Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Six Flags Great America: Flash Pass nodig in juni?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Six Flags Great America: Flash Pass nodig in juni?
Wij eindigen onze reis dit jaar in Chicago, en willen dan ook een dag doorbrengen in het pretpark Six Flags Great America. We zijn in Chicago van zondag 7 juni t/m donderdag 11 juni, we gaan in elk geval op een doordeweekse dag. Welke dag is het beste?
Op de website zie ik dat je nu bij Six Flags ook een soort van "front of line" passen kunt kopen, ze heten hier echter Flash Pass en je krijgt hem in 2 soorten: regular en gold. Met de regular pass heb je dezelfde wachttijd als alle anderen, alleen mag je die wachttijd in het park doorbrengen (vergelijk de fast pass bij Disney). Met de gold pass verkort je de wachttijd met 75% volgens de website. Heb ik zo'n pass nodig in deze periode? Zo ja, welke kan ik dan 't best nemen?
Waar ik wel van baal is dat ik de kaartjes voor het park niet online kan kopen. Online is er namelijk een aanbieding en zijn de kaartjes maar liefs $20 per persoon goedkoper! Dat scheelt nogal..... Maar helaas kan ik die alleen aanschaffen als ik in Amerika woon. Ik heb er per mail een klacht over ingediend, maar of dat iets uithaalt........ ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Heeft iemand daar nog een andere oplossing voor?
Op de website zie ik dat je nu bij Six Flags ook een soort van "front of line" passen kunt kopen, ze heten hier echter Flash Pass en je krijgt hem in 2 soorten: regular en gold. Met de regular pass heb je dezelfde wachttijd als alle anderen, alleen mag je die wachttijd in het park doorbrengen (vergelijk de fast pass bij Disney). Met de gold pass verkort je de wachttijd met 75% volgens de website. Heb ik zo'n pass nodig in deze periode? Zo ja, welke kan ik dan 't best nemen?
Waar ik wel van baal is dat ik de kaartjes voor het park niet online kan kopen. Online is er namelijk een aanbieding en zijn de kaartjes maar liefs $20 per persoon goedkoper! Dat scheelt nogal..... Maar helaas kan ik die alleen aanschaffen als ik in Amerika woon. Ik heb er per mail een klacht over ingediend, maar of dat iets uithaalt........ ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Heeft iemand daar nog een andere oplossing voor?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Re: Six Flags Great America: Flash Pass nodig in juni?
Volgens mij is elke doordeweekse dag prima. Zolang je er maar niet op een vrijdag of in het weekend bent.
Flash Pass kun je ter plekke nog beslissen. We hebben een keer de Regular Flash Pass gebruikt maar dan kun je nog niet veel doen als het heel druk is. Je hoeft alleen niet in de rij te wachten.
Ik heb even gekeken naar die kaartjes. Op het eerste scherm van Print'N''Go staat enkel United States.
Maar als je dan verder klikt kun je gewoon voor een Nederlands adres kiezen.

Flash Pass kun je ter plekke nog beslissen. We hebben een keer de Regular Flash Pass gebruikt maar dan kun je nog niet veel doen als het heel druk is. Je hoeft alleen niet in de rij te wachten.
Ik heb even gekeken naar die kaartjes. Op het eerste scherm van Print'N''Go staat enkel United States.
Maar als je dan verder klikt kun je gewoon voor een Nederlands adres kiezen.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mij leek die regular pass ook al niet echt een goede optie, die gold pass is trouwens wel heel duur. Ik wil ze ook niet online aanschaffen, die flash pass, maar gewoon ter plekke als het toch heel druk blijkt te zijn. Ze zijn dan wel iets duurder, maar het is ook jammer om zo'n dure pass te kopen terwijl het helemaal niet druk is.
In het tweede scherm bij het bestellen van die kaartjes kon ik gisteren trouwens ook alleen maar kiezen voor NL, maar nu lukt het me wel om de kaartjes af te drukken. Ik ben helemaal bij! :dance: Bedankt Martijn!
In het tweede scherm bij het bestellen van die kaartjes kon ik gisteren trouwens ook alleen maar kiezen voor NL, maar nu lukt het me wel om de kaartjes af te drukken. Ik ben helemaal bij! :dance: Bedankt Martijn!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Ben erg benieuwd naar jullie verslag. Er staan iig leuke achtbanen daar.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik verheug er zo enorm op! Ik ben net een klein kind, krijg nu al de kriebels in de buik van die achtbanen die we gaan doen. Het is een lange tijd geleden voor ons!
Winston Churchill
Winston Churchill
Wij hadden verleden jaar in sfga de gold pass en dat werkt perfect.zeker als je maar 1 dag hebt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1991 Weergaves
-
Laatste bericht door Petra/VS
-
- 2 Reacties