Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eagle Creek om orde in reistas te houden, iemand ervaring?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Re: Eagle Creek om orde in reistas te houden, iemand ervaring?

Bericht door mariekeev »

Ik heb ze in Nederland gekocht bij de Zwerfkei in Woerden, niet super goedkoop inderdaad. In Amerika heb ik ze bij verschillende winkels gezien en het viel mij op dat de prijs eigenlijk niet vele verschilde met de Nederlandse prijzen (omgerekend van Dollars naar Euro's).
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

kastelke schreef:
mariekeev schreef:Ik gebruik al jaren de tasjes van Eagle Creek.
Koop jij ze in de VS, of in Nederland? Want ik vind ze hier best wel duur. 'k Heb er nog nooit op gelet of ze ze ook in de VS verkopen, en aan welke prijs.
Ze zijn in Nederland inderdaad wel duur. Weet iemand waar je ze in Amerika kan kopen? Wal-Mart of in de speciaalzaken?
mariekeev
Amerikafan

Bericht door mariekeev »

In Amerika zie ik ze vooral veel bij bagage zaken, je weet wel, die winkels waar vooral koffers worden verkocht. In elke mall zit wel zo'n soort winkel (en in Outlet centers vaak ook, kan het wellicht nog wat goedkoper zijn).
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

@mariekeev: spijtig, ik had gehoopt dat ze in Amerika merkbaar in prijs zouden verschillen. Niet dus.
Maar het blijft iets wat heel erg handig is, dus ondanks de prijs ben ik echt fan!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
mariekeev
Amerikafan

Bericht door mariekeev »

kastelke schreef:@mariekeev: spijtig, ik had gehoopt dat ze in Amerika merkbaar in prijs zouden verschillen. Niet dus.
Maar het blijft iets wat heel erg handig is, dus ondanks de prijs ben ik echt fan!
Vond ik nu ook :( Kon er nog wel een paar bij gebruiken en had gehoopt ze lekker goedkoop daar te vinden, nee dus
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Onze onderbroeken, bh,s, zwemkleding, sokken, riemen etc liggen ook altijd door elkaar in de koffer, de snoeren van de opladers, batterijen en wat al niet meer. Je blijft het ordenen. Ik ken wel de zipper van AH maar die zijn niet echt groot. Ik ga zeker na aankomst in de VS op zoek naar deze zakken. Ook voor vuil goed lijken ze me zeer geschikt. Kan iemand bij benadering zeggen welke supermarktketen deze zakken verkoopt? Walmart, Publix? Dan hoeven we niet zo te zoeken.

Groeten Ingrid
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

De meeste grote supermarkten hebben deze zakken.
Wal*mart noem je zelf al maar ook bij Safeway, Albertsons en zo kan je ze vinden, denk ook eens aan Dollar Store, General Dollar en Dollar Tree.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Voor diegenen die dicht bij de Duitse grens wonen: bij de Real, een grote Duitse supermarktketen -hoewel, het is meer dan alleen supermarkt, lijkt een beetje op een kleine Walmart- hebben ze ook een heel grote sortering zip-locks in allerlei formaten en met verschillende sluitingen. Ik heb er vorige week een aantal meegenomen toen ik er eindelijk weer eens was.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Eagle Creek om orde in je reistas te houden?

Bericht door manja »

kastelke schreef:Eagle Creek wordt veel gebruikt door mijn man, om zijn geklede overhemden in mee te nemen. Zij hebben zo'n speciale enveloppes voor zoiets. Is werkelijk super!
Wij hebben ook van die Eagle Creek enveloppes en ik vind ze super in gebruik. Ik heb ze in 2 maten bij de TJMax gekocht en heb er $11,95 en $ 12,95 voor betaald. Sokken, ondergoed en allerlei kabeltjes stop ik in grote ziplocks die ik bij de dollartree haal. De vuile was gaat in 2 vuilniszakken, 1 voor witte en 1 voor donkere was. Op die mannier blijft onze koffer opgeruimd. :D
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Ik gebruik de Eagle Creeks al jaren en vind ze super. Ik wil gewoon niet meer zonder. Ik plak er een etiket op met naam, zodat ik precies weet van wie welke hoes is.
Ik heb grote en kleinere. In de kleinere doe ik ondergoed, zwemkleding en sokken. De koffers zijn altijd overzichtelijk en netjes. De kleding schuift niet en kreukt dus ook minder.
Jaren geleden kocht ik ze bij Blokker voor Hfl. 4,95. Kwalitatief waren ze niet echt goed dus heb ik in Amerika de Eagle Creeks gekocht. Ze zijn ook in Amerika niet goedkoop maar de kwaliteit is super en je hoeft ze maak 1x aan te schaffen.
Echt, ik wil niet meer zonder!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer