Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Spullen moeten weg
Spullen moeten weg
Onze reis zit er inmiddels bijna op, maar toch even een account aangemaakt.
Wij hebben a.s. maandag 25 mei 2009 de camper voor het laatst en staan dan op RV Park Malibu Beach.
We hopen eigenlijk dat er dan iemand van hier daar staat die z'n reis begint en die wij blij kunnen maken met de campingstoelen, BBQ en andere zaken waar wij niks meer aan hebben.
Mocht dat zo zijn, dan graag even reageren.
De kans is klein, dus hierbij gelijk de vraag:
- wat doen jullie met dergelijke spullen?
Onze gedachte is om aan de buren aldaar te vragen of ze er iets mee kunnen of om het anders bij de campground office te vragen. Het is tenslotte zonde om iets wat nog goed is weg te gooien.
Wij hebben a.s. maandag 25 mei 2009 de camper voor het laatst en staan dan op RV Park Malibu Beach.
We hopen eigenlijk dat er dan iemand van hier daar staat die z'n reis begint en die wij blij kunnen maken met de campingstoelen, BBQ en andere zaken waar wij niks meer aan hebben.
Mocht dat zo zijn, dan graag even reageren.
De kans is klein, dus hierbij gelijk de vraag:
- wat doen jullie met dergelijke spullen?
Onze gedachte is om aan de buren aldaar te vragen of ze er iets mee kunnen of om het anders bij de campground office te vragen. Het is tenslotte zonde om iets wat nog goed is weg te gooien.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Spullen moeten weg
Afhankelijk van bij wie je de camper hebt gehuurd, kun je de spullen die je niet mee wilt nemen vaak bij de verhuurder achterlaten. Volgende huurders kunnen deze spullen dan eventueel weer gebruiken - inderdaad zonde om weg te gooien!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Hoi PDMG
Wij komen 26 Mei onze camper bij Road Bear ophalen, ik weet niet of jullie er dan nog zijn maar misschien is het een idee om te vragen of ze het voor ons even willen bewaren want het is inderdaad wel zonde van al de spulletjes. Wij moeten dat ook nog gaan aanschaffen, dus wie weet lukt dit.
Groeten
Sam
Wij komen 26 Mei onze camper bij Road Bear ophalen, ik weet niet of jullie er dan nog zijn maar misschien is het een idee om te vragen of ze het voor ons even willen bewaren want het is inderdaad wel zonde van al de spulletjes. Wij moeten dat ook nog gaan aanschaffen, dus wie weet lukt dit.
Groeten
Sam
Oh ja bijna vergeten te zeggen, ook onze 1 ste nacht is ook op Malibu Beach, misschien kunnen jullie daar wat regelen.
Hoe is Malibu Beach RV trouwens bevallen????
Gr
Sam
Hoe is Malibu Beach RV trouwens bevallen????
Gr
Sam
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben onze BBQ en een hele krat met spullen bij Road Bear achtergelaten (Denver). De BBQ kregen we mee in San Francisco, evenals een extra tafel (wel om gevraagd). Bij Road Bear is altijd wel een hoek waar je dat soort spullen kunt wegzetten voor volgende klanten.
Mijn wasmiddel laat ik altijd achter op de laatste camping, deze keer gegeven aan een aardige mevrouw die ook aan het wassen was.
Mijn wasmiddel laat ik altijd achter op de laatste camping, deze keer gegeven aan een aardige mevrouw die ook aan het wassen was.
-
- Amerikakenner
Ik geef liever geen spullen weg aan het bedrijf waar we de motor home hebben gehuurd, wij hebben gisteren onze spullen bij een Goodwill Store achtergelaten. Overgebleven etenswaren, hebben we aangeboden aan onze buren op de laatste camping waar we stonden, blij dat ze waren, omdat de hele familie kwam voor het weekend. Ik vind niets zo zonde als het weggooien van etenswaren.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Heey Sam,sammie56 schreef:Hoi PDMG
Groeten
Sam
ik stuur je een mailtje om e.e.a. te regelen. Moet goed komen lijkt me.
In ieder geval blij dat we die spullen niet zo maar weg hoeven te gooien.
Zelf wilden we het liever niet aan Road Bear geven. Zij boden ons wel wat aan, maar eigenlijk alleen maar dingen waar je niks aan had. Campingsstoeltjes konden we wel weer van hun huren. Min of meer bang dat bijvoorbeeld onze gekochte campingstoeltjes dadelijk ook verhuurd worden, geven we ze liever zelf aan iemand.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Road Bear verhuurt of verkoopt nooit iets wat door anderen wordt meegebracht; dit wordt altijd klaargezet voor andere huurders die dit voor niets mee kunnen nemen. Dit kunnen stoeltjes zijn, maar ook overgebleven koffiefilters, ongeopende etenswaren, afvalzakken, enz. enz.PDMG schreef:Min of meer bang dat bijvoorbeeld onze gekochte campingstoeltjes dadelijk ook verhuurd worden, geven we ze liever zelf aan iemand.
Alleen de eigen stoeltjes die Road Bear heeft worden daadwerkelijk verhuurd. Dit heeft ook te maken met aansprakelijkheid.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan dat laatste bevestigen. Vanwege ons niet geringe lichaamsgewicht, vertrouwen we de standaard verhuurstoeltjes niet. Niet omdat ze niet goed zouden zijn, maar gewoon omdat wij te zwaar zijn. Voor de tweede keer op rij kregen we van Road Bear extra zware stoelen mee die andere huurders hadden achter gelaten, maar hiervoor werd geen huur in rekening gebracht.
Wij waren trouwens blij met de BBQ die we bij RB San Francisco meekregen en die we weer in bij RB Denver hebben achter gelaten. Waarom niet, zou ik zeggen?
Wij waren trouwens blij met de BBQ die we bij RB San Francisco meekregen en die we weer in bij RB Denver hebben achter gelaten. Waarom niet, zou ik zeggen?
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Hoe werkt dat dan? Moet je erom vragen bij vertrek of is er ergens een hoekje waar je kan snuffelen... 

Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is een snuffelhoekje, inderdaad... 

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Kijk, toch nog alles goed gekomen en mensen blij kunnen maken.
Denk dat wij dan gewoon pech hadden in SF. Kwamen daar als eerste 'ophalers' op nadat mensen hun campers die ochtend hadden ingeleverd. Was heel klein hoekje met spullen en eigenlijk alleen oude kookboekjes e.d. Hadden we dus weinig aan.
Nu camper inleveren in LA en hele RB-vestiging was al veel groter. Hadden al het e.e.a. staan wat was ingeleverd en wij hebben op onze spullen netjes een briefje gedaan zodat Sam het later kon ophalen.
Denk dat wij dan gewoon pech hadden in SF. Kwamen daar als eerste 'ophalers' op nadat mensen hun campers die ochtend hadden ingeleverd. Was heel klein hoekje met spullen en eigenlijk alleen oude kookboekjes e.d. Hadden we dus weinig aan.
Nu camper inleveren in LA en hele RB-vestiging was al veel groter. Hadden al het e.e.a. staan wat was ingeleverd en wij hebben op onze spullen netjes een briefje gedaan zodat Sam het later kon ophalen.
Hallo Beste Forumleden,
Het was inderdaad allemaal prima geregeld, de spulletjes stonden netjes klaar met een briefje erop dat het voor ons was.
Ze maakte er geen enkel probleem van.
Onze vakantie gaat jammer genoeg onze laatste week in en deze spulletjes zou ik dolgraag door willen geven aan een ander, die er
net zoals wij erg veel plezier aan kan beleven.
Het is een BBQ op kolen groot genoeg voor 4 tot 6 personen, en 4 campingstoelen die werkelijk heerlijk zijn om in te zitten
Wij moeten onze RV volgende week woensdagochtend inleveren bij Road Bear in LA.
Onze laatste nacht brengen wij door aan Malibu Beach RV.
Dus wie kunnen wij gelukkig maken.
Laat ons snel iets horen dan kunnen we wat afspreken
Groeten
Sam
Het was inderdaad allemaal prima geregeld, de spulletjes stonden netjes klaar met een briefje erop dat het voor ons was.
Ze maakte er geen enkel probleem van.
Onze vakantie gaat jammer genoeg onze laatste week in en deze spulletjes zou ik dolgraag door willen geven aan een ander, die er
net zoals wij erg veel plezier aan kan beleven.
Het is een BBQ op kolen groot genoeg voor 4 tot 6 personen, en 4 campingstoelen die werkelijk heerlijk zijn om in te zitten
Wij moeten onze RV volgende week woensdagochtend inleveren bij Road Bear in LA.
Onze laatste nacht brengen wij door aan Malibu Beach RV.
Dus wie kunnen wij gelukkig maken.
Laat ons snel iets horen dan kunnen we wat afspreken
Groeten
Sam
Hallo Sam,
Op 29 juni as. halen wij bij Road Bear LA onze camper op. Onze 1e camping overnachting is op Malibu RV park (al gereserveerd). Ik heb wel interesse in de 4 campingstoelen en de bbq.
Als jij het zou willen achterlaten voor ons zou dat heel fijn zijn. Wij eindigen op 22 juli in SF, dan kunnen wij het op onze beurt weer voor een ander achterlaten.
In elk geval wens ik je nog een fijne vakantie en ik lees wel of het lukt de spullen voor ons achter te laten bij Road Bear.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Betti
Op 29 juni as. halen wij bij Road Bear LA onze camper op. Onze 1e camping overnachting is op Malibu RV park (al gereserveerd). Ik heb wel interesse in de 4 campingstoelen en de bbq.

In elk geval wens ik je nog een fijne vakantie en ik lees wel of het lukt de spullen voor ons achter te laten bij Road Bear.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Betti
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind dit wel een hele grappige ketting worden zo

Ik ook 

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Hallo Allemaal,
Wij zijn blij dat we de spulletjes door kunnen geven, ik heb Betti inmiddels een mailtje gestuurd.
Het begint inderdaad wel een leuk draadje te worden zo, hou hem heel zou ik zo zeggen.
Wij gaan nu San Francisco onveilig maken, prettige avond voor jullie
Groeten
Sam
Wij zijn blij dat we de spulletjes door kunnen geven, ik heb Betti inmiddels een mailtje gestuurd.
Het begint inderdaad wel een leuk draadje te worden zo, hou hem heel zou ik zo zeggen.
Wij gaan nu San Francisco onveilig maken, prettige avond voor jullie
Groeten
Sam
Ik heb Sam inmiddels teruggemaild. Het zou leuk zijn als het lukt de spullen over te nemen. Wij gaan ze op 21 juli in San Francisco achterlaten voor de volgende liefhebber. Zo wordt het een leuke ketting :dance:
Zo tegen het midden van onze vakantie zal ik wel een berichtje achterlaten, tenzij zich nu al iemand meldt!
Zo tegen het midden van onze vakantie zal ik wel een berichtje achterlaten, tenzij zich nu al iemand meldt!
Misschien handig om een sticky systeem te bedenken voor het overdragen van spullen v.b. gesorteerd op locatie en datum?
Wij zijn ook van plan e.e.a. aan te schaffen voor 4 pers. voor de camper op 3 juli in Phoenix en zullen het 31 juli weer achter laten ook in Phoenix, iemand?
John
Wij zijn ook van plan e.e.a. aan te schaffen voor 4 pers. voor de camper op 3 juli in Phoenix en zullen het 31 juli weer achter laten ook in Phoenix, iemand?
John
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het wordt zo wel een ruilforum...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1010 Weergaves
-
Laatste bericht door blijebijtjes