Ik geef het niet graag toe maar..... ik ben zoooooo ontzettend jaloers op je!lwk schreef:ja ik heb hem al bijna terug gestuurd man
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: slow-chat
-
mariekeev
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Re: DV-2010: slow-chat
wanneer heb je de brief ontvangen ??lwk schreef:ja ik heb hem al bijna terug gestuurd man
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
En was het de eerste keer dat je meedeed?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wanneer komt mijn brief?
-
mariekeev
- Amerikafan
Mijn glazen bol zegt: Vandaag (en van al die anderen die hier zitten te wachten, komt gewoon in één grote batch vandaag aan! Kan niet anders!)Marcel87 schreef:Wanneer komt mijn brief?
Dan denk ik dat ik NU meteen naar huis ga en ga wachten op de postbodemariekeev schreef:
Mijn glazen bol zegt: Vandaag (en van al die anderen die hier zitten te wachten, komt gewoon in één grote batch vandaag aan! Kan niet anders!)
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- DixieChick
- Amerika-expert
Even tussen twee haakjes; elke keer als ik dit forum open, en een nieuwe berichtje van Elke in de winnaars lijst zie, dan krijg ik bijna een hartklap! Ik gun het je zo (en jullie allemaal natuurlijk), dat ik elke keer echt teleurgsteld ben als het geen superblije aankondiging is!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Ik heb hetzelfde hoor, trap er telkens weer inDixieChick schreef:Even tussen twee haakjes; elke keer als ik dit forum open, en een nieuwe berichtje van Elke in de winnaars lijst zie, dan krijg ik bijna een hartklap! Ik gun het je zo (en jullie allemaal natuurlijk), dat ik elke keer echt teleurgsteld ben als het geen superblije aankondiging is!
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vandaag geen post uit Kentucky en morgen Hemelvaartsdag en dus geen post...zucht
-
mariekeev
- Amerikafan
Mijn glazen bol had het inderdaad niet bij het rechte eind.... alhoewel, nog niets van Marcel gehoordinge67 schreef:Vandaag geen post uit Kentucky en morgen Hemelvaartsdag en dus geen post...zucht
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik hoop dat hij straks een gat in de lucht mag springen. Wens het hem echt toe!
- Marcel87
- Amerikakenner
Ik heb nog geen telefoontje gekregen van mijn tante dus ik vrees dat de glazenbol maar in de vuilnisbak gegooid moet worden.
-
mariekeev
- Amerikafan
Zal ik morgen dan maar de koffiedik erbij pakken? Wellicht werkt dat beter!Marcel87 schreef:Ik heb nog geen telefoontje gekregen van mijn tante dus ik vrees dat de glazenbol maar in de vuilnisbak gegooid moet worden.
Ben zelf het wachten ook meer dan zat. Heb ergens de kleine hoop nog dat we ons adres in Amerika hebben opgegeven (van ons huurhuis). De post werd voor ons de afgelopen maand vastgehouden en een collega van mijn man haalt deze vandaag op......
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Ik kan straks de post van deze week ophalen in Antwerpen, maar ik heb zo een voorgevoel dat het weer noppes zal zijn

- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Nope geen grote brief 
Wel de oproepingskaart voor de verkiezingen.... Yay!
Wel de oproepingskaart voor de verkiezingen.... Yay!
- Marcel87
- Amerikakenner
Koffiedik is ook goed!
En als dat niet werkt gaan we over op tarotkaarten
En anders zoek ik een helderziende op! Dan hoef ik ook niet meer te wachten
Wel jammer dat er verder nog geen winnaars zijn , we zitten al bijna aan het einde van mei!
En als dat niet werkt gaan we over op tarotkaarten
En anders zoek ik een helderziende op! Dan hoef ik ook niet meer te wachten
Wel jammer dat er verder nog geen winnaars zijn , we zitten al bijna aan het einde van mei!
- RiverCola
- Amerika-expert
Gek toch????? (als ik dan lees dat er in de ons omringende landen ook nog weinig berichten zijn van winnaars begin ik het echt een mysterie te vinden!)
Laatst gewijzigd door RiverCola op 20 mei 2009, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Theeblaadjes kunnen we nog achter de hand houden.
En wat deden de Romeinen ook al weer? Augurium - Auspicium - Haruspicium - Orakels
We geraken dus nog wel een weekje verder met voorspellingen.
(nog maar goed dat de postbode morgen niet komt, want we zitten aan zee, het nieuwe stulpje van vrienden bewonderen)
En wat deden de Romeinen ook al weer? Augurium - Auspicium - Haruspicium - Orakels
We geraken dus nog wel een weekje verder met voorspellingen.
(nog maar goed dat de postbode morgen niet komt, want we zitten aan zee, het nieuwe stulpje van vrienden bewonderen)
Elke
Haha ja Kastelke, ik wilde nog vragen of er iemand een lever of een paar dode vogels had, maar dat leek me toch een beeeetje luguber 
Edit: ik herinner me ineens dat de vogels niet dood hoeven te zijn, dus morgen kom ik met een Romeinse auspicium betreffende de loterij. 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht