Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke Full Size SUV in Phoenix bij Alamo
Welke Full Size SUV in Phoenix bij Alamo
Heeft er iemand een idee uit welke auto's je kan kiezen bij Alamo in Phoenix ?
Betreft de categorie Full Size SUV ( vb. Dodge Durango ... )
Had nl. vooraf wat voorbereidend opzoekwerk willen doen - als we tenminste kunnen kiezen - vermits ik die amerikaanse wagens niet ken
Betreft de categorie Full Size SUV ( vb. Dodge Durango ... )
Had nl. vooraf wat voorbereidend opzoekwerk willen doen - als we tenminste kunnen kiezen - vermits ik die amerikaanse wagens niet ken
Re: Welke Full Size SUV in Phoenix bij Alamo
Wij kregen vorig jaar juni een Toyota Highlander aangeboden. Zag er uit als een prima auto.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een upgrade naar een Infinity QX56.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een upgrade naar een Infinity QX56.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Wij kregen vorig jaar een GMC Acadia mee bij Alamo in Phoenix (nadat we bewust gekozen hadden voor een upgrade). Gezien het formaat valt die onder de Full Size SUV.
Roland
Roland
In 2007 kregen wij ook een GMC Acadia mee. We hadden toen een standaard SUV gehuurd. Maar ik heb wel het idee dat dit zeker geen standaard was, het was een vrij luxe uitvoering en een heerlijke auto. We hebben denk ik geluk gehad dat we deze zonder bij betaling meekregen.
In 2008, toen we bewust een Fullsize SUV huurden, kregen we een Chrysler Aspen mee.(was trouwens bij Dollar)
In 2008, toen we bewust een Fullsize SUV huurden, kregen we een Chrysler Aspen mee.(was trouwens bij Dollar)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Zou het dezelfde zijn geweest Carin?pyca schreef:In 2007 kregen wij ook een GMC Acadia mee. We hadden toen een standaard SUV gehuurd. Maar ik heb wel het idee dat dit zeker geen standaard was, het was een vrij luxe uitvoering en een heerlijke auto.
'Onze auto' in 2008.

Roland
Tja wie weet, dan heeft 'ie in ieder geval 2x hetzelfde gezien
(Monument Valley)
Wat ik niet goed begrijp is dat ze zich niet moeten engageren om minstens een wagen uit je gekozen = contract categorie ter beschikking te stellen .
Ze weten zelfs je aankomstijd.Wij betalen voor iets en zij moeten blijkbaar niet persé leveren !?
Wat ook opvalt dat ze binnen eenzelfde categorie sterk uiteenlopende auto's aanbieden;heb nl. eens rechtstreeks contact opgenomen met Alamo in de US en gevraagd wat we konden verwachten ; ziehier ( zeer snel ) het antwword
"Thank you for contacting Alamo Rent A Car. Full Size SUVS are equivalent in size to a Nissan Pathfinder, Chevy Tahoe, Dodge Durango, GMC Yukon, Volkswagen Touareg, Jeep Commander, etc."
als je het mij vraagt is er toch een behoorlijk verschil tussen pakweg een Nissan Pathfinder en en een GMC Yukon !
Ze weten zelfs je aankomstijd.Wij betalen voor iets en zij moeten blijkbaar niet persé leveren !?
Wat ook opvalt dat ze binnen eenzelfde categorie sterk uiteenlopende auto's aanbieden;heb nl. eens rechtstreeks contact opgenomen met Alamo in de US en gevraagd wat we konden verwachten ; ziehier ( zeer snel ) het antwword
"Thank you for contacting Alamo Rent A Car. Full Size SUVS are equivalent in size to a Nissan Pathfinder, Chevy Tahoe, Dodge Durango, GMC Yukon, Volkswagen Touareg, Jeep Commander, etc."
als je het mij vraagt is er toch een behoorlijk verschil tussen pakweg een Nissan Pathfinder en en een GMC Yukon !
- Color01
- Amerika-expert
de nieuw prijs van deze 2 wagens zijn bijna het zelfde ...dus daarom zullen ze wel in de zelfde klasse zitten.bompa schreef:
Maar als ik mocht kiezen .. dan ging ik voor de Nissan Pathfinder.
in Amerika voor een Jap kiezen ...
+ de Yukon heeft merkelijk meer vermogen
+ de Yukon heeft merkelijk meer vermogen
-
stijnec
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
ik heb in de autoverhuur gewerkt, weliswaar in Nederland maar het principe zal hetzelfde zijn. Het is niet zo dat voor elke klant een vantevoren bepaalde auto wordt verzorgd, de planning wordt gedaan op hoofdlijnen, er wordt voor gezorgd dat er genoeg auto's zijn, en dat iedereen een auto krijgt uit de categorie die hij heeft besteld of hoger. Uiteraard wordt als er geen auto staat uit de bestelde categorie geprobeerd om de klant te laten betalen voor de upgrade, maar als deze daarvoor bedankt krijgt hij uiteraard geen kleinere auto mee dan besteld. Het kan natuurlijk voorkomen dat er echt geen auto is uit een bepaalde categorie, bijvoorbeeld omdat een vorige klant zijn auto te laat heeft ingeleverd, in dat geval gaven wij altijd de klant in 1e instantie een andere auto mee, om die dan asap om te ruilen voor de auto waar hij recht op heeft
vanuit organisatorisch en kostefficientie logisch ... maar als klant kan je wel pech hebben
vermits de meeste klanten niet regelmatig terugkomen zal dit wel een berekend risico zijn ...
vermits de meeste klanten niet regelmatig terugkomen zal dit wel een berekend risico zijn ...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1686 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 20 Reacties