Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Hallo,
Zag dat BA de tarieven goed aan het verlagen is.
17/8 AMS-PHX & 31/8 Orlando-AMS kost nu $ 661 > was een maand geleden nog $ 782
Te boeken op http://www.kayak.com
MVG
A3
Zag dat BA de tarieven goed aan het verlagen is.
17/8 AMS-PHX & 31/8 Orlando-AMS kost nu $ 661 > was een maand geleden nog $ 782
Te boeken op http://www.kayak.com
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
-
- Amerikafan
Re: Tickethulp brussel boston heen en wash brussel terug
Hallo,
Wij zouden graag in september (ongeveer de vierde) vliegen naar Boston en rond de 18e terugkomen vanuit Washington naar Brussel. Waar kunnen we het beste (= goedkoopste) onze vluchten boeken?
Iemand tips???
Wij zouden graag in september (ongeveer de vierde) vliegen naar Boston en rond de 18e terugkomen vanuit Washington naar Brussel. Waar kunnen we het beste (= goedkoopste) onze vluchten boeken?
Iemand tips???
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Op bv orbitz.com heb je vluchten met BA voor $642 op dit moment.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikafan
Wij zijn momenteel aan het twijfelen tussen twee vluchten, de ene is met Delta Airlines en de andere met American Airlines en Iberia.
De prijs is vergelijkbaar, welke optie is het beste? Wij vinden entertainment zoals films op privé-scherm belangrijk.
merci!
De prijs is vergelijkbaar, welke optie is het beste? Wij vinden entertainment zoals films op privé-scherm belangrijk.
merci!
he, leuk idee zo'n hulp! Ik weet niet of het nog geldt?
Wij gaan deze zomer naar Amerika en hebben nog niet geboekt. Ik weet het stom stom, maar we kunnen helaas niet eerder beslissen. Ik kom via Orbitz uit op ca. 1080,- dollar p.p. AMS-SFO v.v. Kent Orbitz trouwens tarieven voor kinderen?
Ik ben benieuwd of jij nog andere opties hebt? We vliegen met 2 volw. en 4 kinderen (2-11 jaar), 14 juli heen en 4 augustus terug. Vertrek vanaf ams, bru of dus naar sfo. We willen het liefst wel binnen de 14 uur blijven wat betreft reistijd.
Ik merk het wel.
Hartelijke groet en alvast bedankt.
Wij gaan deze zomer naar Amerika en hebben nog niet geboekt. Ik weet het stom stom, maar we kunnen helaas niet eerder beslissen. Ik kom via Orbitz uit op ca. 1080,- dollar p.p. AMS-SFO v.v. Kent Orbitz trouwens tarieven voor kinderen?
Ik ben benieuwd of jij nog andere opties hebt? We vliegen met 2 volw. en 4 kinderen (2-11 jaar), 14 juli heen en 4 augustus terug. Vertrek vanaf ams, bru of dus naar sfo. We willen het liefst wel binnen de 14 uur blijven wat betreft reistijd.
Ik merk het wel.
Hartelijke groet en alvast bedankt.
Zojuist geboekt via
http://www.aireka.nl/nl-nl/linktemplate ... m=vl138%3E
Brussel- Las Vegas met Delta, eind juni €440,- p.p.
http://www.aireka.nl/nl-nl/linktemplate ... m=vl138%3E
Brussel- Las Vegas met Delta, eind juni €440,- p.p.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-ontdekker
In juli trek ik samen met een vriend naar de USA voor een rondreisje. Hieronder vind je de gegevens;
Vertrek:

Hebben jullie soms goedkopere alternatieven? Alvast bedankt!
Jan
Vertrek:
- 8 juli 2009
- Brussel => Dallas
- 30 juli 2009 (mag eventueel dag vroeger)
- San Diego => Brussel

Hebben jullie soms goedkopere alternatieven? Alvast bedankt!
Jan
-
- Amerika-newbie
Hoi vlieghulphelden,
ik ga met een vriend van mij van 3 t/m 24 juli naar de USA (hopelijk). Nu zijn we al een tijdje aan het rondkijken naar goedkope tickets. We kwamen tot nu toe niet goedkoper uit dan 535 euro, via schiphol.nl. Inclusief alle taxes e.d.
Nu keek ik eens via Kayak.com>Orbitz.com, en daar kwam ik dan uit op 664 USD, oftewel zo'n 453 EUR. Dat is nogal een verschil. Weten jullie of er normaliter nog kosten bijkomen? Volgens Kayak.com is het inclusief taxes e.d., maar ik vind het nogal goedkoop. En is orbitz.com een echt betrouwbare site?
We zouden dan via LGW heen en terug vliegen.
ik ga met een vriend van mij van 3 t/m 24 juli naar de USA (hopelijk). Nu zijn we al een tijdje aan het rondkijken naar goedkope tickets. We kwamen tot nu toe niet goedkoper uit dan 535 euro, via schiphol.nl. Inclusief alle taxes e.d.
Nu keek ik eens via Kayak.com>Orbitz.com, en daar kwam ik dan uit op 664 USD, oftewel zo'n 453 EUR. Dat is nogal een verschil. Weten jullie of er normaliter nog kosten bijkomen? Volgens Kayak.com is het inclusief taxes e.d., maar ik vind het nogal goedkoop. En is orbitz.com een echt betrouwbare site?
We zouden dan via LGW heen en terug vliegen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je hebt kans dat er nog kosten van Orbitz.com gerekend worden. Dat had ik bij Cheaptickets.com ook. De tickets werden rechtstreeks door American Airlines geïnd van mijn creditcard en Cheaptickets.com belastte mijn creditcard voor iets meer dan EUR 20. Dat was hun opbrengst. Zelfs met die kosten van Cheaptickets.com waren wij nog veel goedkoper uit dan rechtstreeks bij American Airlines of Britisch Airways.
Het kan heel goed dat je via Kayak (Orbitz.com) een goedkoper ticket vindt, daar is deze site juist voor.
Persoonlijk heb ik nog niet via Orbitz.com geboekt dus daar kan ik je geen advies in geven. Bij cheaptickets was het afgelopen februari ook onze eerste keer maar durfde dat wel aan n.a.v. de positieve verhalen die ik erover gehoord had.
Roland
Het kan heel goed dat je via Kayak (Orbitz.com) een goedkoper ticket vindt, daar is deze site juist voor.

Persoonlijk heb ik nog niet via Orbitz.com geboekt dus daar kan ik je geen advies in geven. Bij cheaptickets was het afgelopen februari ook onze eerste keer maar durfde dat wel aan n.a.v. de positieve verhalen die ik erover gehoord had.
Roland
Ik heb al een aantal keren geboekt bij Orbitz.com (via Kayak). Ik ben erg tevreden over Orbitz. Het bedrag dat Orbitz voor je vlucht laat zien is echt incl. taxes. Bij mijn laatste boeking (januari 2009) kwam er bovenop het bedrag van de vlucht een fee bij van $ 6,00. Zo ook bij eerdere vluchten die ik daar geboekt heb.
Gr. Adriane
Gr. Adriane
Best de moeite van het proberen waard....
Okee, ik ben mij aan het oriënteren voor een trip van een week (1 september en terug op 9 september 2009) naar Walla Walla Wa.
Over het algemeen vind ik tickets zo tussen de 650 en 800 euro die er interessant uitzien. Meestal United Airlines en een Northwest airline vlucht (één keer overstappen in Seattle is erg interessant) en wat andere operators.
Delta Airlines doet het voor onder de 500 euro maar mijn amerikaanse vriendin viel bijna van haar stokje toen ik het aan haar voorstelde. DON'T fly Delta zei ze.... unless you want to sleep on the concrete floor...
Nu lees ik hier en daar een paar berichten dat Delta best okee is (als je niet via de east coast vliegvelden vliegt) en United juist weer slecht....
Dit helpt me niet echt verder... Ik zou het vreselijk vinden om te stranden op Chicago O'Hare of een dergelijke vluchthaven...
Twee keer overstappen is minder aantrekkelijk maar te doen, evenals wachttijden. Als ik maar heelhuids aankom...
Liefst Amsterdam-Seattle en dan een vlucht naar Pasco of Walla Walla...
Iemand ideën voor leuke prijsjes en ook ervaringen met deze vluchtmaatschappijen? Hardstikke bedankt hoor.
Richard
Okee, ik ben mij aan het oriënteren voor een trip van een week (1 september en terug op 9 september 2009) naar Walla Walla Wa.
Over het algemeen vind ik tickets zo tussen de 650 en 800 euro die er interessant uitzien. Meestal United Airlines en een Northwest airline vlucht (één keer overstappen in Seattle is erg interessant) en wat andere operators.
Delta Airlines doet het voor onder de 500 euro maar mijn amerikaanse vriendin viel bijna van haar stokje toen ik het aan haar voorstelde. DON'T fly Delta zei ze.... unless you want to sleep on the concrete floor...

Nu lees ik hier en daar een paar berichten dat Delta best okee is (als je niet via de east coast vliegvelden vliegt) en United juist weer slecht....

Dit helpt me niet echt verder... Ik zou het vreselijk vinden om te stranden op Chicago O'Hare of een dergelijke vluchthaven...
Twee keer overstappen is minder aantrekkelijk maar te doen, evenals wachttijden. Als ik maar heelhuids aankom...

Iemand ideën voor leuke prijsjes en ook ervaringen met deze vluchtmaatschappijen? Hardstikke bedankt hoor.
Richard
Google eens op review X.
X = Naam vliegtuig maatschapij
Vaak zie je dan sites waar men airlines reviewt.
X = Naam vliegtuig maatschapij
Vaak zie je dan sites waar men airlines reviewt.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Misschien wat laat, maar Jan, op d-reizen.nl kan je vanaf Brussel met zowel US Airways, Continental, Delta en American Airlines voor €811,31 op de dagen en bestemmingen die jij aangaf (wat zijn dat voor prijsafspraken dat ze allemaal even duur zijn)? Vanaf Amsterdam kan je die dagen voor €866 met delta, en ik zou voor 50 euro meer wel vanaf Schiphol willen vliegen.
Richard, over het algemeen doen Amerikaanse maatschappijen onder voor Europese maatschappijen (die weer onderdoen voor Aziatische maatschappijen). Ik weet niet zoveel van Delta, maar ik weet wel van United en Northwest dat vooral op transpacifische vluchten de service niet overhoudt. Volgens mij is van Delta, United American en Northwest, Northwest met hun A330s de enige maatschappij met PTVs (personal TVs), voor mij een must op zulke lange vluchten. Maar bijv. de 747s van NWA hebben ook geen PTVs. Van wat ik gehoord heb, is het verschil tussen DL, UA en NW niet zo groot, ze zijn allemaal niet geweldig. Daarom koos ik voor BA.
Richard, over het algemeen doen Amerikaanse maatschappijen onder voor Europese maatschappijen (die weer onderdoen voor Aziatische maatschappijen). Ik weet niet zoveel van Delta, maar ik weet wel van United en Northwest dat vooral op transpacifische vluchten de service niet overhoudt. Volgens mij is van Delta, United American en Northwest, Northwest met hun A330s de enige maatschappij met PTVs (personal TVs), voor mij een must op zulke lange vluchten. Maar bijv. de 747s van NWA hebben ook geen PTVs. Van wat ik gehoord heb, is het verschil tussen DL, UA en NW niet zo groot, ze zijn allemaal niet geweldig. Daarom koos ik voor BA.
Kijk eens op de Amerikaans site van de vliegmaatschapijen en reserveer daar je tickets scheelt een hoop met de Nederlands site,s , heb zelf bij UA besproken scheelde €100 per ticket .
hallo,
ik heb een ticket geboekt bij cheap tickets.
ik vlieg van Frankfurt naar Philadelphia, pa,
vlieg met us airways
nou is dit mijn eerste keer dat ik vlieg dus heb eigenlijk geen idee wat ik nog moet doen voor ik daadwerkelijk kan gaan vliegen .
visum waiver ben ik al doorheen .
hoe moet ik nog bevestigen dat ik ga en wat moet ik nog doen voor ik ga.
heb veel hulp maar iemand die de ervaring heeft is er handig.
hoe zit het met in checken ?
en hoe lang van te voren moet je aanwezig zijn
erg spannen allemaal en hoop dat ik hier nog wat extra hulp mag ontvangen.
mvg marco
ik heb een ticket geboekt bij cheap tickets.
ik vlieg van Frankfurt naar Philadelphia, pa,
vlieg met us airways
nou is dit mijn eerste keer dat ik vlieg dus heb eigenlijk geen idee wat ik nog moet doen voor ik daadwerkelijk kan gaan vliegen .
visum waiver ben ik al doorheen .
hoe moet ik nog bevestigen dat ik ga en wat moet ik nog doen voor ik ga.
heb veel hulp maar iemand die de ervaring heeft is er handig.
hoe zit het met in checken ?
en hoe lang van te voren moet je aanwezig zijn
erg spannen allemaal en hoop dat ik hier nog wat extra hulp mag ontvangen.
mvg marco
-
- Amerika-ontdekker
Ik zit al dagen te zoeken naar een retourvlucht San Francisco (vanuit Amsterdam, Dusseldorf of Brussel).
Vertrek op/rond 6/9, 7/9 of 8/9 en dan retour op/rond 27/9, 28/9 of 29/9.
Via vliegticketszoeken.nl heb ik nu een vlucht heen op 7/9 (AMS) en 29/9 terug voor Eur 426.42 pp.
Loont het zich de moeite door te zoeken??
Vertrek op/rond 6/9, 7/9 of 8/9 en dan retour op/rond 27/9, 28/9 of 29/9.
Via vliegticketszoeken.nl heb ik nu een vlucht heen op 7/9 (AMS) en 29/9 terug voor Eur 426.42 pp.
Loont het zich de moeite door te zoeken??
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik zag van de week bij Connections tickets vanaf €395, heb nietverder gekeken of er nog plaatsen beschikbaar waren.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben meteen gaan kijken maar rondom de data dat wij willen gaan ligt de prijs stukken hoger.Annie schreef:Ik zag van de week bij Connections tickets vanaf €395, heb nietverder gekeken of er nog plaatsen beschikbaar waren.
Nog meer ideeen?
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
cheap tickets.com
kayak.com
Betaal je in dollars kan na omrekenen leuk voordeel op leveren
kayak.com
Betaal je in dollars kan na omrekenen leuk voordeel op leveren
-
- Amerika-ontdekker
Via travelmap.nl kom ik nu op Eur 636.00 voor 2 personen. Dat lijkt me echt een hele goede aanbieding.
Nu verder zoeken voor autohuur en enkele hotelovernachtingen. Iemand tips?
Nu verder zoeken voor autohuur en enkele hotelovernachtingen. Iemand tips?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1507 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties