Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

adresjes voor eten en winkelen in NY, washington of Chicago

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
esusa
Amerika-newbie

adresjes voor eten en winkelen in NY, washington of Chicago

Bericht door esusa »

Hallo,

binnen enkele weken vertrekken wij naar Amerika, meer bepaald naar New York, Washington, Chicago, Niagara Falls en Cape Cod.
Is er iemand die nog goede adresjes om te eten of te winkelen weet?

Alvast bedankt!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: adresjes voor eten en winkelen in NY, washington of Chicago

Bericht door Petra/VS »

Voor Washington is de website van het Washingtonian tijdschrift handig om te zien, welke restaurants je wilt proberen. Verder kun je onder het label "restaurant reviews" op mijn weblog e.e.a. lezen over restaurants in en rond Washington.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

Enkele maanden geleden waren mijn man en ik in Washington DC, en ik had op de website van Petra iets gelezen over Zaytinya. Een absolute aanrader. Best wel reserveren van tevoren want anders kan je lang staan wachten op een tafeltje, maar het eten is meer dan de moeite waard.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Wij vonden TAO New York super. Heerlijk eten en een heel bijzondere omgeving. Paar straten verwijderd van Central Park.
Ik heb 4 weken tevoren gereserveerd via Opentable.com.
Groetjes, Nel
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad, Zaytinya is een van mijn favoriete restaurants hier. Oya (vlakbij Zaytinya) ook. Je kunt in Washington sowieso heerlijk eten. Tao in New York vonden wij ook erg lekker, alleen was ik teleurgesteld, dat hun garnalensushi niet met de traditionele gefrituurde kopjes werd geserveerd, omdat de klanten dat "eng" zouden vinden ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer