Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De kosten van autohuur

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

dieter schreef:
en zijn er dingen waar je op moet letten voorsat je tekent dat je bijvoorbeeld de auto eerst goed bekijkt voor krajes want je weet hoe Amerikanen kunnen zijn met contracten.
Ik heb al meer dan 10 keer een auto gehuurd (Alamo, Hertz en Avis)
en nog nooit hebben ze mijn gemaakte beschadigingen gezien. :oops:
Ze kijken ook totaal niet, ze nemen alleen de kilometer stand op.

wanneer je bij een klein bedrijf huurt zal het een ander verhaal zijn.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

4me schreef:...... Tevens moet je een creditcard hebben. .....Jeannine

Als je via b.v. Hotelplan een auto huurt heb je hem hier al betaalt en moet je alleen $300 borg betalen, bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan.

p.s. ik heb nu voor het eerst een credit-card aangeschaft voor november.
Het is toch wel handig anders zit je ook met je $300 die je aan het einde van de huurperiode terug krijgt.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Toen we afgelopen vakantie met onze mooie witte Chevrolet Grand-Am van het vliegveld van San Francisco wegreden raakte ik met mijn buitenspiegel een paaltje wat naast de slagboom stond. Vette kras op het plastic van de spiegel dus (zwart op wit) :oops:
Mannetjes van Alamo begonnen ook te roepen enzo en ze hadden volgens mij ook wel wat genoteerd. Zat dus al helemaal in de stress en we hadden nog geen mijl gereden :)

Bij Drop-off in Las Vegas ook niks meer van gehoord. Kilometerstand opgenomen en dat was het..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ook ik kan bovenstaande bevestigen. Wij hadden een behoorlijke deuk in de voorbumper gereden, maar niemand zei er iets over bij het inleveren van de auto. Was een Alamo.
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Rob schreef:
Is het niet zo dat als een verhuurder de gevraagde c.q. bestelde auto niet kan leveren ze verplicht zijn een auto in een hogere klasse GRATIS moeten aanbieden, dus zonder extra kosten

Ik heb een mail gestuurd naar Hertz over betalen bij upgrade. Zie tekst hieronder:

Bij het reserveren van een auto kunnen wij alleen een bepaalde klasse
bevestigen.
Helaas kunnen wij geen specifiek type auto garanderen. Dit is afhankelijk
van de op dat moment beschikbare automerken en de beschikbaarheid op het verhuurkantoor.
Indien deze klasse niet beschikbaar is zal er door Hertz in overleg met de
klant een passende oplossing gevonden worden. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de klant niet hoeft te betalen voor een Upgrade.
Dit betreft een auto in een klasse welke direct hoger ligt dan de auto die gereserveerd is.

In uw geval heeft de locatie een Hummer aangeboden tegen een extra dagprijs van 10usd. Dit is een bedrag welke lager is dan de normale prijs van deze Hummer. De Hummer ligt in een categorie welke vele malen hoger ligt dan de auto die u oorspronkelijk heeft gereserveerd.

Het is dus inderdaad mogelijk dat je moet betalen, maar dan zit je dus vele klasses hoger.

Groeten,
Erika.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Wow, Erika, een rondje Amerika maken in een Hummer! :D :D
Geweldig!
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Ja, dat was het zeker. Iedereen aan te raden! Alleen het tanken is minder. Hij loopt ongeveer 1 op 5.

Vermoedelijk hadden we geluk omdat de 4x4 met Neverlost niet voorradig was.

Groetjes,
Erika.
edwin
Amerika-newbie

autohuur

Bericht door edwin »

wij hebben al een aantal malen geboekt via een engelse site, goedkoop, maar vooral betrouwbaar! eerste keer uiteraard de gedachte van...klopt het wel, anders keertje geld kwijt! Maar absolute aanrader

http://www.uscarhire.co.uk/

succes
Natasja83
Amerika-ontdekker

Bericht door Natasja83 »

is het zo dat je bij alle maatschappijen het geld van je creditcard wordt afgeschreven of mag je ook contact betalen???
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Natasja83 schreef:is het zo dat je bij alle maatschappijen het geld van je creditcard wordt afgeschreven of mag je ook contact betalen???
Credit-card heb je zowiezo nodig voor de borg (anders heeeel veel cash).
De meeste bedrijven vinden het ook verdacht als je je autohuur cash betaald..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Natasja83
Amerika-ontdekker

Bericht door Natasja83 »

ja is ook wel logisch als je erover nadenkt
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer