Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Francisco Gaints
-
- Amerika-ontdekker
San Francisco Gaints
Wij willen 28 juli naar een wedstrijd ,maar nu zie ik dat ze drie dagen op een rij tegen de zelfde club moeten spelen.
Weet iemand hoe dat zit?
Weet iemand hoe dat zit?
Re: San Francisco Gaints
In de competitie spelen teams meerdere wedstrijden tegen elkaar (dus bijv. meerdere wedstrijden in een week). Ik weet niet of het bij alle sporten zo is, maar iig wel bij de MLB en de NBA.
Ik zou zeggen: alleen maar meer kans om een wedstrijd bij te kunnen wonen. Daar ben je tenminste niet gebonden aan het 1xper week regime watbijv. de voetballers hier hebben.
Ik zou zeggen: alleen maar meer kans om een wedstrijd bij te kunnen wonen. Daar ben je tenminste niet gebonden aan het 1xper week regime watbijv. de voetballers hier hebben.

-
- Amerika-ontdekker
Ik heb geprobeerd tickets te bestellen maar dat is niet gelukt,ze vragen om een zipcode dus ik heb de postcode ingevuld maar dat word geweigerd.Ook een nul ervoor of erachter helpt niet iemand een idee?
Via welke website probeer je kaartjes te bemachtigen?
Ik weet niet precies hoe het bestelproces in elkaar steekt, maar ik denk dat ze een 5-cijferig amerikaanse zipcode verwachten. Kan je ergens invoeren dat je in Nederland woont?
Wel een erg leuk idee overigens... had er eigenlijk niet meer op gerekend dat er nog sportwedstrijden zouden zijn, maar ik zie hier net dat de SF Giants als wij er zijn nog wel een wedstrijd hebben.
Weet iemand wat een " Feature Game" precies inhoudt?
Wij zijn 2-5 juli in SF en misschien is het wel leuk een wedstrijd bij te wonen.
Friday July 3 at 7:15 p.m. (met vuurwerk show)
Saturday July 4 at 1:05 p.m. (gratis vlaggetje ?)
Maar misschien is het leuker om op de 4th of July gewoon lekker door de stad te struinen.
Ik weet niet precies hoe het bestelproces in elkaar steekt, maar ik denk dat ze een 5-cijferig amerikaanse zipcode verwachten. Kan je ergens invoeren dat je in Nederland woont?
Wel een erg leuk idee overigens... had er eigenlijk niet meer op gerekend dat er nog sportwedstrijden zouden zijn, maar ik zie hier net dat de SF Giants als wij er zijn nog wel een wedstrijd hebben.
Weet iemand wat een " Feature Game" precies inhoudt?
Wij zijn 2-5 juli in SF en misschien is het wel leuk een wedstrijd bij te wonen.
Friday July 3 at 7:15 p.m. (met vuurwerk show)
Saturday July 4 at 1:05 p.m. (gratis vlaggetje ?)
Maar misschien is het leuker om op de 4th of July gewoon lekker door de stad te struinen.

-
- Amerika-ontdekker
:dance: :dance: :dance:
Joepie het is gelukt via een andere site CBS Sports bedankt Kirsten.
Joepie het is gelukt via een andere site CBS Sports bedankt Kirsten.
Cool! :beerchug:
Ik ga m'n vriend ook eens overtuigen dat zo'n wedstrijd echt een leuke ervaring is. Hij heeft 't in z'n hoofd zitten dat baseball voornamelijk langdradig en langdurig is.
Ik ga m'n vriend ook eens overtuigen dat zo'n wedstrijd echt een leuke ervaring is. Hij heeft 't in z'n hoofd zitten dat baseball voornamelijk langdradig en langdurig is.

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik dacht dat baseball de ganse zomer doorgaat.Kirsten schreef:had er eigenlijk niet meer op gerekend dat er nog sportwedstrijden zouden zijn,
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Baseball is inderdaad een zomersport. Hier in Nederland begint het seizoen aanstaand weekend en loopt door tot eind september/ begin oktober. Volgens mij in amerika ook zo.Ik dacht dat baseball de ganse zomer doorgaat.
Daar lijkt het inderdaad op. Misschien heb ik me teveel op basketball en American football gefocust.

Lijkt me erg gaaf om eens mee te maken, dan vooral een American Football wedstrijd. Baseball...mwah, vindt er niet zo heel veel an qua sport, qua sfeer in zo'n stadion is het top!
Spelen ze eigenlijk wel in oktober?
Spelen ze eigenlijk wel in oktober?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
1 oktober spelen de Giants hun laatste thuis wedstrijd. Om 13.00 uur.Spelen ze eigenlijk wel in oktober?
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is ook zoKirsten schreef: Ik ga m'n vriend ook eens overtuigen dat zo'n wedstrijd echt een leuke ervaring is. Hij heeft 't in z'n hoofd zitten dat baseball voornamelijk langdradig en langdurig is.

Mijn mening dan...

De San Francisco Giants zijn helaas niet het beste baseball team uit de geschiedenis (en da's nog een understatement) maar ze hebben wel het mooiste stadion (met uitzicht over het water). Soms worden zelfs homeruns geslagen waarbij de bal uit het stadion vliegt en in het water valt, waar dan tientallen bootjes liggen om de bal uit het water te vissen.
Ze hebben ook heel goede margarita's en hotdogs.
De wedstrijden worden altijd "in blokken" tegen dezelfde tegenstander gespeeld (omdat de afstanden tussen de tegenstanders gigantisch zijn en ze anders veel te veel tijd zouden verliezen door over en weer te reizen).
Om het echte SF baseball gevoel te krijgen, moet je van de Ferry Building naar het stadion wandelen langs de baai. Je wordt dan omringd door duizenden baseball supporters getooid in oranje.
't Is alleszins de moeite om eens een wedstrijd bij te wonen (ik vond het altijd heel fijn), maar houd er wel rekening mee dat het erg koud kan worden in het stadion tijdens een avondwedstrijd (zeker een dikke trui en eventueel een dekentje meebrengen).

De wedstrijden worden altijd "in blokken" tegen dezelfde tegenstander gespeeld (omdat de afstanden tussen de tegenstanders gigantisch zijn en ze anders veel te veel tijd zouden verliezen door over en weer te reizen).
Om het echte SF baseball gevoel te krijgen, moet je van de Ferry Building naar het stadion wandelen langs de baai. Je wordt dan omringd door duizenden baseball supporters getooid in oranje.
't Is alleszins de moeite om eens een wedstrijd bij te wonen (ik vond het altijd heel fijn), maar houd er wel rekening mee dat het erg koud kan worden in het stadion tijdens een avondwedstrijd (zeker een dikke trui en eventueel een dekentje meebrengen).
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Ik heb ooit eerder een wedstrijd van de Milwaukee Brewers gezien, en dat is volgens mij ook geen top team, of dat was het destijds in ieder geval niet. Maar ik vond het wel een geweldige ervaring.
Mensen waren daar op de parkeerplaatss aan het bbqen en in het stadion was de sfeer ook geweldig!
Ik ben aan het twijfelen tussen 3 juli ('s avonds) en 4 juli 's middags. Kan iemand daar advies (of gewoon z'n mening) over geven?
Het wedstrijdedn in blokken vanwege de afstand snap ik op zich wel, alleen is het natuurlijk anders dan de Nederlandse sporten waar je elk team gewoon maar 2 keer per seizoen treft, thuis en uit.
Mensen waren daar op de parkeerplaatss aan het bbqen en in het stadion was de sfeer ook geweldig!
Ik ben aan het twijfelen tussen 3 juli ('s avonds) en 4 juli 's middags. Kan iemand daar advies (of gewoon z'n mening) over geven?
Het wedstrijdedn in blokken vanwege de afstand snap ik op zich wel, alleen is het natuurlijk anders dan de Nederlandse sporten waar je elk team gewoon maar 2 keer per seizoen treft, thuis en uit.
Ik zou dan kiezen voor 4 juli 's middags omdat je dan de beste temperatuur zal hebben en er waarschijnlijk het meeste volk in het stadion zal zijn. Je kan dan na de wedstrijd langs het water terug naar het centrum wandelen, en afhankelijk van het tijdstip kan je van daar het vuurwerk bekijken.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Beste Marjolijn,
wij zijn vorig jaar naar een avond wedstrijd geweest van de SF Giants. Weet niet meer of ze wonnen of verloren maa daar ging ik ook niet voor. Waar dan wel voor?
Een heerlijk sfeertje, met een biertjes en hotdogs de zon onder zien gaan; ik vond het echt een topper.
ik geloof dat wij een een feature gamebezochten. We kregen er een wobble head (zo'n poppetje met een wiebelend kopje) bij kado. Hij heeft helaas het einde van de reis niet gehaald
heb geen ervaring met 4th of july in de VS dus ik weet niet of je dan juist wel of niet bij een baseballgame wil zitten
veel plezier
Ben
wij zijn vorig jaar naar een avond wedstrijd geweest van de SF Giants. Weet niet meer of ze wonnen of verloren maa daar ging ik ook niet voor. Waar dan wel voor?
Een heerlijk sfeertje, met een biertjes en hotdogs de zon onder zien gaan; ik vond het echt een topper.
ik geloof dat wij een een feature gamebezochten. We kregen er een wobble head (zo'n poppetje met een wiebelend kopje) bij kado. Hij heeft helaas het einde van de reis niet gehaald

heb geen ervaring met 4th of july in de VS dus ik weet niet of je dan juist wel of niet bij een baseballgame wil zitten
veel plezier
Ben
-
- Amerikafan
Wij zitten 28 juli ook in SF. Ik ga ook maar eens kijken of ik kaarten kan scoren, lijkt me geweldig....marjolein 123 schreef:Wij willen 28 juli naar een wedstrijd ,maar nu zie ik dat ze drie dagen op een rij tegen de zelfde club moeten spelen.
Weet iemand hoe dat zit?
Ik zal naar jullie zwaaien als ik je zie

Groetjes, San
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1300 Weergaves
-