verde goed te plannen : http://www.nps.gov/meve/planyourvisit/g ... vities.htm
in de omgeving heb je trouwens ook nog hovenweep national monument : klein, maar dan ook rustig http://www.nps.gov/hove/
Jacques
Hmm 18 dagen. Ik heb ook even zitten puzzelen met je wensen en kom op dit uit.
3 augustus: aankomst Phoenix
4 augustus: Phoenix-Sedona
5 augustus: Sedona-Canyon de Chelly (via Hopi mesas?)
6 augustus: CdC-Cortez (mesa verde)
7 augustus: Cortez-Monument Valley-Page
8 augustus: Page
9 augustus: Page - Bryce
10 augustus: Bryce- Zion
11 augustsus: Zion
12 augustus: Zion-Las Vegas
13 augustus: Las Vegas
14 augustus: Las Vegas-Death Valley-Lone Pine
15 augustus: Lone Pine-Yosemite (via Tioga Pass)
16 augustus: Yosemite
17 augustus: Yosemite- San Francisco
18 augustus: San Francisco
19 augustus: San Francisco-LA (rechtstreeks via I5 = 6uur rijden)
20 augustus: LA
21 augustus: LA-Amsterdam
Probleem is een beetje LA omdat het uit de route ligt van je andere bezienswaardigheden. Aanvliegen op Phoenix heeft zen voordelen omdat het dichterbij de indianen cultuur ligt en is vaak goedkoper om op te vliegen. Als je toch LA in het begin wilt doen zoals in je beginpost kan dat gerust en kan je van de derde dag een lange rijdag van te maken naar Sedona of Flagstaff, dan de route verder te volgen en te eindigen in San Francisco.
Dan krijg je dit:
3 augustus: aankomst LA
4 augustus: LA
5 augustus: LA-Sedona
6 augustus: Sedona-Canyon de Chelly
7 augustus: CdC-Cortez (mesa verde)
8 augustus: Cortez-Monument Valley-Page
9 augustus: Page
10 augustus: Page - Bryce
11 augustus: Bryce- Zion
12 augustsus: Zion
13 augustus: Zion-Las Vegas
14 augustus: Las Vegas
15 augustus: Las Vegas-Death Valley-Lone Pine
16 augustus: Lone Pine-Yosemite (via Tioga Pass)
17 augustus: Yosemite
18 augustus: Yosemite- San Francisco
19 augustus: San Francisco
20 augustus: San Francisco
21 augustus: San Francisco-Amsterdam
Groetjes e veel puzzelplezier
Bart
3 augustus: aankomst Phoenix
4 augustus: Phoenix-Sedona
5 augustus: Sedona-Canyon de Chelly (via Hopi mesas?)
6 augustus: CdC-Cortez (mesa verde)
7 augustus: Cortez-Monument Valley-Page
8 augustus: Page
9 augustus: Page - Bryce
10 augustus: Bryce- Zion
11 augustsus: Zion
12 augustus: Zion-Las Vegas
13 augustus: Las Vegas
14 augustus: Las Vegas-Death Valley-Lone Pine
15 augustus: Lone Pine-Yosemite (via Tioga Pass)
16 augustus: Yosemite
17 augustus: Yosemite- San Francisco
18 augustus: San Francisco
19 augustus: San Francisco-LA (rechtstreeks via I5 = 6uur rijden)
20 augustus: LA
21 augustus: LA-Amsterdam
Probleem is een beetje LA omdat het uit de route ligt van je andere bezienswaardigheden. Aanvliegen op Phoenix heeft zen voordelen omdat het dichterbij de indianen cultuur ligt en is vaak goedkoper om op te vliegen. Als je toch LA in het begin wilt doen zoals in je beginpost kan dat gerust en kan je van de derde dag een lange rijdag van te maken naar Sedona of Flagstaff, dan de route verder te volgen en te eindigen in San Francisco.
Dan krijg je dit:
3 augustus: aankomst LA
4 augustus: LA
5 augustus: LA-Sedona
6 augustus: Sedona-Canyon de Chelly
7 augustus: CdC-Cortez (mesa verde)
8 augustus: Cortez-Monument Valley-Page
9 augustus: Page
10 augustus: Page - Bryce
11 augustus: Bryce- Zion
12 augustsus: Zion
13 augustus: Zion-Las Vegas
14 augustus: Las Vegas
15 augustus: Las Vegas-Death Valley-Lone Pine
16 augustus: Lone Pine-Yosemite (via Tioga Pass)
17 augustus: Yosemite
18 augustus: Yosemite- San Francisco
19 augustus: San Francisco
20 augustus: San Francisco
21 augustus: San Francisco-Amsterdam
Groetjes e veel puzzelplezier
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Helemaal mee eens, en als het niet in de planning past dan kan het niet anders.Iwan & Evelien schreef:Bedankt !nieuwenoord schreef:Waarom 'moet' je de Grand Canyon zien? Omdat het erbij hoort? Omdat het beroemd is? Natuurlijk is het een zeer bijzonder stuk natuur, maar er zoveel bijzonders te zien in het zuidwesten.
Mijn kinderen waren in elk geval niet erg onder de indruk en vonden andere dingen veel leuker. Als je nou heel erg geïnteresseerd bent in andere zaken, zou ik daar gewoon voor kiezen.
Op het forum worden prachtige reizen samengesteld en hele goede adviezen gegeven, maar soms denk ik weleens dat iedereen het standaard rondje zuidwesten moet doen en dat er weinig ruimte is voor eigen invulling en ideeën.
Ik zit al de hele tijd een stukje te typen en aan te passen met exact dezelfde strekking, maar ik kon maar niet de juiste woorden vinden. Ik ben dan ook blij dat het jou wel is gelukt, want ik vind het gewoon stoer dat Jacqueline "achter de indianen aan gaat" en haar eigen route probeert te bepalen, zonder te vervallen in verplichte nummertjes.
Jacqueline is vrij om haar eigen keuzes te maken.
Ik vind het alleen jammer om het over te slaan. Het valt bij mij een beetje in de categorie: We zijn naar Parijs geweest maar hebben de Eiffeltoren niet gezien". Dat je achteraf tot de conclusie komt dat je andere bezienswaardigheden mooier vindt, dat kan. Maar dan heb je het wel gezien.
Dat mag ik toch wel zeggen? Of niet?
-
jta
- Amerika-expert
Zeker mag je dat zeggen. De bezoekersaantallen tonen aan dat de meesten die in de omgeving van de grand canyon raken hem wel degelijk bezoeken. en terecht, al is het niet het park met de meeste/afwisselendste wandelmogelijkheden. we zijn nu zevenmaal in de omgeving van de canyon geraakt en hebben hem driemaal bezocht, vonden het telkens weer indrukwekkend. Tijdens een eerste reis in de omgeving zijn en hem niet bezoeken : het zal toch eerder uitzonderlijk zijn vermoed ik.Ik vind het alleen jammer om het over te slaan. Het valt bij mij een beetje in de categorie: We zijn naar Parijs geweest maar hebben de Eiffeltoren niet gezien". Dat je achteraf tot de conclusie komt dat je andere bezienswaardigheden mooier vindt, dat kan. Maar dan heb je het wel gezien.
Dat mag ik toch wel zeggen? Of niet?
Jacques
-
Gerben Steeg
- Amerikakenner
ben zelf bezig met wat hotels vast te leggen en spiek af en toe op het forum... !!
Nogmaals: je gevoel moet het winnen, maar als ik zo je trip zie dan zou je toch de Grand Canyon erin moeten kunnen krijgen, al rij je er 'even langs' (je bent toch wel in de buurt). Even de knop om en wat meer km's maken op 1 dag en je hebt toch even de GC gezien (al is die ondergeschikt aan andere zaken, het is toch 1 vd wereldwonderen.....). Misschien Page wat korter? Bryce kan zeker in een halve dag....
Gr, Gerben
Nogmaals: je gevoel moet het winnen, maar als ik zo je trip zie dan zou je toch de Grand Canyon erin moeten kunnen krijgen, al rij je er 'even langs' (je bent toch wel in de buurt). Even de knop om en wat meer km's maken op 1 dag en je hebt toch even de GC gezien (al is die ondergeschikt aan andere zaken, het is toch 1 vd wereldwonderen.....). Misschien Page wat korter? Bryce kan zeker in een halve dag....
Gr, Gerben
Gr, Gerben
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Ben 't helemaal met je eens hoor Irma! Volgens mij heeft niemand hier ook gezegd dat iets 'moet' of 'verplicht is', alleen dat het naar hun mening zonde zou zijn om GC over te slaan. Lijkt mij dat iedereen zijn welgemeende opinie mag uiten en natuurlijk moet Jacqueline helemaal zelf uitmaken wat daarvan wil overnemen. Volgens mij weet zij prima wat ze wil!
In elk geval: de eerste route als voorgesteld door Bart lijkt mij een hele goede! Daar heb je de indiananculturen waar Jacqueline in geinteresseerd is netjes opgenomen en SF en LA zitten er ook prima in.
In dat verband (de indianenculturen) trouwens, als je de US89 vanuit Sedona naar het noorden (via Flagstaff) neemt (en tijd hebt!) zou ik je zeker een uitstapje naar Wupatki NM aanraden. Ik vond het een interessante site, veel kleiner natuurlijk dan CdC en MV, en een ander soort bebouwing, geen rotswoningen maar pueblos (vergelijkbaarder met de Hopi Mesas van vandaag).
In elk geval: de eerste route als voorgesteld door Bart lijkt mij een hele goede! Daar heb je de indiananculturen waar Jacqueline in geinteresseerd is netjes opgenomen en SF en LA zitten er ook prima in.
In dat verband (de indianenculturen) trouwens, als je de US89 vanuit Sedona naar het noorden (via Flagstaff) neemt (en tijd hebt!) zou ik je zeker een uitstapje naar Wupatki NM aanraden. Ik vond het een interessante site, veel kleiner natuurlijk dan CdC en MV, en een ander soort bebouwing, geen rotswoningen maar pueblos (vergelijkbaarder met de Hopi Mesas van vandaag).
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Natuurlijk moet iedereen zijn eigen keuzes maken en mogen anderen daar hun mening over geven, maar er stond letterlijk: 'dat moeten ze gezien hebben'. En daar reageerde ik op, niets moet.
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb het afgelopen jaar in verslagen van reizen met kinderen toch vaker gelezen dat de GC vaak voor kinderen een teleurstelling is. Misschien om nog meer tips op te doen eens in dit topic kijken Tips voor reizen met kinderen: viewtopic.php?f=10&t=19893
bv fietsen huren in SF, alcatraz , glijden op natuurlijke glijbanen in sedona in slide rock. en dergelijke !
bv fietsen huren in SF, alcatraz , glijden op natuurlijke glijbanen in sedona in slide rock. en dergelijke !
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Poeh, planning weer een beetje anders gemaakt. Volgens mij is dit ook wel een goede route. Vertrekken vanuit SF blijkt goedkoper dan vanuit LA en de tijden zijn gunstiger, dus heb ik de route maar omgedraaid. Het ziet er nu zo uit:
Ma 3 augustus A’dam-San Francisco (aankomst 13.05)
Di 4 augustus San Francisco
Woe 5 augustus San Francisco -Yosemite 302 km 4 uur
Do 6 augustus Yosemite
Vrij 7 augustus Yosemite- Bodie-Lone Pine 309 km 5 uur
Za 8 augustus Lone Pine - Las Vegas 373 4 uur
Zo 9 augustus Las Vegas
Ma 10 augustus Las Vegas- Zion 254 2.40 uur
Di 11 augustus Zion-Bryce 140 1.50 uur
Woe 12 augustus Bryce-Moab 450 4.40 uur
Do 13 augustus Moab
Vrij 14 augustus Moab -Cortez (Mesa Verde) 181 2 uur
Za 15 augustus Mesa Verde- Page 346 3.30 uur
Zo 16 augustus Page
Ma 17 augustus Page-Sedona 261 3.00 uur
Di 18 augustus Sedona-Lake Havasu 375 3.40
Woe 19 augustus Lake Havasu-Los Angeles 485 4.40
Do 20 augustus Los Angeles
Vrij 21 augustus Los Angeles (17.40) A’dam
Het laatste stukje ben ik nog niet helemaal tevreden over, maar ik zie nu even geen andere goede opties. Wat vinden jullie: grassprieten tellen of F16 (leuke vergelijking Iwan!)?
Ma 3 augustus A’dam-San Francisco (aankomst 13.05)
Di 4 augustus San Francisco
Woe 5 augustus San Francisco -Yosemite 302 km 4 uur
Do 6 augustus Yosemite
Vrij 7 augustus Yosemite- Bodie-Lone Pine 309 km 5 uur
Za 8 augustus Lone Pine - Las Vegas 373 4 uur
Zo 9 augustus Las Vegas
Ma 10 augustus Las Vegas- Zion 254 2.40 uur
Di 11 augustus Zion-Bryce 140 1.50 uur
Woe 12 augustus Bryce-Moab 450 4.40 uur
Do 13 augustus Moab
Vrij 14 augustus Moab -Cortez (Mesa Verde) 181 2 uur
Za 15 augustus Mesa Verde- Page 346 3.30 uur
Zo 16 augustus Page
Ma 17 augustus Page-Sedona 261 3.00 uur
Di 18 augustus Sedona-Lake Havasu 375 3.40
Woe 19 augustus Lake Havasu-Los Angeles 485 4.40
Do 20 augustus Los Angeles
Vrij 21 augustus Los Angeles (17.40) A’dam
Het laatste stukje ben ik nog niet helemaal tevreden over, maar ik zie nu even geen andere goede opties. Wat vinden jullie: grassprieten tellen of F16 (leuke vergelijking Iwan!)?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, ha, nee geen grasprieten tellen, maar ook geen F16, ik vind het heel evenwichtig zo!
Kijk eens naar Mesa Verde voor de overnachting, in plaats van Cortez, scheelt je weer heen en weer rijden, zeker als je zowel 's middags als 's ochtends een tour wilt doen (of als het 's middags al volgeboekt blijkt te zijn).
Marianne
Kijk eens naar Mesa Verde voor de overnachting, in plaats van Cortez, scheelt je weer heen en weer rijden, zeker als je zowel 's middags als 's ochtends een tour wilt doen (of als het 's middags al volgeboekt blijkt te zijn).
Marianne
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hi Jacqueline,
Ik vind dat je de zaak netjes in balans hebt weten te brengen en denk dat jullie zo een hele leuke reis tegemoet gaan. Laten jullie hier nog weten hoe jullie de uitvoering van de planning ervaren hebben ? Ben wel benieuwd naar een verslag !
Veel plezier met de voorbereidingen rondom jullie trip.
Groetjes,
Iwan
PS: Ik denk dat je gevoel rond de laatste dagen zichzelf wel oplost als je eenmaal daar bent.
Ik vind dat je de zaak netjes in balans hebt weten te brengen en denk dat jullie zo een hele leuke reis tegemoet gaan. Laten jullie hier nog weten hoe jullie de uitvoering van de planning ervaren hebben ? Ben wel benieuwd naar een verslag !
Veel plezier met de voorbereidingen rondom jullie trip.
Groetjes,
Iwan
PS: Ik denk dat je gevoel rond de laatste dagen zichzelf wel oplost als je eenmaal daar bent.
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Ziet er goed uit Jacqueline! Laat ons weten hoe 't is gegaan!
Groetjes, Ilona
Ik ben blij met de positieve reacties. Ik ben zelfs zo overmoedig geworden door de hulp en informatie op dit forum, dat ik nu zelf probeer de reis rond te krijgen. Ik ben al druk aan het speuren naar hotels, maar in de parken (Yosemite, Bryce, Zion) is al geen plek meer in augustus. Dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Mocht iemand nog leuke suggesties hebben voor hotels/lodges/cabins langs onze route, dan zijn deze van harte welkom!
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hi Jacqueline,
Leuk dat je het zelf gaat proberen. Wellicht dat het verslag van mijn reis naar de USA een paar handige tips bevat. Eén ding wil ik er vast even voor je uitlichten:
Veel plezier met voorbereiden.
Groetjes,
Iwan
Leuk dat je het zelf gaat proberen. Wellicht dat het verslag van mijn reis naar de USA een paar handige tips bevat. Eén ding wil ik er vast even voor je uitlichten:
Deze lodge kostte $129 per nacht (+tax), en ik weet niet of dit in je plaatje past. Maar het was er geweldig ! Schitterend uitzicht, prima fasciliteiten, en een prima ligging ten opzichte van de parken rondom Moab. Als je in dit forum op Red Cliffs Lodge zoekt zul je wel meer positieve adviezen tegenkomen over deze toko.....Iwan & Evelien schreef:De planning was om in Moab een hotel te vinden, en Evelien greep terug naar de gratis Roomsaver kortingsbonnenboekjes waar ze in 2007 ook zoveel plezier van had gehad (http://www.roomsaver.com of als gratis papieren boekje bij de ingang van ieder Dannys restaurant). Na het debacle van vorige nacht wilde Evelien nu een mooi huisje, en in het boekje stond een coupon voor de Red Cliffs Lodge langs de Scenic Highway 128. Bij aankomst was het al snel duidelijk: Dit resort is een aanrader! We kregen een heerlijke houten lodge met een eigen zonneterras dat direct aan de Colorado River lag, en fraai uitzicht bood op karakteristieke bergwanden. De lodge was modern opgezet, met zeer goede voorzieningen zoals een uitgebreide keuken, goed sanitair en een heerlijk groot bed. Op het terras was een zithoek ingericht en de natuur maakte het plaatje compleet.
Red Cliffs Lodge – een echte aanrader als je eens in een mooie lodge wilt slapen
Veel plezier met voorbereiden.
Groetjes,
Iwan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Jaqueline,
Heb je ook al in Springdale gekeken? Daar zijn voldoende motels lijkt me. Erg mooi en ruim is de Desert Pearl Inn.
In Yosemite zal het lastig worden, maar misschien lukt het wel als je per nacht kijkt, nadeel is dan wel dat je moet vehuizen. In Curry Village zijn meestal wel tenten of cabins te krijgen, en wie weet komt er nog wel meer vrij.
Marianne
Heb je ook al in Springdale gekeken? Daar zijn voldoende motels lijkt me. Erg mooi en ruim is de Desert Pearl Inn.
In Yosemite zal het lastig worden, maar misschien lukt het wel als je per nacht kijkt, nadeel is dan wel dat je moet vehuizen. In Curry Village zijn meestal wel tenten of cabins te krijgen, en wie weet komt er nog wel meer vrij.
Marianne
Snelle reacties, dank je wel. De Desert Pearl Inn heeft nog plek en valt qua prijs mee. De Redcliff lodges zal ik een offerte voor aanvragen. In Yosemite Park is niets meer te krijgen (behalve 1 kamer voor 465 doller in een hotel, maar dat wordt ons wat te dolletjes). Welke plaats ligt het gunstigst om Yosemite te bezoeken? Ook Bryce geeft problemen, daar is ook niet echt iets te vinden. In Bryce zelf al helemaal niet, maar erom heen wordt ook lastig. Nog aanraders?
Dicht bij Bryce Park ligt het plaatsje Tropic. Wij sliepen daar in de Pioneer Cottage van Bryce Country Cabins met barbecue en schommelbank voor de deur. Het was een mooi huisje, landelijk gelegen. Wel aan een weg, maar daar hebben we geen last van gehad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1993 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 0 Reacties