Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegreis new york

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Laurens
Amerika-ontdekker

vliegreis new york

Bericht door Laurens »

hallo,
hoe duur denken jullie dat een vliegreis naar new york kost voor 2 personen?(direct) en met luchthaven belasting inbegrepen? alvast dank
Flying_Circus
Amerika-ontdekker

Bericht door Flying_Circus »

Wanneer?

Probeer eens http://www.vliegwinkel.nl om een idee van de prijzen te krijgen. Tel bij elk ticket zo'n 70 euro op voor de luchthavenbelasting.

Bijvoorbeeld:

Informatie
Vertrek vanaf: Amsterdam
Bestemming: New York (John F. Kennedy)
Luchtvaartmaatschappij: BudgetAir
Retourprijs (klasse): ¤ 299.00 (Economy)
Reisperiode: Van 25-08-2005 tot 31-10-2005
Minimum aantal personen: 1
Min. / max. verblijfsduur: minimum 3 dag / maximum 30 dag
Vertrekdagen heenvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
Vertrekdagen terugvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
Aantal transfers: 0
Overige informatie: Vluchten worden uitgevoerd door Delta Air Lines, minimaal 23 dagen voor vertrek boeken.

of

Informatie
Vertrek vanaf: Amsterdam
Bestemming: New York (John F. Kennedy)
Luchtvaartmaatschappij: BudgetAir
Retourprijs (klasse): ¤ 249.00 (Economy)
Reisperiode: Van 01-11-2005 tot 15-12-2005
Minimum aantal personen: 1
Min. / max. verblijfsduur: minimum 3 dag / maximum 30 dag
Vertrekdagen heenvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
Vertrekdagen terugvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
Aantal transfers: 0
Overige informatie: Vluchten worden uitgevoerd door Delta Air Lines, minimaal 28 dagen voor vertrek boeken.
Laurens
Amerika-ontdekker

Bericht door Laurens »

bedankt voor je reactie!
we gaan voor 1 week in Mei , dus dat is buiten t hoogseizoen. ik vroeg alleen naar de prijzen, omdat ik las dat delta airlines was opgeheven...

laurens
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Laurens schreef:bedankt voor je reactie!
we gaan voor 1 week in Mei , dus dat is buiten t hoogseizoen. ik vroeg alleen naar de prijzen, omdat ik las dat delta airlines was opgeheven...
Laurens,

Opgeheven? :shock:

Misschien toch maar even beter dit bericht lezen ???

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Flying_Circus schreef:Tel bij elk ticket zo'n 70 euro op voor de luchthavenbelasting.
Daar red je het tegenwoordig niet meer mee, hoor! Reken maar gerust het dubbele, door de extra veiligheidstoeslagen die worden doorberekend.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Jasmino schreef:
Flying_Circus schreef:Tel bij elk ticket zo'n 70 euro op voor de luchthavenbelasting.
Daar red je het tegenwoordig niet meer mee, hoor! Reken maar gerust het dubbele, door de extra veiligheidstoeslagen die worden doorberekend.
Die ¤ 70 kan wel ongeveer kloppen afhankelijk met welke maatschappij je gaat, in het voorbeeld wordt met Delta gevlogen en omdat JFK een van de thuishavens van Delta is ligt de tax niet zo hoog wij betaalde voor onze trip naar NYC ook zoiets.
Wat er wel bijkomt is ¤ 30,-- per ticket voor het reisbureau en een aantal ¤ omdat je met creditcard betaald vooral dat laatste vind ik onterecht omdat je alleen maar middels een creditcard kan betalen maar dat is weer echt iets voor NL-bedrijven, kosten voor betaling met creditcard.
Rob
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Rob schreef:
Jasmino schreef: Daar red je het tegenwoordig niet meer mee, hoor! Reken maar gerust het dubbele, door de extra veiligheidstoeslagen die worden doorberekend.
Rob
Ik ben vorige week bij het reisbureau geweest om de tarieven van tickets naar Denver op te vragen.
Daar bleken de verschillen erg groot tussen de maatschappijen w.b.
de luchthavenbelasting.
Een voorbeeld: Bij KLM ¤ 120 en bij British Airways ¤210 per persoon!!!
Kijk dus niet alleen naar het vluchttarief.
Vorig jaar was het trouwens andersom. Toen was B.A. veel lager met de luchthavenbelasting.
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Probeer eens op skybreakers.nl. Daar hebben wij ook het ticket gekocht. Zij geven je persoonlijk advies en blijven doorzoeken tot de klant tevreden is en zegt dit is goedkoop genoeg. Zo hebben wij een ticket Amsterdam - New York - Seattle en weer terug naar Amsterdam met overstap in New York voor 500 euro, inclusief alles. Is het proberen waard dacht ik :wink:
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer