Gr., Flipje
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse kenteken
-
FlipjeBTiel
- Amerika-expert
Re: Amerikaanse kenteken
De aardkorstplaten schuiven hier langs, niet onder elkaar. (En nee, de aarde is niet plat.
)
Gr., Flipje
Gr., Flipje
Hawaii, hoe kan het ook anders:

De Virgin Islands hebben wel een leuke vind ik:

De Virgin Islands hebben wel een leuke vind ik:
- DixieChick
- Amerika-expert
Overigens heeft Georgia niet "Georgia on my mind" op haar kentekenplaten staan, maar het hele saaie "georgia.gov"
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Colorado zie ik zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer. Er zijn hier zoveel verschillende nummerplaten te krijgen, het zijn er teveel om op te noemen. Hieronder een paar voorbeelden:

Je kunt ze allemaal hier bekijken

Je kunt ze allemaal hier bekijken
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Jee dat zijn er inderdaad veel Loek.
Hawaii had ik idd al eens langs zien rijden, net als Alaska - The last Frontier.
Hawaii had ik idd al eens langs zien rijden, net als Alaska - The last Frontier.
Dat van Colorado lijkt een beetje op de decals die men bij een Hawaiiaanse plate kunnen krijgen.. http://licenseplatecentral.com/hawaii.htm
Alhoewel ik wel moet zeggen dat het bij Colorado leuker is dat de hele plaat veranderd soms
Alhoewel ik wel moet zeggen dat het bij Colorado leuker is dat de hele plaat veranderd soms
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Virginia heeft meer dan 200 verschillende platen. Deze staat heeft ook de meeste persoonlijke platen, omdat het slechts $10 per jaar kost om dat te doen, het goedkoopst van alle staten.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gaaf die custom plates, in Texas zijn ze 95 Dollar per jaar, maar opbrengst komt wel voor een groot deel bij goede doelen terecht.
Hmm custom (vanity) plates is 30 dollar hier, opbrengst gaat ook naar de goede doelen... de overige custom plates (dus eigen naam en dergelijke) zijn 25 dollar.
Edit: overigens wel leuk om zo die platen van Virginia te zien, die hebben er echt veel!
Bleh.. komt nederland aan met z'n saaie platen
Edit: overigens wel leuk om zo die platen van Virginia te zien, die hebben er echt veel!
Bleh.. komt nederland aan met z'n saaie platen
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat veel mensen misschien niet weten is, dat een groot deel van de kentekenplaten worden gemaakt door gevangenen. Wat zijn die "goede doelen" dan? Ik vind $10 heel redelijk, meer hoeft van mij niet, ik geef wel aan het goede doel van mijn keuze
.
Ik dacht altijd dat het juist algemeen bekend was dat gevangenen dat maakten, het is echt zo'n typisch gevangeniswerkje dat je in films en zo ziet.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dat is wereldwijd bekend? Ik wist dat niet, voor ik hier een aantal jaren woonde. Maar ja, ik kijk niet veel films, natuurlijk
.
Haha daar zal het misschien aan liggen xD
yip en in Nederland maken ze wasknijpersjiejie schreef:Ik dacht altijd dat het juist algemeen bekend was dat gevangenen dat maakten, het is echt zo'n typisch gevangeniswerkje dat je in films en zo ziet.
vond dit net
http://answers.yahoo.com/question/index ... 010AAAg0KH
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3042 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv