Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Graag jullie mening over onze (voorlopige) route
-
kabbeker
- Amerika-ontdekker
Graag jullie mening over onze (voorlopige) route
Wij gaan in augustus voor 31/2 week naar Amerika; we starten in SFO, willen dan ruim 2 weken met een camper naar het noorden; de laatste week brengen we door bij familie in de buurt van SFO.
We zijn al vaker geweest en zijn toen zuidelijk en oostelijk gegaan, maar het noorden is helemaal nieuw voor ons. Nog te vermelden dat we 1 zoon van 14 jaar bij ons hebben. Graag jullie tips/adviezen voor leuke bezienswaardigheden zodat we hier iets moois van kunnen maken. Ik heb nog geen enkele camping gereserveerd, dus we kunnen nog alle kanten uit. Weet iemand ook leuke dingen/plaatsen aan de kust ?
-SFO
-Tracy
-Sacremento
-Lake Oroville state/Lassen vulcanic national park
-Redding
-Klamath Falls
-Crater Lake
-Roseburg
-Eugene
-Salem
-Portland
-MT st Helens Nat. Park/MT Rainier
-Olympia
-Seattle
-Port Angeles
-Forks
en dan dicht langs de kust weer richting SFO
Alvast bedankt voor reacties, groetjes Karin
We zijn al vaker geweest en zijn toen zuidelijk en oostelijk gegaan, maar het noorden is helemaal nieuw voor ons. Nog te vermelden dat we 1 zoon van 14 jaar bij ons hebben. Graag jullie tips/adviezen voor leuke bezienswaardigheden zodat we hier iets moois van kunnen maken. Ik heb nog geen enkele camping gereserveerd, dus we kunnen nog alle kanten uit. Weet iemand ook leuke dingen/plaatsen aan de kust ?
-SFO
-Tracy
-Sacremento
-Lake Oroville state/Lassen vulcanic national park
-Redding
-Klamath Falls
-Crater Lake
-Roseburg
-Eugene
-Salem
-Portland
-MT st Helens Nat. Park/MT Rainier
-Olympia
-Seattle
-Port Angeles
-Forks
en dan dicht langs de kust weer richting SFO
Alvast bedankt voor reacties, groetjes Karin
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Graag jullie mening over onze (voorlopige) route
Misschien kan je wat uit ons verslag van 2006 halen de eerste 14 dagen zitten voor het kustgedeelte in jullie route.
Het eerste stuk van jullie route gaan we in september doen dus net te laat voor jullie.
http://www.robenannie.nl/reisverslag2006.html
Het eerste stuk van jullie route gaan we in september doen dus net te laat voor jullie.
http://www.robenannie.nl/reisverslag2006.html
-
Jan & Wilma
- Amerikafan
Misschien heb je ook wat aan ons verslag van 2006.
Wij hebben Crater Lake,Mt Saint Helens, Mt Rainier, Port Angeles ,Forks en Salem bezocht .
Wij hebben Crater Lake,Mt Saint Helens, Mt Rainier, Port Angeles ,Forks en Salem bezocht .
-
kabbeker
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie reacties; ik ga alles doorlezen en bekijken !
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ook wij zijn in die omgeving geweest, dus hierbij nog een reisverslag om te lezen: 2008.
In Portland zijn wij naar het OMSI museum geweest, hier kan je ook in een onderzeeër. Misschien leuk voor je zoon?
De helikoptervlucht bij Mt St Helens vonden wij ook helemaal geweldig.
De kustroute is erg mooi, neem je tijd ervoor.
In Portland zijn wij naar het OMSI museum geweest, hier kan je ook in een onderzeeër. Misschien leuk voor je zoon?
De helikoptervlucht bij Mt St Helens vonden wij ook helemaal geweldig.
De kustroute is erg mooi, neem je tijd ervoor.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
-
kabbeker
- Amerika-ontdekker
Wat een prachtige reisverhalen allemaal; is het alleen mogelijk om bij MT St Helens een helikoptervlucht te doen ? en weet je nog wat dit ongeveer kost ? lijkt mij ook geweldig om te doen.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is niet goedkoop, wij waren voor 2 personen $ 355,08 kwijt in 2008 (inclusief tax). Op deze site vind je meer informatie.
In deze omgeving is het volgens mij de enigste optie om een helikoptervlucht te maken, maar dat weet ik niet zeker.
In deze omgeving is het volgens mij de enigste optie om een helikoptervlucht te maken, maar dat weet ik niet zeker.
In 2025 weer naar Florida.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2006 het noordwesten gedaan, zie ons reisverslag. Onze kinderen waren toen 11 en 13.
Wij vonden de helicoptervlucht bij Mt St Helens echt een aanrader. Je kunt ter plekke besluiten of je het wilt doen of niet, het hangt ook van het weer af of het de moeite waard is.
Marianne
Wij vonden de helicoptervlucht bij Mt St Helens echt een aanrader. Je kunt ter plekke besluiten of je het wilt doen of niet, het hangt ook van het weer af of het de moeite waard is.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 3525 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-